La Calul Bălan

Dragii mei, am ales să petrec weekendul acesta într-un mod diferit. Dacă până acum cheltuiam banii pe ieşiri în cluburi cu prietenii şi drumuri cu taxiul, aseară am ales să merg la Teatrul Muzical “Nae Leonard” la opereta “La Calul Bălan”.

P1140309

Drept urmare, la ora 17:50 eram în faţa casei de bilete, nerăbdătoare să-mi ocup locul şi să mă relaxez printre personaje, cântece şi momente hilare. Când am intrat în sală, mai mare mi-a fost uimirea să văd că unii gălăţeni nu şi-au scos din program mersul la teatru. Pe lângă bătrâni şi grupuri de copii însoţiţi de învăţători/profesori, erau destui tineri ca mine, ce renunţaseră la două sticle de bere pentru două ore într-o sală de teatru. M-a surprins plăcut!

Spectacolul a început în forţă aş putea spune, căci capul îmi făcea ca la bufniţe neştiind unde să mă uit mai repede. Personaje care mai de care mai colorate şi mai vesele apăreau din toate direcţiile, păşind ţanţoş pe lângă spectatori, cântând şi dansând. Îţi dădeau impresia că în orice clipă ar putea să te invite şi pe tine pe scenă.

Un zâmbet larg mi s-a întipărit pe faţă şi aşa am rămas pe tot parcursul spectacolului. Am privit-o pe frumoasa hangiţă Josepha Vogelhuber cum îi frângea inima lui Leopold, iscusitul şi chipeşul chelner (foto), ce-i trimitea câte un buchet anonim de trandafiri în fiecare dimineaţă; am râs în hohote la crizele de nervi ale lui Wilhelm Giesecke (“Nu vreau să mă simt bine! E clar?”); i-am admirat şi aplaudat “modestia” făţişă a lui Sigismund Sülzheimer (“Aşa-i când eşti frumos!”); am citit dezamăgirea în sufletul lui Leopold când a fost alungat de la han dar şi triumful din privire când, la final,  a întâlnit fericirea mult dorită.

Nu vă dau mai multe detalii ca să nu stric farmecul operetei, însă, vă recomand din tot sufletul acest spectacol minunat, plin de umor, voie bună, dansuri ce hipnotizează şi glasuri ce se întipăresc în timpane. Preţul biletului este accesibil oricărui buzunar, iar dacă mai sunteţi şi elevi sau studenţi aveţi reduceri; astfel,  chiar n-aveţi nicio scuză să rataţi opereta “La Calul Bălan”!

P1140379

Aştept cu nerăbdare să aflu programul de la Teatrul Muzical pentru weekendul viitor, căci am vaga impresie că tot pe acolo voi poposi o seară.

P.S: vă las şi un filmuleţ cu un personaj care m-a făcut să râd în hohote, fără măcar să spună un cuvânt. Scuzaţi calitatea, vă rog, dar am fost nevoită să filmez cu telefonul. 

Părerea voastră contează!

