Să-mi trăiască şi să-mi mai crească!

images

Mă plângeam acum ceva timp că nu mă pricep să-mi promovez blogul şi nu ştiu ce să-i dau să pape la PR(page rank) ca să mai crească niţel. Adevărul e că nici acum nu am habar de SEO şi alte cuvinte din acelaşi câmp semantic.

Însă, mai mare mi-a fost surpriza când, după ce am văzut pe alte bloguri discuţii despre page rank update, am verificat şi PR-ul meu şi am descoperit că dragul de el crescuse. Îmi venea să-l pup pe ochişori şi să-l mângâi pe creştet! Bravo PR-ul mamei, bravo!

Problema e că nu ştiu cauza acestei creşteri. Nu mă aşteptam nici într-o sută de ani să mă ridic vreun nivel, căci auzisem zvonuri precum tre’ să am neapărat domeniu propriu dacă am aspiraţii la un PR mai mare. Şi cum încă nu mi-a crescut nicio comoară sub poponeţ şi sunt tot în căutare de joburi care să-mi umple porfotelul, domeniul va mai trebui să aştepte. Sau, dacă ştiţi de unde să-mi fac rost de un domeniu gratuit… aştept propuneri! :))

Astfel, cum vă ziceam, am fost uimită de această creştere:

pr

Şi acum stau şi mă gândesc, cu mâna sub bărbie, ce am făcut diferit în ultima perioadă pe blog. Mare lucru n-am schimbat, link exchange am făcut doar cu încă vreo două, trei persoane iar modificarea temei nu cred că are vreo legătură.

Am scris mai des, ce-i drept! Nu am mai lăsat nicio zi să treacă fără să adaug un text pe blog, fie el leapşă, advertorial, guest post sau comentariu pe baza altui text. Când nu aveam inspiraţie pentru ceva “bombă, senzaţional, exclusiv”, mă legam de textele altora (de exemplu, marea heităreală de acum câteva zile) sau ofeream cititorilor imagini, videoclipuri şi recomandări de filme, seriale, cărţi ce mi-au atras atenţia.

Am comentat mai des pe blogurile altora. Nu obişnuiam să mă bag în seamă aşa “de-aiurea” în spaţiile altor oameni. Foarte rar lăsam câte un comentariu la vreun text care-mi plăcea şi-mi stârnea amintirile. Acum, mai nou, am început să arunc cu păreri în stânga şi-n dreapta şi văd că încă n-am ofensat pe nimeni; ceea ce mă încântă! Am ieşit un pic din carapace, la impulsul unei persoane care mi-a spus: “tre să îi bagi şi tu un pic în seamă şi să le spui ceva care să-i atragă pe blogul tău, nu doar să împarţi linkuri pe facebook”. A avut dreptate şi-i mulţumesc!

Am început să particip la concursuri online. Dacă înainte eram convinsă că particip degeaba, căci oricum nu câştig, acum merg pe premisa că încercarea moarte n-are. Şi am observat că astfel de concursuri atrag şi noi vizitatori, ceea ce ajută la construirea unei comunităţi în jurul blogului. Aşa că, indiferent de locul pe care ies în concurs, tot am ceva de câştigat: noi posibili cititori!

Şi nu în ultimul rând, am încetat să mai notez ideile pe carneţele, în speranţa că le voi aşterne într-un articol mai târziu. Acum, dacă am timpul necesar la dispoziţie, pun ideea într-un draft, cât e proaspătă. Şi asta pentru că de multe ori am schiţat fragmente pe agende şi nu am mai înţeles rostul lor, apoi. Mă uitam peste doar câteva ore la expresia “bere la plic”, notată pe diagonală într-un carneţel, şi nu pricepeam ce naiba am vrut să spun. Tocmai de aia mi-aş dori să câştig, printr-o minune cerească, o tabletă, să am posibilitatea să-mi aştern toate gândurile pe blog, indiferent de locaţia în care mă aflu şi momentul în care-mi vin ideile.

Poate o să am noroc mai mult pe viitor dar până atunci eu sunt mulţumită şi cu ceea ce am primit până acum!

Hai, să-mi trăieşti, drag PR şi la mai mare!

Sursa foto:sparkintomarketing.com

28 responses to this post.

