Nimic altceva…

551937_476003445754396_888432184_n

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când mă simt depăşită de situaţie, prefer să îmi iau ceva timp să mă gândesc bine la cum voi acţiona mai departe. Analizez, întorc pe toate părţile şi abia apoi iau o decizie…

Şi asta e una din perioadele în care mă simt copleşită de tot ce se întâmplă în jurul meu. Şi simt nevoia să evadez, să las tot deoparte şi să mă concentrez un pic pe mine. Să nu mă mai gândesc că viaţa mi se poate schimba radical în secunda următoare, să nu mai stau lipită de telefon, aşteptând o veste bună care să readucă totul la normal, să nu mai dau explicaţii nimănui pentru stările prin care trec…

… pur şi simplu să stau singură cu gândurile mele, cu cărţile şi filmele mele, să respir în voie şi să plâng atunci când trebuie, fără să-mi ascund lacrimile de privirile curioase şi compătimitoare din jurul meu.

Nici măcar să scriu câteva rânduri nu am dispoziţie… inspiraţia trece pe lângă mine şi-mi dă şi ea pace, ştiind că nu e cazul să mă bată la cap acum…

E una din acele zile…. e una din acele perioade în care nu vreau să mă mai simt sufocată de întrebări inoportune, răspunsuri forţate, ieşiri nedorite, întâlniri finalizate cu nervii mei călcaţi în picioare.

E una din acele perioade în care îmi pun pe primul loc familia, singurii care mi-au fost alături întotdeauna, necondiţionat. Până nu va trece norul negru de deasupra noastră, nimic altceva nu va mai conta…

Asta ca să răspund la întrebarea “Ce se întâmplă cu tine?”, pe care o tot aud zilnic…

15 responses to this post.

  1. Viata este uneori nedreapta si aduce multe suferinte. Important este sa fim puternici, sa putem trece cu bine peste orice incercare. Izolarea nu este o solutie.

    Like

    Reply

  2. Posted by bonie on December 5, 2012 at 14:54

    perioadele de reconsiderare, daca nu sunt prea patetice, nu strica nimanui.
    toti ne punem familia pe primul loc, nu e nevoie sa strigi asa de tare.

    nu stiu ce sa-ti spun sa te alin, cred ca nu o sa ai nimic in ghete in noaptea asta, dar daca lasi sireturile larg desfacute, o sa-ti punem noi cite o inima de prieten, adevarata nu de turta dulce.

    Like

    Reply

  3. Posted by ellyweiss on December 4, 2012 at 22:17

    Stiu despre ce e vorba.
    Sper ca lucrurile vor intra pe fagasul firesc cat mai curand🙂
    Te pup!

    P.S.-Cred ca oamenii intreaba fiind preocupati. E de bine,de fapt…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on December 5, 2012 at 14:57

      Merci, Elly! Te pup şi eu!
      Şi da, ştiu că e de bine…dar e stresantă întrebarea când o auzi de prea multe ori de la aceleaşi persoane.

      Like

      Reply

  4. O fi ceva in aer, ca nu esti singura care simte astfel, exceptand partea cu familia – fiecare isi gaseste refugiul preferat.

    Like

    Reply

  5. Frumos spus

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

