Happy weekend 35 – Inspiraţia

Spre ruşinea mea nu am mai participat de câteva săptămâni la Happy Weekend şi-mi pare tare rău. Dar ediţia aceasta nu o mai ratez şi vă arăt şi vouă de ce dădeam din cap a aprobare, uitându-mă la monitor, zilele trecute.

Era o dimineaţă mohorâtă şi nu aveam nicio idee de articol. Muzica îmi urla în boxe, cafeaua fierbinte mă aştepta în cană şi chiar o mică rază de soare se strecurase printre norii posomorâţi, parcă spunându-mi că mai există o speranţă. Dar de unde? Şi atunci am început să navighez pe valurile internetului, aşteptând o minune. Şi uitaţi peste ce am dat:

Uitându-mă la imaginea de mai sus, îmi dădeam seama că fix aşa se întâmplă şi-n cazul meu. Când mi se spune “scrie despre berbeci”, într-o oră este gata textul. Dar când mi se spune “scrie despre absolut orice vrei tu”, mintea mea o ia razna. Subiectele care-mi răsar printre gânduri nu-mi par niciodată suficient de bune, ideile îmi apar şi dispar de zici că vor să-mi facă în ciudă, iar pagina rămâne albă foarte mult timp, enervându-mă la maximum.

Chiar asta am păţit azinoapte. Mă trezeam din oră în oră, din cauza răcelii bineînţeles, şi stăteam cu ochii lipiţi de tavan. Şi evident că atunci îmi apăreau în minte cele mai bune idei. Dar pentru că lenea de a coborî din pat la 2 dimineaţa este prea mare, le-am abandonat pentru ora 10 am. Şi rău am făcut, căci când m-am trezit pe la 9, nu mai ţineam minte nici jumătate din ceea ce voiam să creez.

Eh, şi să nu uităm de comentariile la textele de pe bloguri:

Şi spuneţi voi dragi bloggeri, nu e fix aşa?

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 35.

Sursa foto: theoatmeal.com

9 responses to this post.

  1. […] In gradina mea – mi-a placut blogul ei pentru ca scrie pe un ton optimist si ma bine dispune ori de cate ori o citesc; […]

    Like

    Reply

  2. […] In gradina mea – mi-a placut blogul ei pentru ca scrie pe un ton optimist si ma bine dispune ori de cate ori o citesc; […]

    Like

    Reply

  3. Am si eu zile in care mi se pare mai usor sa scriu despre un subiect dat, decat sa ma plimb printre ideile notate in carnetel sau in calculator si care la un moment dat mi se par insipide. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 22, 2012 at 14:02

      Şi eu mai am momente când mă uit pe carneţel şi văd anumite idei care cândva mi se păreau geniale şi în clipa aia mi se par al naibii de stupide! :)))

      Like

      Reply

  4. […] Călinescu, Fatadefragi, Denisa Aricescu, Drd Emil Călinescu – studentul minune, DeLaBirou, În grădina mea, Vienela, Wish of Love. Summer […]

    Like

    Reply

  5. Mi se pare genial cum ai relatat exact ce simt eu zilnic atunci cand ma chinui sa scriu regulat pe blog. Nu reusesc sa am zilnic inspiratia necesara si asta ma blocheaza si mai mult. Dar exista si momentele acelea wow cand imi vine sa scriu pagini intregi🙂

    Like

    Reply

  6. eşti talentată, cu siguranţă, dacă poţi scrie despre orice..
    o seară plăcută!

    Like

    Reply

  7. Posted by ellyweiss on November 17, 2012 at 17:11

    Oh, ba da! Cum sa nu! Prin multe faze de genul asta trec si eu de multe ori. Mai putin alea de noapte pentru ca rar dorm noaptea. Si dorm atat de putin incat nu mai am timp sa si visez subiecte :)) Dar sa stii ca o data sau de doua ori mi s-a intamplat chiar si asta. Stiu ca am tinut minte fifty-fifty…adica o data am uitat complet totul :))
    Si ar mai fi chestia cu comm-urile. Nu gasesc niciodata din cele negative dar daca e sa gasesc unul nu foarte convenabil, lucru care rar se mai intampla, imi dau seama ca am gresit clar vreo idee, ceva si ca e sigur nevoie sa repar. Nicicum nu ma gandesc ca tot internetul e contra mea :)) Un comm cat de cat negativ mi se are chiar binevenit.
    Foarte amuzante toate. Chiar poti scrie, daca ti se da un subiect anost, cum ai zis, de pilda, “despre berbeci” ?? Nu prea pot…am mai incercat si e foarte greu :))

    Happy Weekend, draga mea!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on November 17, 2012 at 19:39

      Da, pot scrie…nu-mi face plăcere orice subiect, dar într-un final reuşesc să ating tema dată, oricât de stupidă sau lipsită de sens ar fi. :))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

