Prima poză pe care o văd dimineaţa

În fiecare dimineaţă, mă trezesc, mă dau jos din pat şi cu ceaşca de cafea în mână deschid calculatorul. Iar prima poză pe care o văd este asta:

desktop

Vă aşteptaţi să fie Antonio Banderas, nu-i aşa?😛

Nici măcar plin de icoane, iconiţe şi alte shortcut-uri nu este. Măcar în calculator să am ordine dacă în gânduri îmi lipseşte cu desăvârşire!

Post-ul acesta scurt şi la obiect vine ca răspuns la leapşa lui Silviu. Cine mai doreşte să ne arate desktopul? Vienela, Florin, Lucian, Lucianna, Elly, Emil, Paul?

12 responses to this post.

  1. […] vreau să vă arăt prima poză pe care o văd dimineaţa, când aprind calculatorul. La cererea Alexandrei. Dacă nu v-am spus încă de secretomania lui Ionuţ, este cazul să aflaţi că nu îmi dă voie […]

    Like

    Reply

  2. Posted by elly weiss on January 18, 2013 at 19:28

    Ai un trandafir foarte frumos pe desktop. Imi place mult.🙂
    OK, e o leapsa mai atipica. E usoara si draguta. O preiau. Postez duminica🙂

    Like

    Reply

  3. Posted by Lucian Moldovan on January 17, 2013 at 23:39

    Iti voi raspunde la leapsa prin acest comentariu si iti las un link cu o poza a desktopului meu.😀

    Like

    Reply

  4. E cam tarziu si sunt cu gandul la tigari…
    E tare dragut trandafirasul tau!!!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 17, 2013 at 23:31

      :)) Avea un prieten de-al meu o vorbă: “de câte ori te gândeşti la ţigări şi la a te reapuca de fumat, undeva în lume un iepuraş drăgălaş se sinucide”… funcţiona de fiecare dată :))😛

      Like

      Reply

  5. Din pacate, impart calculatorul cu altii, iar stapan peste el este Ionut, asa ca poza pe care o voi arata este aleasa de copil.
    Merci.😉

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

