Gesturi regizate

Mai sunt doar câteva ore până la celebra sărbătoare a îndrăgostiţilor şi, deşi nu sunt de acord cu declaraţiile siropoase făcute doar cu ocazia asta, le urez de pe acum tuturor îndrăgostiţilor să fie fericiţi împreună mereu, nu doar de Valentine’s Day!

6069406_460s

Astăzi e ziua când unii băieţi intră în criză de timp. Îşi dau seama că “scumpik” va fi foarte supărată dacă nu va primi ceva sclipitor, orbitor, hipnotizant şi intră în panică, panică, panică!

Majoritatea băieţilor scapă uşor, cu un trandafir şi-un “te iubesc”. Dar unii nu au acest sfânt noroc şi trebuie să sape adânc după comoara care să o impresioneze pe prinţesă.

Şi apropo, de impresionat prinţese, uitaţi ce am găsit la categoria spam a blogului meu:

“Manualul de cerşit mi-a dat ideea să-l rog pe George să se deghizeze în cerşetor, ca să-mi ofere prilejul să o impresionez pe iubita mea de atunci (acum – soţia mea) printr-un gest generos. Zis şi făcut. George nu s-a deghizat, dar şi-a răsucit în aşa fel mâinile şi picioarele şi şi-a compus o figură atât de tâmpă încă aproape că nu l-am recunoscut nici eu. Astfel reconstruit s-a postat la colţul Universităţii. Când am trecut pe lângă el cu Domniţa, am scos din buzunar 200 de lei (banii mei de cheltuială pe o lună) şi i-am oferit. El a mormăit, cu gura lui strâmbă, ceva de genul “Mulţumesc, şefule!”.”

Nu scrie mai departe dacă Domniţa a fost mulţumită şi a zis “da, pentru gestul acesta mă voi mărita cu tine şi-ţi voi face o echipă de fotbal cu tot cu rezerve”, dar presupun că a fost destul de atinsă de moment, întrucât au rămas împreună.

Şi acum stau şi mă gândesc că unii bărbaţi chiar fac tot posibilul să ne dea pe spate, iar noi devenim din ce în ce mai mofturoase şi mai pretenţioase. Serios acum, când iubitul tău e în stare să organizeze o întreagă piesă de teatru în plină stradă doar ca să te atingă pe tine la corason, înseamnă că ar trebui să laşi în background toate “micile detalii” care te deranjează şi să nu mai mârâi la el niciodată că a lăsat capacul de la wc ridicat.

Pentru că sunt convinsă că dacă Domniţa ar fi aflat că momentul a fost regizat, ar fi făcut o criză de nervi terminată în “cum mai pot avea eu încredere în tine?”. Nu s-ar fi gândit nici pentru o clipă că “nemernicul” a făcut asta pentru că altă metodă mai simplă n-a funcţionat cu ea şi el chiar îşi dorea să o impresioneze cumva.

Ideea e că pretenţiile în materie de gesturi şi cadouri ale unor fete ar trebui domolite cumva, căci sunt exagerate. Ţi-a cumpărat un inel cu floricele colorate, că bani de diamante n-a avut, mulţumeşte-i pentru gest şi mişcă-ţi posteriorul la muncă dacă vrei neapărat diamante!

Nu înţeleg de unde atâtea mofturi şi figuri… de când expresia “gestul contează” şi-a pierdut valoarea? De când impresionează mai mult o faptă regizată decât una spontană, venită din suflet?

O să vedem în curând bărbaţi îmbrăcaţi în piraţi prin restaurante, pentru că “iubi” e înnebunită după Jack Sparrow şi pe el şi-l doreşte de Valentine’s Day.

Sursa foto: 9gag.com

11 responses to this post.

  1. Mda… chestia asta cu gesturile regizate ma calca pe nervi. Nu stiu cum poate cineva aprecia asa ceva.
    Abia am asteptat sa treaca Valentinul asta enervant. Am si protestat in felul meu. Si anul trecut…ca prea se exagereaza. Si in blogosfera, peste tot…
    Ai dreptate.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 15, 2013 at 14:04

      Adevărul e că devine chiar stresant să vezi în blogosferă şi pe facebook, din 10 postări, 9 cu inimioare şi ciocolăţele. :))

      Like

      Reply

  2. Posted by Lucian Moldovan on February 14, 2013 at 13:32

    Like

    Reply

  3. Posted by expeditor10 on February 13, 2013 at 14:47

    Uneori, un infinit pare mic si ti-e frica ca nu-ti ajunge!

    Like

    Reply

  4. Mulţi oameni nu se mulţumesc cu ce au şi cu ce li se oferă.
    După ce pierd tot şi nu le mai oferă nimeni nimic, fac pe victima.

    Like

    Reply

  5. tare :)) . Oricum, Valentine’s Day e , pentru mine , JOI . Si atat . Cel putin anul asta :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

