“Que hora es?” pe facebook

Ştiţi episodul acela din telenovele când personajul negativ feminin ajunge la disperare, pentru că obsesia dragostea vieţii ei se sărută cu altcineva? Şi apoi scoate din buzunar un test fals de sarcină cu care speră să-l captureze pe individ, pentru eternitate (*muhahahahaha*)? Ei bine, dacă nu ştiţi episodul…intraţi pe facebook, vă rog. Acolo, dragii mei, fiecare domnişoară suferă din dragoste şi face tot posibilul să atragă atenţia asupra suferinţei sale telenovelistice. E ca o moşeală a inimilor frânte! Fiecare din ele jură că cineva o să regrete amarnic!

Să vă explic cum stă treaba cu o anumită categorie de domnişoare care suferă din dragoste pe pereţii facebook-ului (căci mai există şi fete sănătoase la cap):

Să o luăm pe X-uleasca.

Iniţial, pune un status încurajator,  să-i demonstreze lui Jose Armando cât de puternică este ea după lovitura pe care nemernicul,boul,nenorocitul,măgarul el i-a aplicat-o. Apoi, mai stă două minute şi se mai gândeşte cât suferă ea, de fapt, şi bagă o melodie de jelit. Apoi o bufneşte plânsul şi bea o gură de vodkă şi postează despre faptul că bea o gură de vodkă în timp ce bea gura de vodkă. După câteva minute, nervii îşi fac apariţia din nou în mintea sa înceţoşată şi mai bagă un status prin care vrea să demonstreze ce femeie puternică şi independentă de masculi este ea. Apoi este chemată în oraş de o prietenă care a observat cele coişpe  două sute de mesaje dramatice şi vrea să-i aline suferinţa cu o altă sticlă de vodkă. Pleacă cu prietena în oraş şi dă check in la prima bodegă la care ajunge, să-i demonstreze tâmpitului că viaţa merge mai departe şi fără el. Apoi se îmbată şi se gândeşte să-l sune. Prietena ei îi dă două capace (de canalizare eventual) şi-i sugerează să nu fie disperată, că nu obţine nimic aşa. Ca să demonstreze apoi că nu e disperată, ce credeţi că face? BINGO! Postează un status care se vrea a fi liniştitor pentru el, de genul “O să-ţi şterg numărul din telefon…dar nu doar din agendă, ci şi din minte!”. După alte guri de vodkă, îşi aduce aminte de melodia “lor” (adică melodia pe care boceşte ea când se gândeşte la el) şi o postează pe facebook, poate tâmpitul o ascultă şi-şi dă seama din versuri ce simte ea pentru el. Apoi, brusc, îşi aduce aminte că el ar putea avea pe cineva în secunda aia, în braţe, şi postează un status pentru toate “panaramele, maimuţele, nenorocitele dracu’ de c*rve” care îndrăznesc să se bage în seamă cu el. Apoi se linişteşte şi se duce la nani, nu înainte de a posta un status parcă desprins din piesele lui Shakespeare, cu lacrimi, muci şi rimel scurs pe obraji.

Şi toată chestia asta se întâmplă zilnic la mine în news feed. Măcar de-ar fi o persoană, dar sunt cu zecile, una mai dramatică decât cealaltă. Şi vă jur că parcă se completează una pe cealaltă: dacă X-uleasca pune două versuri lacrimogene, Fâs-uleasca bagă o poză de tăiat vene şi Julieta bagă o melodie de aruncat de la etaj. Şi nu zic că eu nu postez melodii, sau citate care îmi reprezintă anumite stări; dar să vezi în jumătate de oră toată drama unei fetiţe, în faţa ochilor, mai-mai că-ţi vine să o scoţi la o bere, să-i povesteşti că există şi motive de fericire pe lumea asta. Era vorba aia: după bărbaţi şi autobuze să nu alergi niciodată, căci mereu vine altul din urmă! Poate într-o bună zi o să le iau un interviu, la o sticlă de vin, să le ajut să-şi deşarte tolba cu tragedii o dată pentru totdeauna!

Şi dacă v-am derutat cu imaginea telenovelistică de la început, vă las şi-un filmuleţ reprezentativ :

 

 

 

18 responses to this post.

  1. Felicitari:) m0ai facut sa rad , am si eu o fatuca din asta in lista, ma amuza teribil:)))

    Like

    Reply

  2. Posted by ellyweiss on October 11, 2012 at 21:50

    E haios si mai ales penibil, am auzit despre asa ceva. N-am din acestia in lista de prieteni. Aproape ca am doar bloggeri “plicticosi” care nu-si pun viata pe wall-ul FB-lui. Sterge-i din lista pe cei sau cele care nu pot trai decat asa. Bine, eu nici pe FB nu stau. Decat cat postez articolele…si daca mai gasesc cate un mesaj sau trimit vreunul…🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 11, 2012 at 23:30

      Am început deja “curăţenia de toamnă” din lista de prieteni. Să văd cine mai scapă de mătura mea…că după articolul meu, s-au cam liniştit unele prinţese!:))

      Like

      Reply

  3. Posted by Alyz on September 27, 2012 at 16:50

    Ce m-a amuzat articolul tau :))))))) mai am si eu prin lista specimene, dar lista e mica si nu prea o urmaresc :)))))))))))))

    Like

    Reply

  4. Am si eu o fata in lista de “prieteni’ de pe fb, de care mi se rupe inima. In fiecare saptamana se desparte de iubitul ei si trece prin toate etapele descrise de tine. Singura si marea problema este ca in fiecare noua saptamana iubitul cu care se afiseaza pe fb arata altfel. O data este blond, o data brunet, o data slab, o data gras, mereu este altul. Si biata fata plange si sufera dupa toti. :))

    Like

    Reply

  5. Hahahaha am murit la filmuletul ala!🙂

    Like

    Reply

  6. Aoleu!!!!!! Telenovele!!!!

    Like

    Reply

  7. Unde sunt unicornii? :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

