Happy weekend – perfect weekend

happy_weekend-2824

Într-o lume ideală, m-aş trezi dimineaţa fericită că ai apărut, din nou, în visul meu. Într-o viaţă perfectă, n-ar fi nevoie să te visez ca să fiu lângă tine şi nu mi-ar fi teamă niciodată să-ţi spun ceea ce simt.

În aceeaşi viaţă perfectă, n-aş mai căuta cheile jumătate de oră ca să descopăr apoi că erau, în tot acest timp, în buzunarul de la palton; aş urca la volan şi nu mi-ar fi groază să ies din parcare; aş sta toată ziua cu un laptop în braţe şi aş scrie, aş crea, aş profita la maximum de imaginaţia mea, câştigând bani buni din asta; m-aş plimba singură, noaptea, pe faleză, fără să-mi fie teamă că dintr-o tufă va răsări un boschetar dornic de iubire forţată; aş deschide o pungă de chipsuri şi aş observa că e trei sferturi plină; n-aş putea să o mănânc pe toată, aşa că i-aş da-o unui puradel, fără să mă gândesc că e posibil să nu mai scap de el tot drumul spre casă…

…şi acum îl las pe Garfield să completeze “lista” mea cu ce ar însemna o lume ideală:

6312902_460s

Şi acum vă întreb pe voi: cum vă imaginaţi o lume perfectă?

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 6

3 responses to this post.

  1. Posted by elly weiss on February 10, 2013 at 06:09

    Habar n-am! Garfield are mult mai multa imaginatie ca mine😉 As putea prelua niste idei de la el🙂

    Adevarul trist e ca lumea mea perfecta nu (mai) exista. Pentru ca nu mai am iluzii. Ultimele pe care le mai aveam s-au spulberat acum ceva vreme. Circul prin viata incercand sa nu ma lovesc prea tare de colturile intamplarilor😉
    Stiu cum suna ce-am scris…dar nu vreau sa mint. Nici sa ma mint.
    Happy weekend, Alexandra!🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 10, 2013 at 10:44

      Bine, nici eu nu trăiesc prin iluzii dar îmi place din când în când să-mi imaginez “cum ar fi dacă…”. Pe mine mă relaxează.😀
      Happy weekend!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

