Doar praf în vânt

Vă spuneam zilele trecute că mi-am schimbat planurile din punct de vedere profesional şi am tras de cârmă puţin spre altă direcţie. Dar asta nu e singura schimbare pe care am implementat-o. Citisem într-o carte, săptămâna trecută, că : “În viaţa fiecăruia apare un moment de maximă intensitate. Atunci trebuie să ştii să te accepţi. Este momentul în care eşti ceea ce eşti şi totodată ceea ce vei fi.” 

Şi adevărul e că ştiu cam cine sunt şi cam ce-mi doresc acum de la viaţă. Nu îmi refuz micile plăceri de a ieşi la câte un suc cu prietenii, dar mi-am schimbat priorităţile. Nu mă mai mulţumesc cu jumătăţi de măsură şi refuz tot ceea ce-mi poate face rău pe viitor.

Dar pentru că e Happy Weekend, vă voi prezenta o serie de poze cu modificările din programul meu:

429150_439821246089388_2067678257_n

Da, dragii mei, mă concentrez mai mult pe pasiunea mea şi las pasiunile altora undeva într-un colţ întunecat al trecutului. E timpul să fac ce-mi doresc eu şi să nu mai încerc să mulţumesc pe toată lumea. Voi învăţa să spun, la fel de politicos, şi “NU!”. Cu sau fără explicaţii, în funcţie de simpatia faţă de persoana în cauză.

tumblr_lk5ijxMVhD1qzupj0o1_1280

Sunt atât de multe titluri pe lista mea de “Must read” încât marea parte a timpului meu liber o concentrez între coperţile cărţilor.

256071928783074069_WsXeHSep_f

Am hotărât că acesta e singurul tip de mahmureală pe care-l mai accept în viaţa mea. Doar ocaziile speciale vor fi sărbătorite în mod tradiţional, dar cu aspirina-n buzunar.

images

E timpul să-mi văd de viitor! Experienţele trecute nu le voi uita dar nu mă vor mai împiedica să merg mai departe.

gay prince

Şi nu în ultimul rând, nu voi mai răscoli sentimente în căutare de răspunsuri. Nu voi mai suferi după despărţiri, indiferent de cauzele lor. Alegerile făcute la timpul respectiv au avut un rost al lor şi nu-l voi mai pune la îndoială.

Probabil e nevoie să te loveşti de adevăratele greutăţi ca să-ţi dai seama că tot ce a fost înainte era doar praf în vânt. Dar mai bine mai târziu, decât niciodată!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 3

P.S: Da ştiu, trebuia să fac un astfel de post pe 1 ianuarie, când era la modă să-ţi etalezi dorinţele şi planurile pentru noul an. Dar atunci, deşi aveau loc schimbările, nu eram convinsă că vor dura. Acum sunt!😀

16 responses to this post.

  1. Imi place mult ceasul acela ,. Ce pot sa spun? E bine ca ti-ai stabilit prioritaile , eu le am intr-un sertar al creierasului meu dar anul acesta nu le-am mai asternut pe nici o “hartie” , nici A4 si nici de blog :)) Poate din superstitie, ca sa imi iasa :))

    Like

    Reply

  2. Eu cred ca nu voi invata niciodata cu adevarat aceasta lectie simpla de viata. Mereu ma gandesc la altii inainte de a ma gandi la mine, mereu imi fac timp pentru altii, punandu-ma pe locul secund.
    Alexandra, iti doresc sa realizezi tot ce ti-ai propus!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 20, 2013 at 12:25

      Când vine vorba de familie şi prieteni apropiaţi da, mă mai pun şi eu pe locul 2. Dar referitor la celelalte cunoştinţe… m-am săturat să fac sacrificii degeaba…
      Mulţumesc frumos!

      Like

      Reply

  3. […] Aş vrea să le invit în club pe Irealia, Mala şi Alexandra. […]

    Like

    Reply

  4. Felicitari si spor.
    Doar sa nu ajungi sa ramai doar in carti, fara sa experimentezi realitatea!

    Like

    Reply

  5. Imi place de tine!
    Toate dorintele sa ti se implineasca!
    Inca un om viu! Te iau la mine .. 🙂
    Weekend cat mai placut!

    Like

    Reply

  6. Planurile tale ne dau un impuls…
    Succes, sper sa reusesti!
    Happy Weekend! :))

    Like

    Reply

  7. Miroase a optimism. Sper sa reusesti ce ti-ai propus si sa ne anunti si pe noi cand vei ajunge acolo unde ti-ai dorit. Si nu ca sa te lauzi, ci sa ne arati ca este posibil si ca exista o cale🙂

    Like

    Reply

  8. Posted by elly weiss on January 19, 2013 at 12:24

    Asa cum bine concluzionezi, mai bine mai tarziu decat niciodata.🙂
    Constat ca treci printr-o perioada de mari schimbari. E firesc si matur sa reconsideri anumite aspecte, exact asa cum te-ai hotarat sa procedezi. Eu cred ca e mai bine ca ai rezistat si nu te-ai aliniat la valul acela de dorinte de la 1 ianuarie…🙂 Devenise ceva oarecum plictisitor, unde te duceai, dadeai de o lista🙂
    Multa bafta in viitor!

    Happy weekend iti doresc!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 19, 2013 at 12:30

      Mulţumesc, Elly. Sper de data asta să reuşesc să schimb cam tot ce-mi doresc şi să nu mai intervină nimic.🙂 Te pup şi un weekend fain!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

