Ce vrei să-ţi aducă Moş Crăciun?

În fiecare an, de sărbători, familia şi prietenii îmi tot puneau aceeaşi întrebare: „Ce vrei să-ţi aducă Moş Crăciun?”. Şi niciodată nu ştiam ce să le răspund, deşi aveam o listă întreagă de obiecte de care aş fi avut nevoie. Ei bine, anul acesta m-am gândit mai bine, am analizat pe toate părţile şi am ajuns la concluzia că ar trebui să spun ceea ce-mi doresc, ca să pot primi:

xmas2007

În primul rând, vreau sănătate pentru toată lumea. Nu mai îndur să văd oameni bolnavi în jurul meu, oameni care se zbat să mai prindă câteva ore de viaţă. Dacă într-adevăr există miracole de Crăciun, aş dori să fac comandă de un miracol pentru toţi cei aflaţi în suferinţă. 

Apoi, încheind cu latura sentimentală, mi-aş dori ca afişele cu reduceri să fie pe bune; să găsesc printre paltoane de 5 milioane, unul redus cu adevărat la jumătate. M-am săturat să colind prin magazine şi să descopăr reduceri false. Păşesc în magazine, a căror ferestre sunt pline de afişe cu „reduceri de peste 60%”, şi găsesc doar lucruri reduse cu 10% (maxim). Am făcut şi eu matematică la viaţa mea şi deşi îmi mai „dădea uneori cu virgulă”, îmi ieşeau calculele cum trebuie, în general.

Mi-aş mai dori să pot urca şi eu la volan fără să intru în panică, gândindu-mă ca dacă ies din parcare poa’ să mă „pupe” un şmecheraş care şi-a uitat piciorul pe acceleraţie. Mi-aş dori să ningă cu amenzi pentru cei care exagerează în trafic şi încalcă şi legi ce n-au fost încă scrise. Din cauza celor care au pile la oamenii cu bască şi trăiesc cu impresia că deţin şoselele, nu mai pun eu piciorul pe ambreiaj.

De asemenea, ar fi minunat dacă nu aş mai vedea în orice ziar titluri tâmpite precum : „Cutăreasca şi-a pus silicoane-n *inseraţi parte a corpului*”. Chiar mi-aş dori să mă duc la un stand de ziare şi să cumpăr unul, fiind convinsă că voi găsi informaţii care să mă intereseze. Să nu mai zic, cu câtă plăcere aş deschide televizorul dacă n-aş mai da peste emisiuni gen „Un show păcătos”…

Mai mare mi-ar fi bucuria dacă puştoaicele s-ar uita mai atent în buletin şi ar constata că nu au de ce să se poarte ca nişte dame de pe centură ca să atragă atenţia cuiva. Să-şi dea foc la sutienele cu push-up şi la poşetele Gucci şi să mai copilărească un pic în faţa blocului. „Băieţaşii” (de 15 ani) să lase joint-urile din mână şi să mai bage un fotbal în curtea şcolii. Toţi la un loc, să mai lase despărţirile şi împăcările pe facebook şi să mai înveţe o frază pentru bac.

268699_253544591415515_2105480251_n

Femeia să lase naibii atitudinea de piţipoancă crescută-n puf, dacă vrea să ţină de mână un bărbat adevărat şi nu un „Prince Charming” dintre blocurile gri. Mai puţin ruj, mai multă naturaleţe; mai puţin botox, mai multă cultură generală; mai puţină băutură în cluburi, mai multă decenţă în public; mai puţin sex… mai puţini parteneri de sex, mai multă stimă de sine!

Bărbatul să renunţe la ideea „cu cât mai mult, cu atât mai bine”, dacă nu mai vrea să vadă piţipoance roind în jurul său. Nu trebuie să ai cardul umflat de bani ca să impresionezi o femeie de calitate. Sau, mai bine zis, nu trebuie să dai sfară-n ţară că ai cardul full de bani, ca să-ţi găseşti o jumătate! Arată-i domnişoarei doar puţin respect şi, pentru numele lui Dumnezeu, renunţă la replicile de tipul „pisi, ce bună eşti, te-aş … plimba o tură în BMW” !

Ar mai fi câteva chestii mai mititele: maşina de spălat să nu mai facă numere eşuate de magie cu şosetele mele; degetul meu mic să nu mai testeze mobila de fiecare dată când cobor din pat; apa caldă de la canal să curgă ceva mai repede decât după 20 de minute; criminalii şi hoţii să nu mai umble liniştiţi prin cartierele mărginaşe; bătrânii să îşi amintească de tinereţea lor înainte de a batjocori orice copil care stă pe scaun în autobuz; şoferii de maxi-taxi să conştientizeze că nu cară saci de cartofi în spate ci o mână de oameni care plătesc să ajungă în siguranţă la destinaţie…

Şi nu în ultimul rând, mi-aş dori şi ceva palpabil: o tabletă simpatică cu care să-mi fac treaba. Dacă nu o voi găsi sub brad, măcar la reduceri să fie!

