3 cârcoteli şi un pic de sirop

Nu aş putea spune care sunt momentele mele preferate ale anului 2012. Ştiu că se poartă să îţi pui dorinţe, să faci liste pentru anul viitor, să rememorezi clipele cele mai fericite însă, tot ce-mi doresc eu e să treacă anul acesta mai repede. 

Deşi am învăţat multe din tot ce s-a întâmplat, aş prefera totuşi să merg mai departe fără să mă uit în urmă. Aşa că nimeni nu va fi mai fericit ca mine la auzul artificiilor de la miezul nopţii.

fireworks-new-years-eve-sydney

Nu vă voi ameţi cu planurile mele pentru 2013 şi nici cu topul amintirilor mele din 2012. În schimb, vă voi prezenta textele care au “făcut furori” printre cititorii blogului meu, pe parcursul acestui an:

Primul text face parte din categoria “Mici Cârcoteli” şi se referă la nişte reguli stupide, impuse de scumpele domnişoare doritoare de atenţie.

“Omuşoru’ pe care vrei tu, dragă pisicuţă, să-l ţii numai pentru tine, a avut o viaţă înainte ! (Repet, vorbesc din proprie experienţă) Nu este posibil ca tu să fii singura maimuţică pe care să o « acceseze » pe mess, căci nu cred că printre cunoştinţele sale nu se mai află nicio felină de sex feminin care nu vrea altceva de la el, decât sincera-i prietenie. Simplu motiv că « aşa vreau eu, baby »  NU este suficient pentru el ca să-şi şteargă întreaga listă de messenger şi să rămână în listă cu tine, tati, mami şi verişoara urâtă de la Bucureşti.”

Textul integral, aici: Fă cum spun eu, altfel te omor! 

Al doilea text care a stârnit râsete şi, aparent, a rezolvat cazuri de mâncărime acută, este scris în urma unei vizualizări ale căutărilor care i-au trimis pe câţiva cititori pe blogul acesta.

“Ţi-a venit în vizită, prietenul tău vechi, hemoroidul şi de data asta şi-a adus şi nevasta şi cei doi copii. S-a instalat frumos în zona în care e de preferabil să nu pătrundă nimic şi s-a făcut atât de confortabil încât a început să se îngraşe de pe-o zi pe alta, de la atâta piper şi ketchup Tomi picant. Să nu mai zic de nevastă-sa care nu ia şpriţu’ de la gură 24 din 24 şi se simte ca-n Insulele Canare la tine între buci! Dacă n-ai înţeles aluzia, du-te la doctor şi-ţi va recomanda el ce să mănânci/bei şi ce să nu + bonus, un tratament care te va scăpa de întrebări ruşinoase pe internet. Dacă nu ştiai până acum, Sfântu Google nu face minuni şi nici nu-i rezident la vreun spital.”

Textul integral, aici: Ce-nseamnă când te mănâncă în fund?

Şi al treilea text care v-a mers la inimioară are legătură cu fetele şi postările lor pe facebook. Uneori detaliile ar trebui să rămână în offline!

“Mai nou, nu mai e la modă ţigara de după…ci, statusul de după! Te-ai jucat prin aşternuturi, tre’ să dai raportul tuturor prietenilor tăi plus câtorva străini, care vor face mişto de tine tot restul vieţii lor (sau până apare un subiect mai penibil de atât). Dacă te joci fără maieu şi auzi un cor de îngeri cum îţi cântă “Aleluia”, e clar…ceva străin a intrat în tine şi trebuie să împărtăşeşti vestea minunată cu toată lumea, căci sigur sunt câteva “mironosiţe” care n-au atins performanţa ta şi te vor invidia până la moarte. Probabil li se va umple pampersul de lacrimi şi vor fugi cu sorcova în căutare de buhai. Dar nu va mai conta, căci tu “le-ai dat peste nas”!”

Textul integral, aici : Who the fuck is Marius?

