Să facem haz de necaz !

Ştiţi zilele acelea când aveţi fiecare secundă planificată şi vă gândiţi că nu există nimic pe lumea asta ce v-ar putea alunga entuziasmul şi fericirea? Dacă da,  probabil ştiţi prea bine şi ce se întâmplă de obicei, în cele mai multe dintre ele: viaţa se uită cu un zâmbet sarcastic la tine şi-ţi spune:“Aaaa da? Aşteaptă două secunde!”. Şi, brusc, un pian aruncat de la etajul 3 îţi aterizează în freză.

stfviata

Adică, hai să fim serioşi! De câte ori nu ne-am întors cu chiloţii uzi acasă, şi nu pentru că “iubi” se pricepea la mişcări, ci doar pentru că soarele strălucitor şi cerul senin ne împiedicaseră să ne luăm umbrela cu noi? Şi atunci tot ce ne venea să strigăm era “STF (să te f…locăi) dragă viaţă”, care-ţi baţi joc de noi cu zâmbetul pe buze!

Ei bine, dacă ai fost vreodată frustrat pe viaţă şi ţi-ai dorit să îi faci niscai avansuri sexuale, s-a inventat un loc unde să-ţi descarci nervii: STF Viata.

Astfel, dacă singurul bărbat care ţi-a declarat dragostea în Piaţa Universităţii este vărul tău de gradul 1, strigă: STF Viata!

Dacă tocmai ţi-ai cerut iubita în căsătorie şi ea a ţi-a răspuns că va duce mâine rufele la spălătorie, intră pe internet şi tastează: STF Viaţa!

Orice festă pe care ţi-o joacă scumpa de ea va fi îndosariată pe site. Şi sigur vei descoperi, apoi, că nu eşti singurul care a cumpărat o cutie de prezervative şi a găsit plastilină în ea. Li s-a mai întâmplat şi altora!

Toţi avem momente pe care am prefera să le uităm şi nu reuşim. Dar e mai indicat să faci haz de necaz, să râzi un pic de păţaniile altora şi să le oferi şi altora ocazia să râdă de ale tale.

Bineînţeles că nu orice povestire va fi primită cu braţele deschise în această comunitate. Ori chiar “ai o viaţă de c*cat”, ori “îţi meriţi soarta”!

Până una alta, azi dimineaţă am vrut să mă dau jos din pat şi am uitat că adormisem cu capul unde, de obicei, ţin picioarele. Drept urmare am îmbrăţişat călduros peretele, aşa de bună dimineaţa. STF Viata!

Pe voi, dragi cititori, ce vă face să urlaţi : STF Viata?

Vă invit să lăsaţi un comentariu cu cea mai jenantă situaţie prin care aţi trecut. Care a fost momentul în care aţi simţit că tot ghinionul din lume a fost aruncat pe voi? Bineînţeles, mă refer la momentele de care aţi putut face haz apoi.

6 responses to this post.

  1. M-am trezit luni la ora 4 dimineata, cu forte proaspete, pregatita pentru orice provocare mi-ar fi iesit in drum. Am scris repede un articol, apoi m-am decis sa trec pe la toti bloggerii care imi plac, sa vad ce au mai scris. Ei bine, imediat dupa ce am publicat articolul, mi s-a stricat calculatorul.
    Spune tu, Alexandra, care crezi ca a fost reactia mea? :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 7, 2013 at 10:42

      :)) Asta cu calculatorul care se strică/restartatează/blochează în momentele cele mai nepotrivite o păţesc şi eu…şi am aceeaşi reacţie ca tine, cu siguranţă!😀

      Like

      Reply

  2. Chiar ca e frumos cum ai publicat articolul (care e un advertorial ori pentru concurs, nu?).
    Trebuie luat aminte pentru urmatoarele articole de acest gen pe care il voi avea😀

    Like

    Reply

  3. Posted by stfviatablog on February 6, 2013 at 14:14

    Foarte frumos scris !! Adorabil !!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