Voi cam ce vă doriţi de Crăciun?

Sursa foto: pinterest.com

16 responses to this post.

  1. […] funcţionarilor publici când le cer o informaţie? Mă mai deranjează atât de tare că şoferii de maxi-taxi conduc de parcă ar căra saci de cartofi? În momentul de faţă, […]

    Like

    Reply

  2. […] întrebarea asta am răspuns mai detaliat aici, dar în principal îmi doresc sănătate şi fericire atât pentru mine şi cei dragi mie, cât […]

    Like

    Reply

  3. […] una, nici despre Crăciun nu vă voi mai bate la cap. Am precizat deja cam tot ce-mi doresc eu de la simpaticul bărbos îmbrăcat în roşu şi la cât de plin e Facebook-ul de brazi, poante cu Fuego şi kilograme de ler de la Hruşcă, […]

    Like

    Reply

  4. Am citit articolul cu atentie, am dat din cap aprobator la fiecare dorinta, dar cand am ajuns la final nu mi-a mai pasat de nimic. O tableta vreau si eu, sa nu ma mai lupt cu copil pentru calculator. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on December 17, 2012 at 13:30

      Eu am un folder întreg de cărţi digitale şi mi-e atât de greu să le citesc pe calculator… de aia aş vrea o tabletă, să pot sta comod în pat, ca tot omu’! :))

      Like

      Reply

  5. interesanta lista cu dorinte… insa tind sa cred ca sunt sanse mai mari sa comanzi un miracol decat sa fie mai putine pitipoance🙂

    Like

    Reply

  6. Bine, hai să luăm dorinţele tale pe rând, să vadă Moşul ce poate face.
    1. Sănătate pentru toţi. Se aprobă.
    2. Palton redus cu adevărat la jumătate. Se aprobă. Poţi găsi sub pom o jumătate de palton, la preţ întreg.
    3. Amenzi pentru şoferi şmecheri. Aferim.
    4. Jos joint-ul, jos sutienul? Băieţii nu vor fi de acord. Ce ai cu joint-ul? Totuşi, se aprobă.
    5. Damele să fie mai culte, mai naturale, mai puţin zburdalnice, ca să aibă stimă de sine. Aici Moşul are multe de spus, dar se aprobă.
    6. Bărbaţii trebuie să nu se laude cu banii lui, pentru a-şi găsi jumătatea. Se aprobă. Îşi vor găsi numai sferturi.
    7. Aici sunt multe daruri de adus. Şi Moşul are o grămadă de şosete desperecheate şi dă vina pe maşina de spălat. Poate că şosetele tale ar trebui să se combine cu ale Moşului. Cine ştie câte perechi fericite s-ar forma… Apoi, criminalii şi hoţii să nu mai umble liniştiţi prin cartierele mărginaşe. Se aprobă. Se vor plimba şi prin centru. Mai doreşti ceva legat de disputa dintre generaţii şi de şoferii de maxi taxi care transportă oameni, nu cartofi. Se aprobă. Şoferii tuturor mijloacelor de transport în comun vor căra copiii şi bătrânii ca pe sacii de cartofi.
    8. Mai doreşti o tabletă simpatică, sau măcar redusă. Se aprobă. Sub brad vei găsi o jumătate de tabletă de Carbaxin întreagă. Si drăguţă.
    Ai grijă ce-ţi doreşti, s-ar putea să se împlinească!
    Cu toate astea, îţi urez ca toate dorinţele tale să se împlinească.
    La mulţi ani!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on December 17, 2012 at 13:37

      :)) Mă bucur că “se aprobă” şi-mi plac răsturnările tale de situaţie… m-au făcut să râd un pic şi-ţi mulţumesc pentru asta!😉
      Sărbători fericite!

      Like

      Reply

  7. Dar tu chiar vrei numai miracole de Craciun! :)) din pacate, aici e roMania… s-ar putea sa ramana Mosul si fara sac, si fara sanie :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on December 15, 2012 at 13:37

      Şi fără barbă eventual! :)) Da, poate vreau cam mult, poate trebuia să mă mulţumesc cu un pulover şi-o ciocolată… dar pulovere am destule şi ciocolata mi-o pot lua singură de la magazin.

      Like

      Reply

  8. Sigur ai spus toate dorintele Alexandra…daca tot ai exprimat ceea ce ai pe suflet?😀

    Like

    Reply

  9. sunt realizabile…unele. Pe cand cele legate de pitipoance, de smecherasii de la colt si de babele din autobuz….cam greu ! cred ca nu mai poate ridica Mosul sacul daca le aduce pe astea :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