Cele trei sunt scrise în stilul îmbibat în cârcoteală pe care îl adopt din când în când, dar aş vrea să vă las şi un text preferat al meu, dintr-o categorie mai siropoasă:

“Deodată în minte îmi apăru o fată fericită, cu zâmbetul larg şi ochii înlăcrimaţi. Stătea în picioare şi se privea în oglindă, nevenindu-i a crede ce vedea. Era îmbrăcată într-o rochie albă de mireasă, atât de albă încâtstrălucea. Corsetul rochiei era mărginit de un şir de pene albe, delicate, ce se continuau, în spate, până deasupra umerilor. Nuanţele de cenuşiu deschis dinspre vârf confereau impresia existenţei unor aripi ataşate. Voalul de pe cap era împodobit şi el cu doar câteva petice de puf alb, ce îi dădea o înfâţişare de pasăre măiastră, gata să-şi ia zborul spre o altă lume. Părul lung şi blond era aranjat maiestuos în câteva bucle jucăuşece-i cădeau pe pieptul jumătate dezgolit. Mâinile îi erau acoperite de o pereche de mănuşi catifelate, decorate cu un cristal minuscul în vârful degetului mijlociu. La gât purta un şirag de perle albe şi lucioase ce te duceau cu gândul la o mică sirenă, pierdută de oceanul ei.”

Textul integral, aici: “Alexandra, îl iei în căsătorie?”

Şi acum, la final, vă urez un an nou fericit, plin de bucurii şi, cel mai important, cu multă sănătate! La mulţi ani, dragii mei! 

buon_anno_rock

Sursa foto: intelligenttravel.nationalgeographic.com; musicametal.blogosfere.it

10 responses to this post.

  1. Posted by elly weiss on January 5, 2013 at 23:33

    Le-am recunoscut dupa titluri…totusi am verificat🙂
    La unul singur n-am lasat un semn, desi si pe el il citisem.
    Da…uite ca le-am citit pe toate🙂 Si pe inca multe altele.
    Un an nu si mai bun!

    Like

    Reply

  2. Cumva, imi pare rau ca a scris Tibi inaintea mea. Si pentru mine ai fost descoperirea anului. Imi place stilul tau, imi place tot pe aici. Bafta pe mai departe, Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 3, 2013 at 12:38

      Mulţumesc, Vienela! Apreciez foarte mult că mereu îţi faci timp să treci şi pe aici! Un an nou plin de inspiraţie!

      Like

      Reply

  3. Draga Alexandra, iti multumesc pentru ce ai scris aici si pentru ce ai scris, de fapt, pe blog. Pentru mine, ai fost descoperirea anului. Sper sa ramai si la anul la fel de incisiva si amuzanta, ca tare mult ma mai distreaza articolele tale. Si nu neaparat pentru prostia umana pe care o descrii, ci pentru ironia si talentul cu care o analizezi pana in cele mai mici detalii. Credeam ca sunt singurul care observa astfel de lucruri ca pe ceva Anormal, dar ma bucur ca m-am inselat.
    In rest, iti doresc ca 2013 sa iti aduca multa fericire si multa sanatate, atat tie cat si celor dragi, pentru ca am inteles ca aveti nevoie. La multi ani si… multe articole!😀

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on December 31, 2012 at 15:15

      Wow…mulţumesc din suflet! Pentru o clipă m-ai lăsat fără cuvinte. Mă bucur enorm să aflu că nu scriu degeaba. Îţi urez şi eu multe împliniri în anul ce vine, multă sănătate şi fericire şi te mai aştept pe aici!🙂 La mulţi ani!

      Like

      Reply

      • Cu placere, sa fii sigura ca voi reveni! Nu ai cum sa scrii degeaba, in cel mai rau caz scrii pentru tine si tot e bine. Multumesc si eu pentru urari >:D<

        Like

  4. Sunt frumoase textele tale.
    Alexandra, Noul An să-ţi aducă numai împliniri, noroc şi sănătate!
    Sună plat, dar urările sunt sincere.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

