Niciuna din ele nu va fi roz!

După cum v-am mai povestit, o dată la ceva timp mă apucă dorinţa nebună de a face schimbări la mine în cameră. Uneori mă mulţumesc cu lucruri mărunte, de pildă să mai adaug un ceas pe perete sau un tablou, dar alteori mă decid să mut locul mobilierului. Mut biroul în locul patului, patul în locul dulapului, dulapul în locul bibliotecii şi biblioteca în locul biroului. Am constatat recent, însă  că nu mai am ce combinaţii să folosesc căci le-am încercat pe toate. Aşa că următoarea mutare va fi probabil cu dulapul pe hol şi patul lipit de tavan.

Şi cum eram eu un pic dezamăgită după această constatare, o idee salvatoare m-a scos din depresie: „Să vezi ce fain va fi când îţi vei mobila casa în care vei locui cu soţul şi copiii!”. Figura mi s-a luminat, ochii mi s-au umplut de entuziasm şi am început (deja) să mă gândesc la posibile aranjamente.

Mobila-de-bucatarie-Hena

Mobilierul de bucătărie din apartamentul în care locuiesc acum este portocaliu şi te scoate dimineaţa din starea de somn, vrei, nu vrei. E atât de orbitor încât nu-ţi mai trebuie cafea. Lăsând exagerările la o parte, mobilierul meu de bucătărie va fi în culorile negru şi alb; o masă transparentă cu scaune negre va fi aşezată în mijlocul încăperii şi nimeni nu se va împiedica de ea.

În dormitoare voi opta pentru culori liniştitoare şi mă voi inspira din tehnica Feng Shui; probabil mai mult Shui decât Feng. Patul din dormitorul principal trebuie să fie imens, să am loc să mă rostogolesc de minim trei ori, fără să ajung pe podea (am rămas cu sechele, căci când eram mică din 3 nopţi, în 4 cădeam din pat). La dormitorul pentru copii (mai degrabă copil, căci îl voi face pe-al doilea doar dacă primul e extrem de cuminte şi tăcut) nu m-am gândit prea mult, dar va fi plin de maimuţoaie de pluş.

La sufragerie, de asemenea, încă nu m-am hotărât: ori va avea cât mai puţină mobilă (o măsuţă, o canapea, câteva rafturi pe perete şi un corp pe care să pun televizorul) ori va avea pe un perete o bibliotecă cu colecţia mea de cărţi preferate. Mai am timp să mă gândesc.

Biblioteca-Amelia

Cu siguranţă voi avea două băi: una cu cabină de duş şi alta cu cadă. Niciuna din ele nu va fi roz! 

Şi bineînţeles, ca orice femeie, mi-aş dori să am o încăpere dedicată vestimentaţiei şi accesoriilor, aşa cum mai vedem prin filme. Dar probabil voi putea respira şi trăi pe lumea asta şi cu un şifonier obişnuit.

Voi v-aţi gândit vreodată cum să vă (re)decoraţi apartamentul/casa ?

Sursa foto: vreaumobila.ro

8 responses to this post.

  1. […] ADVERTORIALE şi nu scriu advertoriale în care să pup în dorsală firma respectivă. Faptul că în poveştile mele introduc 2 linkuri pe anumite cuvinte cheie nu ar trebui să deranjeze pe nimeni! Sau cel puţin aşa mi se pare […]

    Like

    Reply

  2. Păi parcă era mai normal să-ţi decorezi casa cu un bărbat.
    Abia după ce aş rezolva problema colegului de cameră, m-aş gândi la altceva…

    Like

    Reply

  3. Imi plac gusturile tale…!!!!

    Like

    Reply

  4. Si eu fac mutări dese ale mobilierului..deci nu ești singura:). O noapte liniștită, Alexandra

    Like

    Reply

  5. nu lipi patul de tavan. In eventualitatea in care o sa cazi , o sa fie o cadere urata !😀

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

