Tot ce e minunat de-acum începe…

De mică am avut visul ăsta…mă vedeam  în faţa unui salon, păşind spre uşă înconjurată de zâmbete şi mulţumiri. Te priveam încurajator şi-ţi ofeream speranţa unei noi vieţi. Chiar de stăteai neputincios într-un cearşaf albastru, îmbibat în medicamente, ştiai că de-acum înainte nu ţi se va mai întâmpla nimic rău. Mă apropiam încet de tine şi-ţi dăruiam o mică porţie de entuziasm, asigurându-te că tot ce e minunat de-acum începe. 

Mă prindeai de mână şi închideai ochii, să-ţi potoleşti lacrimile…chiar dacă erau de fericire. Voiai să rămâi puternic în faţa mea şi te admiram.

În visul meu te salvasem.

În schimb, acum te privesc şi nu-ţi mai recunosc trăsăturile. Ochii tăi ce obişnuiau să mă hipnotizeze şi-au pierdut culoarea şi puterea de a mai exprima vreun sentiment. Mă iubeai şi-ţi simţeam bucuria de a mă vedea; acum mă urăşti dar nu ţi se mai citeşte nimic în privire. Mâinile cu care îmi mângâiai cândva părul sunt lipsite de vlagă şi încărcate de mici înţepături vineţii.

Încerci să ridici braţul stâng, să-mi ceri să mă apropii de tine. Dar am înlemnit. Un sunet sacadat şi monoton mi-a invadat timpanul şi mi-e groază de momentul când se va face linişte. Aş vrea să te iau în braţe şi să-ţi spun că totul va fi bine…că tot ce-i minunat de-acum începe. Dar amândoi ştim că nu e aşa. Amândoi ştim că tot ce înseamnă minunat s-a terminat în clipa în care ai ales să te ciopleşti, să tai din tine tot ce era mai bun. Ţi-ai mărunţit sufletul şi ţi-ai licitat dorinţa de a trăi. Ai călcat în picioare stropi de fericire şi trădarea ţi se citeşte pe trup acum. Eşti palid şi slăbit dar în continuare cauţi să-ţi mai iei doza de nenorocire. Privirea ta goală îşi caută cu disperare “medicamentul” şi mă imploră să ţi-l ofer.

Ştiu că o ultimă doză te-ar nimici şi ar lăsa să pătrundă în cameră liniştea odioasă de care mi-e groază. Dar ştiu că şi lipsa ei te va distruge treptat şi te va ţine într-o agonie aparent eternă.

Păşesc încet spre tine şi ridic seringa de pe jos; mi-e scârbă de conţinutul ei şi o izbesc de perete. Şocul de a-ţi vedea “salvarea” cum dispare reuşeşte să-ţi părăsească trupul, printr-un soi de ţipăt răguşit. Mi-e milă de tine şi nu vreau să-ţi arăt asta, căci ştiu că te-ar distruge mai mult decât dacă ai şti că te urăsc. Aşa că plec…

Paşii mei sunt singurii care mai sparg liniştea acum. Ştiu că finalul e aproape, îl simt cum trece pe lângă mine şi îngheaţă totul în jurul său.

Sunetul sacadat ce mă îngrozise mai devreme s-a transformat acum într-un urlet prelungit şi persoane robotice aleargă spre patul tău. Dar nu mă mai pot întoarce acum…pentru mine finalul încă e departe. 

Pentru mine tot ce e minunat de-acum începe!

Sursa foto: creativeuncut.com

15 responses to this post.

  1. Posted by ellyweiss on October 11, 2012 at 21:04

    Am reusit sa-l termin azi. Am mai fost pe “aici”🙂
    Atunci nu am reusit sa ma lamuresc. Azi cred ca da. E un text “greu” si stii asta, eu insa nu ma feresc de nimic de genul. Cred ca ti-ai dat seama🙂 Si eu scriu lucruri grave pe care nu toata lumea le intelege… Incearca sa fie amabili, sa comenteze, desi nu au inteles…🙂
    “Greu” pentru ca inseamna ceva grav, inseamna ceva nu usor de inteles si acceptat, inseamna ceva complicat…adica ceva ce poate complica mult o viata, o relatie. Da, ca si tine, am sperat sa salvez pe cineva, insa de un alt viciu. Sa-l salvez de el insusi. E greu de inteles, dar nu pot spune mai mult. Nu, nu am reusit, oamenii nu se schimba. Dar am sperat foarte mult timp… Asa ca stiu cum este…
    Insa…pe undeva, nici azi n-am renuntat in sensul ca si azi mai sper, fara sa mai pot face ceva insa… Doar sper, e o speranta firava…de departe…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 11, 2012 at 21:11

      De cele mai multe ori trebuie să renunţi când vezi că lupţi pentru o persoană care îţi întoarce spatele când vrei să-i oferi ajutorul. Mulţi nu îşi dau seama că au nevoie de ajutor…până când nu se “frig” de tot. Dar asta e…noi măcar am încercat!;)
      Da, e un text pe care îl înţeleg foarte bine doar cei care au trecut prin aşa ceva…restul, îl apreciază (sau nu) şi atât.

      Like

      Reply

  2. Posted by ideisiidei on October 10, 2012 at 09:42

    Alexandra, frumoasa melodie ai postat🙂.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 10, 2012 at 09:44

      Merci frumos, dar de text ce spui?😛

      Like

      Reply

      • Posted by ideisiidei on October 10, 2012 at 09:56

        Sunt potrivite foarte bine verbele de miscare cu unele cuvinte care dau impresia de sunet facand ca totul sa nu fie doar un cadru static ci unul dinamic, in care cel care citeste se imagineaza pe el insusi actionand. Textul insa e unul in care eu personal nu ma regasesc si de-asta n-am spus nimic. E unul bun dar nu rezonez cu el.

        Like

      • Posted by Alexandra on October 10, 2012 at 09:58

        Nici nu îmi doream să te regăseşti…nu e un scenariu tocmai frumos!😀 Mulţumesc oricum! O zi faină!

        Like

      • Posted by ideisiidei on October 10, 2012 at 09:59

        A mea abia acum incepe. La fel si tie🙂.

        Like

  3. Spune-mi ca acest articol nu se refera la relatia ta, ca sa nu lesin.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 7, 2012 at 20:15

      Are o mică legătură cu anumite evenimente din trecut, dar nu cu relaţia actuală. Doamne fereşte! Nici cea mai mică legătură…

      Like

      Reply

  4. […] cu care colaborează Zamfir POP: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, […]

    Like

    Reply

  5. […] sugerez să citiţi: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, […]

    Like

    Reply

  6. […] sugerez să citiţi: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, […]

    Like

    Reply

  7. […] sugerez să citiţi: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, […]

    Like

    Reply

  8. […] sugerez să citiţi: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, […]

    Like

    Reply

  9. […] sugerez să citiţi: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