  1. Felicitari, fata frumoasa! Eu am crezut in tine si in blogul tau de cand te-am descoperit. Stiam ca vei urca, pentru ca scrii bine si esti placuta.
    Bafta in continuare!
    Eu aveam deja PR 3 si acolo am ramas. Este destul de greu sa urci la 4 si eu chiar nu stiu cum se face. Cu guest-posturile sunt cam certata, mai ales ca am avut anul trecut cateva experiente nu tocmai placute.😉

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 7, 2013 at 10:47

      Şi eu îmi doresc să urc tot mai sus, dar până una alta sper să reuşesc să menţin blogul la PR3.😀
      Mulţumesc frumos! Te pup

      Like

      Reply

  2. La cât am citit pe-aici, am ajuns la concluzia că mai vin! La multe cifre dragului tău PR!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 6, 2013 at 11:20

      Mulţumesc! Te mai aştept.😉 O zi frumoasă!

      Like

      Reply

      • Am văzut un comentariu legat de bani/advertorial. Nu știu eu foarte multe, încă n-am scris pe bani, dar ai putea apela la Stake-tag pentru o analiză gratuită. Sumele pe care ți le vor oferi s-ar putea să te surprindă plăcut.
        Iaca, am revenit mai repede decât am crezut!🙂

        Like

      • Posted by Alexandra on February 6, 2013 at 11:31

        Merci de sfat! O să intru să văd despre ce e vorba.😀

        Like

  3. […] aşa multe oferte de joburi, iar cele pe care le primeam nu mă îmbogăţeau peste noapte. Acum, PR-ul meu a crescut şi am observat că şi banii pe care îi voi lua pe articole sunt mai mulţi. Şi mă bucur pentru […]

    Like

    Reply

  4. legat de bani per advertorial un pr 3 = 20/35 de Ron, un pr 4 = 40/100 de Ron🙂
    legat de pr – in primul rand felicitari, iar in al doilea rand daca oferi continut unicat, atragi cititori noi in fiecare zi, te folosesti de fb si google +, postezi guest posturi la tn pe blog si pe alte bloguri – ai mari sanse sa urci😀
    P.S: mie mi-a luat 1 an de la pr 3 la pr 4, blogul avand 2 ani (perioada in care a fost si vreo 2/3 zile out din google)…🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 5, 2013 at 19:04

      Merci frumos de sfat!😀 Cu guest-posturile nu prea m-am înţeles până acum. Am găzduit doar vreo 3 şi am scris prin alte părţi tot la fel de puţine. Poate de acum încolo voi mai mări numărul lor.

      Like

      Reply

  5. Sa iti traiasca blogul, ca bine zici!🙂 Cu inspiratie inainte.

    Like

    Reply

  6. Posted by gabi on February 5, 2013 at 16:09

    Din 12 comentarii aproape jumatate sunt legate de “banuti”. E usor sa ajungi la PR3, e mai greu sa ramai acolo. Eu nu m-am ocupat de blog 5 luni si ajuns la 2 de la 3. Spor la scris

    Like

    Reply

  7. Bravo, Alexandra! Eu oricum te ”citeam” zilnic🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 5, 2013 at 15:29

      Mă bucur că mă citeşti şi-ţi mulţumesc!😀 Sper să-ţi şi placă ce “aberez” eu pe aici😀 :)) O zi frumoasă!

      Like

      Reply

  8. Ai PR mai mare deci poti cere bani mai multi pentru advertoriale :))
    Felicitari si spor in activitatea de blogging. Data viitoare sa fie cu 4 (deobicei mai mult de 4 nu creste, dar sunt ceva exceptii).

    Like

    Reply

  9. Bravo, Alexandra, ţine-o tot aşa!

    Like

    Reply

  10. să îţi trăiască şi să îţi crească mare!🙂
    nici eu nu mă ştiu la treburi tehniciste, aşa că sfaturi de la mine nu ai şanse să vezi. şi oricum nu mă prea doare pe mine de PR şi alte de-astea🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 5, 2013 at 12:52

      Eh, pe mine mă doare din motive financiare (na, că am făcut şi-o rimă :)) ). Ca să primesc mai multe joburi pe site-urile unde se scrie pe bani, îmi trebuie PR măricel. De aia mă bucur eu atât de mult!😀
      Mulţumesc de urare!

      Like

      Reply

  11. Felicitari si…….la mai mare😉

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

