Happy weekend 27

Am participat la multe ediţii Happy weekend până acum, dar niciodată nu am fost atât de fericită ca weekendul acesta. Detalii voi da în curând prin noi posturi pe blog, începând de săptămâna viitoare, dar momentan vă las un indiciu prin subiectul abordat pentru ediţia numărul 27 Happy weekend:

“Când fluturii se îndrăgostesc, oare simt oameni în stomac?”

El, oftând: “Ce ciudată este căsnicia, ea îmi spune că simte fluturaşi în stomac, eu simt fluturaşi în portmoneu.”

Tema: Scrieţi o propoziţie care să conţină cuvintele “îndrăgostit” şi “sex”.

Femeia: “Când un om este cu pasiune îndrăgostit de un altul, când este sigur de profunzimea sentimentelor sale, de respectul pe care se bazează relaţia, de încrederea pe care o poate avea în partener, atunci este acceptabil pentru societate, din punct de vedere moral şi spiritual, ca în relaţia lor să existe la un moment dat şi sex.”

Bărbatul: “Sunt îndrăgostit de sex!”

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 27.

11 responses to this post.

  1. […] zile am fost confuză. Începusem să trăiesc cu impresia că dacă te invadează fluturii în stomac, inspiraţia iese pe geam. Deschideam câte un document nou şi mă uitam în gol, căci nu ştiam […]

    Like

    Reply

  2. Posted by Alyz on September 23, 2012 at 10:50

    Fluturi in stomac… Ai mei cred ca vor sa evadeze, sau daca nu, probabil voi gasi o cale sa-i izgonesc eu…
    O zi frumoasa! :>
    PS: Fluturasilor nu va faceti prea mult de cap, ca ne zapaciti de tot :))

    Like

    Reply

  3. :)))) barbatii astia, mereu scurt😀 si la obiect!

    Like

    Reply

  4. Eu nu intuiesc, eu ştiu! Din păcate, ştiu doar despre cătănie. Despre dragoste, intuiesc. Îmi place “Dorul” cântat de Aurelian Andreescu.
    Happy Weeekend!

    Like

    Reply

  5. Exact cand am intrat pe blogul tau s-a inaltat si soarele, luminand camera. Sa fie un semn? Incep sa imi fac tot felul de idei legate de fericirea pe care o simti. Abia astept amanuntele.😉
    O duminica excelenta sa ai!

    Like

    Reply

  6. 🙂 Imi place expresia “fluturi in stomac”. Nu stiu cum a capatat denumirea asta senzatia respectiva dar nu se putea descrie mai bine.🙂
    Invers…sa fie valabila?🙂 Poate simt si fluturii ceva…poate au si ei aceasta senzatie…Poate ca simt ceva proportional cu dimensiunea lor, de pilda niste musculite de otet :))
    Imi plac imaginile, sunt excelente. Ultima ar trebui sa dea de gandit. Are un mesaj foarte bun dar, oare il vede cine trebuie?🙂 Asta ma intreb….
    Noi explicam si justificam (aproape) totul…ei nu simt nevoia😉
    Happy Weekend iti doresc!

    Like

    Reply

    • Tare asta cu musculiţele!:))))
      Şi da, ai dreptate în privinţa mesajului din ultima imagine. Eu încă n-am văzut filmul respectiv, dar bănuiesc că e o comedie care va fi savurată şi de adolescenţi. Şi dacă replica e spusă bine, poate impresiona într-o anumită măsură.
      Happy weekend şi ţie! Te pup!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

