Început promiţător

Un nou început de săptămână m-a aruncat din pat, agresiv şi rece. M-am trezit cu inima bătându-mi în gât, rugându-mă să nu cadă tavanul pe mine, după ce, în prealabil, visasem cum se dărâmă blocul cu mine înăuntru.  Un cântec de bormaşini, cuie şi ciocane m-a făcut să-mi încep săptămâna luând toţi sfinţii din calendar, la rând.

Am căutat cu privirea o urmă de cafea şi am constatat că ar trebui să fiu fericită că încă mai e în ibric  şi nu trebuie să-mi fac eu. Apoi am păşit în baie şi când am dat cu ochii de oglindă iar m-am speriat, nefiind încă obişnuită cu noua freză  noul look! Am dat cu puţină apă rece pe faţă şi am încercat să-mi aranjez cât de cât bretonul (noua achiziţie), care parcă găsise bomba, căci refuza să se supună gravitaţiei. 

Încă o gură de cafea, încă vreo trei sfinţi şi doi dumnezei adresaţi concertului de bormaşini din bloc. Deschid calculatorul şi surpriză: o linişte absurdă pe facebook. Ştiu că lunea, de obicei, lumea e prea ocupată cu munca pentru a mai posta porcării pe facebook. Dar astăzi bântuiau doar rotocoale de praf printre veşnicele urări de bună dimineaţa şi expresii precum “la dracu, iar e luni!”. Până să mă dezmeticesc eu, să înţeleg fenomenul, tot dragul de el, facebook-ul, m-a luminat! A început şcoala, măi. De asta e aşa linişte în reţelele de socializare. Dragii de ei sunt la cursul festiv, zâmbind frumos la indivizii care îi vor tortura în următorul an cu note şi absenţe nemotivabile!

Şi brusc, încercând să fac abstracţie de zgomotul infernal din atmosferă, mi-am adus aminte de momentele haioase din liceu. De greva pe care am făcut-o în mijlocul iernii, doar clasa noastră, căci voiam un alt profesor de matematică, nu un poet care să ne “sugereze” să-i belim banana; de chiulurile organizate de la ora de germană; de temele copiate în pauze şi de clipele când promiteam că nu vom mai chiuli dacă ni se motivează absenţele. Au fost vremuri frumoase şi îmi amintesc cu drag de ele.

Dar destul am stat pe gânduri, acum e timpul să trec şi eu la curăţenie, în spiritul zilei de luni. Chiar de am febră musculară, fug la mutat cărţi de pe rafturi&co. Uraţi-mi spor, căci am nevoie, după acest început promiţător de săptămână!😀

13 responses to this post.

  1. Posted by ellyweiss on September 21, 2012 at 16:27

    Mi-a placut inceputul tau de saptamana. Sper ca a fost buna🙂

    Like

    Reply

  2. O saptamana frumoasa! Da bine noul look:D

    Like

    Reply

  3. La tine este galagia de bormasini în bloc…… la mine în casa!
    O saptamana faina!

    Like

    Reply

  4. Probabil odata cu avalansa de magazine de constructii si bricolaj a inceput toata lumea sa se priceapa la renovari… si de aici concertele de bormasini si alte cele.
    E bine ca nu te lasi invinsa, spor la treaba! :>

    Like

    Reply

  5. Sa ai spor, Alex. Si mie mi se pare ciudat ca este trecut de ora 12 si nu s-a trezit nimeni sa ma dea la o parte de la calculator. De fapt, s-a trezit, dar la 6 dimineata. Si nu s-a intors inca de la scoala. :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

