Happy weekend 26

Nu mai e mult şi începe şcoala/facultatea iar mie mi s-a făcut un dor nebun de colegi, de râsetele înfundate din timpul orelor şi de hohotele isterice din pauze. Şi pentru că tot e Happy Weekend, ediţia numărul 26, hai să ne amintim de colegii noştri din facultate şi de momentele haioase petrecute alături de ei. Îi recunoaşteţi în următoarele categorii?

Nici eu…Să zicem că doar câţiva s-ar încadra la o categorie, două. În rest, am avut colegi cât de cât “normali”! :)) Voi ce tipuri de colegi aţi întâlnit? Care era cel mai haios coleg din facultate?

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 26.

 

22 responses to this post.

  1. Student fiind m-am dus la colegii mei din cămin în vizită. I-am surprins când tocmai făceau o supă instant pentru două persoane. Politicos unul dintre colegi mă întreabă: – Mănânci mă? Îi spun că da aşa că el se adresează celuilalt coleg: – Colega, mai pune o cană cu apă, că mănâncă şi ăsta!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 18, 2012 at 12:11

      Tare asta!:)) Nu am stat în cămin şi nici nu prea am fost în vizită ca să observ care-i viaţa pe acolo; dar din auzite cică-i faină tare!😀

      Like

      Reply

  2. Posted by ideisiidei on September 17, 2012 at 20:54

    Interesante si amuzante pozele🙂

    Like

    Reply

  3. […] Monica, Petre, Aniela, Raluca, Diana, Marmotzel, Minnie, Emil, Salmi, Radu, Spanac, Alexandra, Denis, Narcis şi Probiu, la care mai puteţi găsi o leapşă drăguţă. Pentru mine, a fost […]

    Like

    Reply

  4. Posted by Alyz on September 15, 2012 at 22:31

    Inca nu pot spune care era cel mai haios coleg din facultate pentru ca sunt abia in al doilea an :))) dar fiecare cu caracterul si nebunia lui :)))) buni, rai, asa sunt ei :)))
    Happy weekend!

    Like

    Reply

  5. Aveam multi in categoria “da-mi sa copiez ce s-a predat” Si am avut si un “Picasso”🙂 si dintre aceia care mereu ziceau “da si mie o foaie, un pix…”

    Spor la invatatura tuturor!
    Happy weekend!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 16, 2012 at 16:55

      Şi eu împărţeam foi şi pixuri la câţiva colegi :)) asta când mă mai duceam pe la cursuri…chiar de veneam rar, măcar veneam pregătită cu toate “ustensilele” :)))

      Like

      Reply

  6. Abia astept si eu sa incep scoala, sa-mi revad colegii🙂

    Like

    Reply

  7. Si mie imi este foarte dor de colegi , dar nu de scoala , mai ales ca anul asta urmeaza si BAC-ul . Imi doresc sa fie cel mai frumos acest an si sper ca imi voi aminti cu drag de liceu peste ani .

    Like

    Reply

  8. E greu sa intalnesti o grupa cat de cat normala, dar se mai intampla (spre fericirea noastra) sa mai scape si cate unul de asta in preajma noastra. Desi daca stau si ma gandesc, eu zic ca sunt normala si am avut parte de cativa colegi normali, dar era o vorba “eu sunt normala, restu-s nebuni”😀
    Happy weekend!

    Like

    Reply

  9. Posted by ellyweiss on September 15, 2012 at 15:27

    :)))
    O sa razi, dar eu am avut cam din toate aceste tipologii in facultate. N-am avut genul “full time mom” pentru ca abia in ultimul an s-au casatorit cateva fete si n-au avut timp sa devina si mame, n-am avut nici vreun/vreo veteran/a care sa-si fi amintit ca vrea sa-si continue studiile si n-am avut o sau un “bumble bee” fiindca eu sunt ceva mai mare si telefoanele de abia apareau. Dar in rest, am avut din toti/toate, pe unii chiar in mai multe exemplare :)))
    Mi-au placut tipologiile fiindca, uite, cu ocazia asta mi-am amintit de unii dintre fostii colegi. Inginerii sunt oameni foarte diferiti, unii chiar se pot categorisi ca “anormali” :))
    Si ca sa vezi cum e viata, faptul ca unul n-a venit si n-a avut cursuri mai toata facultatea nu l-a impiedicat sa faca ceva in viata. Exact ala e azi un destul de prosper om de afaceri😉
    Mi-ai adus aminte de scoala, Parca era mai frumos pe atunci si acolo…🙂

    Happy Weekend, draga mea!!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on September 15, 2012 at 15:52

      Culmea, că eu mă încadram la categoria aia: nu prea veneam pe la facultate decât la examene :))) Şi acum îmi pare puţin rău că n-am petrecut mai mult timp la cursuri; căci ieşea caterincă tare mai de fiecare dată.
      Happy weekend!

      Like

      Reply

  10. Posted by visenebune on September 15, 2012 at 14:17

    Welcome to med school, the place where all students are curve wreckers and trebeks :)) (ce termeni ciudatei) si chiar asa, mi-e dor de ei si abia astept sa ii revad😀

    Like

    Reply

  11. Cred ca ma testezi….🙂
    Tu stii cat timp a trecut de atunci? Nu mai tin minte si cred ca toti eram cam la fel ca doar eram în epoca de aur!🙂

    Like

    Reply

  12. Eu unul am inceput deja scoala, de miercuri :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

