Cadoul strălucitor şi perfect

diamonds

Bijuteriile… Ah, bijuteriile! Pentru femei, aceste obiecte minunate sunt indispensabile. Fie că ne îmbracă urechile, degetele sau ne dau un strop de strălucire la baza gâtului, bijuteriile fac parte din categoria celui mai frumos cadou pe care-l putem primi de la un bărbat. Ne lucesc ochii când iubitul ne dăruieşte o brăţară cu ocazia aniversării noastre şi ni se înmoaie genunchii când are loc cererea în căsătorie şi vedem inelul care a fost ales special pentru noi.

Nu este un mister, nimeni nu se mai miră, femeile sunt înnebunite după bijuterii! 

Eu, una, am o întreagă colecţie de seturi de bijuterii, majoritatea formate din cercei, colier şi brăţară. Dar am observat, în ultima perioadă, că am cam rămas fără inele. Mai am vreo 3 maxim şi m-am cam plictisit să le port doar pe ele.

Şi pentru că tot m-am hotărât să nu mai arunc cu banii prin cluburi şi cafenele şi am rărit ieşirile în oraş, m-am gândit să-mi achiziţionez câteva inele noi. Zis şi făcut. Am început navigarea pe internet şi în peregrinările mele am nimerit pe un site de bijuterii foarte interesante: OnlineBijoux,  un magazin online de bijuterii cu produse la îndemâna oricui şi de o diversitate foarte mare.

Şi am rămas cu privirea blocată pe zecile de inele strălucitoare. Mi le imaginam pe toate pe degeţelele mele şi îmi venea să cumpăr tot. Nu ştiu cine a venit cu ideea să le permită femeilor să-şi cumpere bijuterii online, dar i-aş ridica o statuie!

În primul rând, mi-a atras atenţia un inel placat cu aur de 18 k cu o piatră zirconia albă. Are un design elegant, nu este încărcat de pietricele şi ar da o fineţe deosebită mâinii. Iar preţul chiar este convenabil. Vă las şi un mic preview (pt. că probabil voi posta în curând o poză şi cu el pe degetul meu):

2348O916

Pe lângă acest inel, am mai pus ochii pe un set cu cercei şi medalion, tot placate cu aur, alte câteva inele, la fel de finuţe, şi o brăţară cu pandantive. Bineînţeles că mi-au atras atenţia şi câteva bijuterii placate cu argint, dar m-am gândit că am destule din această categorie şi ar trebui să-mi îndrept atenţia mai mult spre aur.

Dacă mai răsfoiesc mult site-ul celor de la OnlineBijoux e posibil să rămân fără bani pentru restul activităţilor pe care mi le-am planificat luna aceasta. Aşa că mă opresc cu lista de cumpărături strălucitoare aici.

Bijuteriile… Ah, bijuteriile!

Dragi cititoare, de ce să riscaţi să comandaţi ceva care să nu-vă placă? Mergeţi pe 100% dacă comandaţi de pe OnlineBijoux, magazin care pune accent pe calitate şi relaţia cu clienţii.

Şi pentru cititori, dacă vreţi să vă surprindeţi domnişoarele cu un cadou deosebit cu ocazia zilei de 14 februarie, apelaţi cu încredere la acest site pe care l-am descoperit. Nu e bine să rişti să nu-ţi ajungă la timp cadourile de Sf Valentin când ai posiblitatea să comanzi cadouri prin intermediul magazinului OnlineBijoux.

Sursa foto1:bloggityboop.info

One response to this post.

  1. […] aceasta şi câteva bijuterii foarte frumoase de la magazinul OnlineBijoux. Şi pentru ele am pus rotiţele în mişcare, dar răsplata a fost pe […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

