Teatru, muzică, dans şi proiecţie de film: “Cabaret”

Nu credeam că voi ajunge vreodată să spun “Happy Valentine’s Day” din tot sufletul! Dar uite că aseară, evenimentele, oamenii, momentele emoţionante şi râsetele isterice m-au făcut să-mi placă, cu adevărat, această sărbătoare.

În primul rând, în locul banalelor ieşiri în localuri, am ales avanpremiera musicalului “Cabaret”, la Teatrul Muzical Nae Leonard. Astfel, înconjurată de prieteni, la ora 18.00 am păşit pe teritoriul îndrăgostiţilor de teatru. Bine că rezervasem locuri pentru ai mei amici, căci când am ajuns la casă am aflat că locurile se epuizaseră şi erau oameni dornici să stea chiar şi în picioare.

Am avut cel mai bun loc posibil, întrucât vedeam fiecare detaliu şi mă puteam bucura de fiecare zâmbet, cântec şi privire, din plin! Şi la 18.30, spectacolul a început:

IMG_2860

Am simţit câţiva fiori pe şira spinării, când pe scenă s-a ivit silueta unei fantome, dar după câteva minute am realizat că nu se afla acolo cu gânduri rele şi m-am liniştit. Apoi, pe pasarela amenajată între rândurile pline de spectatori, au apărut Mitică şi Maestrul Ionuţ, povestind despre vremurile de mult apuse, când lucrau împreună la teatru.

Amintirile maestrului erau descoperite publicului şi lui Mitică, pe parcurs, într-un mod inedit, scena fiind îmbrăcată cu pânză albă pe care erau proiectate imagini din trecut. Impactul amintirilor sale era foarte puternic, întrucât personajele se desprindeau de pe pânză şi prindeau viaţă pe scenă; totul presărat cu voci calde, cântece moderne şi dansuri hipnotizante ce te lăsau fără cuvinte. Parol!

Spectacolul a cuprins atât momente romantice, conturate cu melodii precum: Adele – Someone like you, Queen – Love of my life şi Nat King Cole – Unforgettable, cât şi momente care au captivat pe deplin atenţia bărbaţilor, desfăşurate prin dansurile antrenante ale balerinelor, pe melodii ca Joe Cocker – You can leave your hat on.

IMG_2963

IMG_2957

Nu aş putea alege un moment preferat, deoarece m-am bucurat ca un copil mic la fiecare scenă, melodie şi replică. Dar pot spune, cu mâna pe inimă, că m-au trecut toţi fiorii şi lacrimile stăteau să-mi cadă pe obraji, atunci când a urcat pe scenă un tânăr cu o voce de milioane: fiul maestrului Ionuţ. A cântat doar câteva minute dar a stârnit un val de aplauze şi multe emoţii în sufletele spectatorilor.

IMG_3007

Finalul, de asemenea, mi-a plăcut foarte mult. O voce formidabilă a interpretat melodia Christinei Aguilera – Show me how you burlesque, iar baletul teatrului nu s-a lăsat mai prejos şi a oferit un dans de excepţie pe această melodie.

Adevărul e că dacă într-adevăr s-ar înfiinţa un astfel de teatru, precum cel descris de Maestrul Ionuţ la sfârşitul musicalului, aş fi prima la deschidere.

IMG_3021

“Hit it up, get it up, gotta give me your best
So get your ass up, show me how you burlesque!”

Deci, dragi gălăţeni, eu vă propun să nu mai pierdeţi timpul şi să mergeţi să vedeţi noul spectacol intitulat “Cabaret”, de la Teatrul Muzical Nae Leonard! O astfel de îmbinare între teatru, muzică, dans şi proiecţie de film eu n-am mai văzut până acum! Aşa că grăbiţi-vă să vă luaţi bilete pentru  sâmbătă, 16 februarie 2013, ora 18.00 sau duminică, 17 februarie 2013, ora 18.00! 

Eu am o presimţire că îl voi revedea măcar o dată!

Fotografii realizate de Marian Toma PhotoGraphy.

4 responses to this post.

  1. Posted by adbtz on March 11, 2013 at 16:53

    am vazut acest spectacol de doua ori, este deosebit

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

