Ca la 21 de ani…

Strâmbai din nas de fiecare dată când îţi spuneam că în America încă nu eşti major. Dar uite că a venit şi ziua în care mica mea glumiţă dispare pentru totdeauna! A venit şi ziua în care pot răsufla uşurată, ştiind că nu mai corup minori pe niciun continent al lumii. A venit ziua ta, Dragoş! A venit ziua ta şi mă bucur să-ţi prezint, în continuare, o parte din cadoul pe care ţi l-am pregătit:

LA MULŢI ANI!

18 responses to this post.

  1. Posted by Bantu Dragos on November 23, 2012 at 12:00

    Mulțumesc frumos! A fost una din cele mai frumoase aniversări pe care le-am avut. Și mă menține treaz faptul ca nu s-a terminat! :>

    Like

    Reply

  2. Posted by ellyweiss on November 23, 2012 at 00:57

    Frumos clip! Felicitari pentru el, Alexandra!🙂
    La multi ani, Dragos!

    Like

    Reply

  3. Posted by Luminita Ciuca on November 22, 2012 at 21:28

    Un cadou absolut superb.La multi ani! inca o data,Dragos.Iti doresc sa fii fericit,iubit,si nu cred ca ar fi vreo problema in asta pentru ca ai langa tine familie,prieteni,si nu in ultimul rand o fata minunata.Alexandra,nu te cunosc personal,dar iti urmaresc blogul si imi place foarte mult cum scrii.Sa fiti fericiti impreuna! Petrecere frumoasa!

    Like

    Reply

  4. Tu erai cumva pe forumul heya acum ceva ani?😀

    Like

    Reply

  5. La multi ani si din partea mea, Dragos!

    Like

    Reply

  6. Deci cat de tare poti fi … foarte tare cadoul … sigur e mandru Dragos ca te are langa el . La multi ani, Dragos . Iar tu, Alexandra, tine-o tot asa😀

    Like

    Reply

  7. Posted by Bantu Dragos on November 22, 2012 at 10:50

    Mulțumesc frumos! Sunteți cei mai tari prieteni! Și mai ales îți mulțumesc ție Alexandra pentru tot ce ai făcut! Nu cred ca un “Te iubesc!” ar putea acoperi complet sentimentele și fluturașii din interiorul meu, dar îți mulțumesc din suflet!

    Like

    Reply

  8. La multi ani Dragoooos!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

