Banchet, suzete şi alte poveşti

După ce ieri am speriat câteva persoane, care chiar se pregăteau să-mi ureze “Casă de Piatră“, astăzi am zis să o las mai moale şi să vă ofer un moment de relaxare cu articolele mele preferate din blogosferă. Săptămâna aceasta am avut ocazia să citesc texte care mi-au trezit amintiri din copilărie, adolescenţă şi drumul spre maturitate.

recommend

Unul dintre ele se intitulează “Noaptea e întotdeauna un sfetnic bun” şi este scris de Elly. Citind rândurile conturate atât de frumos de ea, m-am regăsit în multe dintre ele. De la insistenţele cu care era bombardată tânăra fată, prin sms-uri şi telefoane, până la dificultatea de a lua o hotărâre imediată cu privire la viitor.

“Și fiindcă ziua nu se sfârșise, s-a trezit și cu un SMS. “Salut! Ma gândesc la tine, te visez mereu, dar niciodată cu părul lung. Nu mai zici nimic. Aș vrea să te văd. Vii la o cafea?” Alt defazat…” 

Un alt text care mi-a atras atenţia şi m-a purtat pe culmile amintirilor a fost “Logică de licean” al Vienelei. Astfel am început să rememorez întreaga mea experienţă cu banchetul: discuţiile în contradictoriu cu directoarea care nu era de acord cu plecarea noastră la Sinaia (de parcă ne controla ea weekendurile), drumul de la gară până la cabană în care mi s-au rupt roţile de la troler şi a trebuit să apelez la bunul meu coleg de bancă să mă ajute să car bagajul, furatul telecomenzilor din camere, ruptul cheii de la cameră încercând să desfacem o sticlă de vin, certurile cu profu’ de biologie care nu voia să ne ducă în club, dar voia să urcăm pe jos până la Cota 1400, profu’ de religie care-l căuta disperat pe colegul meu de bancă pentru a-i face “ceva rău” din cauza clanţelor mânjite cu pastă de dinţi etc.

“Mă distrează logica liceanului meu. Bacalaureatul şi banchetul vor fi în aceeaşi perioadă. Şi totusi, bacul pare atât de îndepărtat, iar până la banchet a rămas atât de puţin timp…”

Studentul de serviciu are şi el câteva texte interesante. Mi-a adus aminte că trebuie să vizionez şi eu filmul The Reader pentru care-i mulţumesc, căci nu am reuşit niciodată să-l văd, deşi mi-a fost recomandat de foarte multe ori. Apoi, tot pe acest site studenţesc, am găsit o poveste reală, pe de o parte amuzantă, dar pe de altă parte un pic tristă. Este foarte deprimant să faci tot posibilul să surprinzi plăcut pe cineva, ca totul să se ducă apoi pe apa sâmbetei (la propriu).

– Știi ceva? zise din nou ea pe același ton arțăgos Puteai dracului să faci și tu cum face toată lumea! Te-a mâncat pe tine undeva să fii original!

– Te rog frumos să termini. N-a mers, asta e! zise el resemnat.

– Cum adică asta e, bă boule? Tu-ți dai, de fapt seama, ce ai făcut?”

Şi ultimul articol pe care vi-l recomand, m-a surprins mai mult prin obiectul pe care-l prezintă. E vorba de suzeta din diamant pentru bebeluşii cu pretenţii. Adică nu poa’ să sugă dom’le micii prinţişori dacă nu le sclipeşte ceva de 17.000 de dolari în faţa ochilor.

“…este făcută din diamante (278 la număr) şi din aur de 14 karate. Totul pentru “doar” 17.000 de dolari! Cu transport gratuit!”

Vă urez o zi bună şi vă las să vă delectaţi cu recomandările mele! Dacă aveţi recomandări, la rândul vostru, pentru mine, le aştept cu drag!

Sursa foto: ugaadmissions.blogspot.com 

2 responses to this post.

  1. Multumesc mult pentru recomandare. Mi-ai trezit si mie amintiri legate de banchet. cat am vorbit cu Ionut nu m-am gandit la asta, pentru ca eram preocupata de chestii practice. :))
    Suzeta cu diamante? Ce naiba urmeaza? Oare le vor orna si rahatul din pampersi? :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on January 25, 2013 at 13:19

      Văzusem acum ceva timp la televizor o vedetă care-i cumpărase cadou de botez copilei sale o pereche de tanga, făcuţi special pentru ea de nu ştiu ce mare casă de modă…. şi atunci am crezut că nu se poate mai rău… acum nu mă mai miră nimic!🙂

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

