Vreau să câştig!

Bănuiesc că toată lumea ştie expresia “fraierul insistă”. În cazul meu, asta se aplică referitor la concursurile online. Până nu câştig şi eu ceva la un concurs de pe vreun blog, nu mă las. Deşi sper să nu ajung la 80 de ani, sprijinindu-mă în baston şi dând clickuri pe la concursuri, încă îmi susţin cauza.

Drept urmare, mai nou îmi doresc să câştig un netbook Asus Eee PC, pe care îl oferă blogatu prin tragere la sorţi. Pe lângă netbook, el mai oferă şi 4 stickuri de 8 GB, tot prin tragere la sorţi dintre cei care s-au abonat la blogul său.

Regulile sună cam aşa:

“Scrie un articol pe blogul tau, cu link catre această postare, in care sa promovezi concursul, apoi, daca vrei, promoveaza concursului pe retelele sociale pe care ai cont (Twitter, Facebook, Google Plus). Articolul tau poate fi si de tip anunt: “BlogAwards.ro ofera premii bloggerilor abonati la newsletter!”. Nu trebuie sa scrii prea mult. Trebuie numai sa publici articolul pe blogul tau si sa te abonezi la newsletter.

Cele 5 premii se acorda in momentul atingerii numarului de 1000 de abonati, in urmatorul mod:

Marele premiu, constand intr-un netbook Asus Eee PC cu sistem de operare Windows 7 se acorda prin tragere la sorti unuia dintre bloggerii care au scris articole de promovare a concursului. La tragerea la sorti pentru netbook-ul Asus Eee PC participa numai bloggerii care au promovat concursul.

Cele 4 stick-uri de cate 8GB vor fi acordate prin tragere la sorti dintre cei 1000 de abonati. La tragerea la sorti pentru cele 4 stick-uri participa toti abonatii, indiferent daca au scris sau nu articole pentru promovarea concursului.”

Eu vreau să câştig, eventual netbook-ul, dar merge şi un stick!😀 Poate se răstoarnă tolba cu noroc şi peste blogul meu!

Succes şi celorlalţi participanţi! 

Sursa foto: lifeintherough.com

 

 

 

12 responses to this post.

  1. Posted by dani on January 5, 2013 at 21:21

    Eu va dau un sfat: Atentie la concursuri de genul..o sa va bateti capul cu subiecte sau alte chestii pentru concursuri imaginare si mai ales pe facebook, mai vezi pe altii cu posturi de genul ajuta pe el/ea si distribuie ca facebook da nush cati centi. FALS!
    vorbesc din experienta pe care o am in domeniul promovarii unui site si atat si a publicitatii din mediul online

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 5, 2013 at 21:23

      N-am câştigat niciodată la un concurs de genul…deci tind să te cred că sunt cam vrăjeli. Eh, asta e!:)) Măcar am încercat.

      Like

      Reply

  2. Posted by ellyweiss on September 21, 2012 at 17:42

    Si eu iti doresc sa ai bafta fiindca chiar trebuie!😉

    Like

    Reply

  3. Eu nu reușesc să înțeleg de ce îl urmărești pe blogatu. Plus că, părerea mea personală, proprie și pă persoană fizică, e că nu are nici un sens un astfel de concurs cu tragere la sorți. Poți face cea mai postare cu meleoane de vizualizări și să câștige unul care a scris 2 rânduri pline de nimic…

    Bagă-te la Blogal Initiative, e mai fain că acolo trebuie să te strofoci nițel să faci ceva care să-ți ofere șanse la premii. Numa zic…

    Like

    Reply

  4. Bafta (mie) in concurs🙂

    Like

    Reply

  5. Succes!

    Like

    Reply

  6. Mult succes, Alexandra! Sper sa ai noroc de data asta.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

