Mă inspiră el, mă inspiri tu!

Mă inspiri tu, atunci când treci pe lângă mine pe stradă şi-mi arunci un zâmbet sincer şi gratuit.

Mă inspiră el, atunci când aruncă un pachet gol de Kent pe lângă coşul de gunoi şi apoi ridică din umeri şi merge mai departe.

Mă inspiră ea, când iese colorată din casă, gândindu-se ce local să mai frecventeze cu iubi.

Mă inspiră ei, când îi văd plimbându-se pe străzi înguste, plini de speranţă şi iubire, dornici să-şi arate afecţiunea în faţa lumii.

Mă inspiră şi ceilalţi, oamenii anoşti, care nu au un rost în viaţă şi nici nu vor să-şi găsească unul.

Mă inspiră vântul, atunci când adie prea puternic şi-mi deranjează fusta de la locul său, dar şi când dispare într-o zi arzătoare de vară, lăsându-mă cu gândul la puterea sa de a-mi răcori trupul.

Mă inspiră părinţii, pe care nu-i pot răsplăti îndeajuns pentru tot ce au făcut pentru mine; le ofer cuvinte frumoase, dorindu-mi să reuşesc să dublez măcar doza, pe zi ce trece.

Mă inspiră prietenii, atunci când îmi oferă un umăr pe care să plâng dar şi atunci când îmi aplică un cot în coaste, văzându-mă că mă preling spre abis.

Mă inspiră şi ei, aceia care au părăsit graniţele vieţii mele şi au pătruns în alte inimi; mă inspiră regretul pe care-l simt uneori, apăsându-mi conştiinţa dar şi nostalgia momentelor nepreţuite.

Mă inspiri tu, atunci când îmi oferi pe tavă un motiv să zâmbesc!

Mă inspiră el, atunci când mă abandonează pe o barcă, în mijlocul uraganului.

Mă inspiră ea, atunci când îmi întinde colacul de salvare!

Mă inspiră tot ce mă înconjoară, tot ce-mi dă poftă de viaţă şi tot ce mă face să visez. Mă inspiră dimineţile, nopţile, mirosul de cafea, gustul de plăcintă caldă, frigul ce-ţi pătrunde-n carne la prima ninsoare, firele de nisip ce-ţi umblă printre degete, parfumul de cărţi prăfuite şi moliciunea patului după o zi obositoare!

Acest post vine ca un răspuns la “Leapşa pe bloguri: Cine te inspiră?” şi ia parte la lansarea  Topului Românilor Inspiraționali . Pe voi cine vă inspiră?

Sursa foto: bloggingehow.com

8 responses to this post.

  1. ma inspira cam nimeni pe mine….nu prea mai avem cine sa ne inspire😦

    Like

    Reply

  2. […] De Dragoste, Probiu.ro, Gabriel Ursan, Popateapa’s Blog, Life as a book, D-Petre, In gradina mea, Pe masa din bucatarie. Da-l mai departeTweet   Tags: Blog, leapsa, leapsa […]

    Like

    Reply

  3. Posted by ellyweiss on September 6, 2012 at 20:29

    Frumos…multe motive de inspiratie.
    Si cel mai interesant e ca aceasta e o leapsa🙂

    Like

    Reply

  4. Frumos ai mai aranjat leapsa asta.😉

    Like

    Reply

  5. Frumoasa insiruirea de cuvinte ….o seara faina🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

