Să schimbăm subiectul!

Nu se mai poate! Refuz să mai citesc articole despre sfârşitul lumii! Oriunde întorc privirea găsesc câte un text (haios sau ridicol de serios) referitor la data de 21.12.2012. Cât e glumă e panaramă, dar hai s-o lăsăm mai moale cu subiectul acesta că plictisim publicul! N-aţi cumpărat până acum Cuponul Mântuirii, asta e, nu vă mai puneţi dorinţe pe ultima sută de metri că nu vi le mai îndeplineşte nici duhul din lampă!

Eu, una, nici despre Crăciun nu vă voi mai bate la cap. Am precizat deja cam tot ce-mi doresc eu de la simpaticul bărbos îmbrăcat în roşu şi la cât de plin e Facebook-ul de brazi, poante cu Fuego şi kilograme de ler de la Hruşcă, cred că v-aţi plictisit teribil şi de subiectul acesta.

no xmas spirit cat

În schimb, pentru că n-am mai făcut asta de foarte mult timp, vă voi recomanda câteva texte frumoase de prin blogosferă, o carte de umplut timpul liber şi vă voi face şi o dedicaţie muzicală, aşa ca de la un suflet la altul!

Dacă atunci când eram copilă, nu trecea zi în care să nu mă gândesc la modelul rochiei mele de mireasă şi la locaţia unde a mea jumătate îmi va pune verigheta pe deget, acum aproape că nu-mi mai trec deloc aceste detalii/dorinţe prin minte. Până nu voi fi convinsă că am găsit un individ care să mă suporte aşa “ţăcănită”, refuz să  mă mai gândesc la cum va fi nunta mea. Dar asta nu înseamnă că nu am savurat din plin articolul despre cele mai ciudate locuri pentru căsătorii.  Într-un cimitir nu m-aş mărita, oricât de mult mi-aş iubi rudele îngropate acolo, dar în 22 de locuri diferite m-ar tenta!

Un alt articol care mi-a atras atenţia abordează subiectul “dragoste” şi se axează pe elementele nocive ale acestui sentiment. Oricine a trecut printr-o despărţire poate să confirme măcar câteva dintre efectele secundare ale sentimentului de dragoste, descrise acolo.

Şi ca să nu devenim sentimentali într-o lume în care banul, deşi e ochiul dracului, contează a naibii de mult, să trecem un pic şi la partea financiară. Am avut o perioadă acum câteva luni, când scriam advertoriale şi mă aşteptam să mă îmbogăţesc, făcând ceea ce-mi place. Aripile mi-au fost cam tăiate însă, când site-ul pe care eram înscrisă nu mi-a mai “făcut nicio ofertă”, probabil uitându-se la page rank-ul meu, care e 2 şi probabil se va mări la Sfântu’ Aşteaptă. Ei bine, în salvarea mea şi a portofelului meu a venit un articol intitulat “Tu ştii să faci bani cu blogul?”. Când am citit titlul, am răspuns în gând “Nu, habar nu am!” şi am intrat să văd despre ce e vorba. Şi bine am făcut, căci am descoperit acolo alte câteva site-uri care te ajută să mai produci un bănuţ prin cuvinte. 

Deşi nu prea le am eu cu politica, următorul articol parcă a fost desprins din gândurile mele: “[…]Indiferent cât de supărat ești pe cei care ți-au tăiat pensia sau salariul de la stat, dacă ajungi să bagi în Parlament personaje ca Becali, Ciorbea, Voiculescu, Stan sau Dragnea, culmea,chiar si pe stirbul DD, îți faci mai mult rău. Ești în situația celui care, supărat pe sărăcia din casă, se apucă de băut și își bate nevasta până când rămâne singur, bolnav cu ficatul și ajunge chiar mai sărac.Îți enumăr mai jos câteva chestii pe care nu le înțeleg nicicum.[…]” Continuarea o găsiţi AICI!

O ultimă recomandare e textul Vienelei, “Fragment din gândurile intime”, o scurtă povestioară despre incompatibilitatea gândirilor, despre visele platonice ale unei tinere şi dorinţele materiale ale unui tânăr. M-a emoţionat un pic căci o parte din mine s-a regăsit în naivitatea copilei îndrăgostite de persoana nepotrivită.

Cartea pe care o recomand tuturor celor pasionaţi de scris este “Misterul Regelui” de Stephen King. Curând voi face şi un soi de recenzie pentru draga de ea, căci mi-a deschis ochii în multe privinţe şi merită un text separat, nu doar trei rânduri banale.

Iar melodia pe care vă invit să o ascultaţi şi, eventual, să încercaţi să o înţelegeţi, nu are nicio legătură cu Crăciunul, cu brazii, cu ninsoarea sau cu sarmalele din frigider. Este o melodie pe care am auzit-o la emisiunea The Voice şi care m-a făcut să-mi aduc aminte de toate persoanele care au plecat din viaţa mea, într-un mod sau altul. Cine contează cu adevărat, îţi rămâne pe veci în suflet şi în gânduri, chiar dacă fizic te părăseşte!

Sursa foto: pinterest.com

12 responses to this post.

  1. […] Axlandra face o aroganta si schimba subiectul. Nu vrea si pace sa auda de sfarsitul […]

    Like

    Reply

  2. Merci de recomandare, Alexandra. Mi-ai facut o placuta surpriza.
    Acum, ma intreb cu ce sa imi ocup ziua de astazi, daca tot nu a venit apocalipsa…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on December 21, 2012 at 15:42

      Cu plăcere!😀 Mi-a plăcut mult de tot postul acela!
      Eu m-am apucat de citit, măcar dacă vine apocalipsa pe la mine să mă găsească cu carte bună-n mână!:))

      Like

      Reply

  3. […] Axlandra face o aroganta si schimba subiectul. Nu vrea si pace sa auda de sfarsitul […]

    Like

    Reply

  4. cu*, mea cupla.🙂

    Like

    Reply

  5. Un barbos imi doresc si eu ,unul desaga plina ochi.😀

    Like

    Reply

  6. buna piesa. Iar in ceea ce priveste sfarsitul lumii…sa fim seriosi … chiar nu vine . Iar pe 21.12.2012 , la ora 21:12:12 , toata lumea va fi beata. Sau macar aia care cred in asa ceva :)) . Ori beti ori cu biblia in brate !

    Like

    Reply

  7. Eu nu am scris nici despre sfarsitul lumii, nici despre Craciun. Sunt anti-trend? :)) In rest, multumesc pentru recomandari, am mai vazut si eu “lumea” cu ocazia asta.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

