Happy weekend 32 – Gânduri feminine

Pentru că aseară am sărbătorit foarte haios Halloween-ul (detalii mai multe vor fi în postul următor) şi m-am costumat în diavoliţă, voi alege ca temă pentru ediţia numărul 32 de Happy Weekend, motivul pentru care femeile mai spun bărbaţilor, din senin: “Du-te la dracu’!”.

Zilele trecute, un cititor mi-a spus că-s cam “misandrină”, căci scrisesem un articol referitor la motivele pentru care se despart femeile de bărbaţi. Ei bine astăzi vă voi arăta cam cum merge treaba în mintea unor femei. Zic unor femei, pentru că nu toate suntem evadate din saloanele de la Spitalul 9.  Să vedem cam cum funcţionează gândurile unor dragi domnişoare:

Şi uite din cauza asta, Steve va prefera să mănânce genunchi de cămilă toată viaţa, decât să mai complimenteze vreodată femeile!

Dar, bineînţeles că Steve îşi va întâlni la un moment dat jumătatea, se va căsători şi va avea multe discuţii cu ea, pe tema: “Dragă, da nu prea te-am auzit să-mi spui cât de bine arăt! Nu mă mai iubeşti? Ţi-ai găsit pe altcineva? Cine e nenorocita? E vecina de la 3? Spune-mi că-s frumoasă, că altfel o tranşez cu furculiţa!”etc.

Şi atunci…Steve îşi va lua tălpăşiţa şi se va declara gay!

Probabil din cauza asta unii băieţi se orientează spre alte căi, căci au fost traumatizaţi de mici, de gândirea feminină! Aşa că fetelor, care vă simţiţi cu musca pe căciulă, reveniţi-vă din paranoia!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 32.

Sursa foto1: kugowo.com

Sursa foto2:sdwallpic.com

7 responses to this post.

  1. Nici un om nu este perfect, dar cand se de la “normalitate” la extreme, problema este grava. :))
    Nu am apucat sa iti spun la celalalt articol, dar o fac aici. Ai fost un dracusor tare frumos.😉

    Like

    Reply

  2. =))) Clar Jill trebuie sa ajunga in timp util la un doctor:))
    Si eu am fost dracusor sambata:-” >:)

    Like

    Reply

  3. Posted by ellyweiss on October 28, 2012 at 19:12

    :))) Oare atat de complicate si ciudate sa fie unele dintre noi?? Bolnava gandire…Dumnezeule! Iata cum tuturor femininelor ne strica imaginea una ca Jill …
    Imi plac ghidurile😉
    Fiindca nu pare un efort prea mare, as citi si eu “What Men Understand about Women”😉 :))
    Interesanta postare!
    Happy Weekend, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on October 28, 2012 at 19:23

      Nici eu nu am crezut la început…până când nu am asistat la câteva demonstraţii live. Şi atunci am înţeles…:)))
      Te pup!😀

      Like

      Reply

  4. Posted by sebastianmihail on October 28, 2012 at 19:07

    =))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

