Ultima zi

Au rămas mai puţin de 24 de ore până la fabuloasa vârstă de 23 de ani şi deja am început să primesc întrebări de tipul: “te simţi diferit?” sau “cum te simţi la aproape 23 de ani?” şi chiar “cum petreci ultima zi de 22 de ani?”. 

Şi sinceră să fiu, nu ştiu cum să răspund; cel puţin la primele două întrebări. Dacă sunt altfel sau nu, ar trebui să spună cei din jurul meu. Ei pot fi obiectivi când vine vorba de schimbările pe care le-am făcut. Eu nu!

Singurul lucru pe care-l pot confirma este că, la 23 de ani, nu mai fac aceleaşi tâmpenii pe care le făceam când am împlinit 22. Am trecut la altele, mai “serioase”.

Iar ultima zi de 22 de ani habar nu am cum o voi petrece. Probabil cu nişte filme bune (aştept recomandări, dacă aveţi), câteva rânduri dintr-o carte, o întâlnire cu prietenii şi ceva muzică bună, nu de bătut covoare.

cear-tom-cruise-rock-of-ages-cover-story-vŞi chiar mi-aş dori să-mi recomandaţi câteva filme bune, căci aseară am ales două filme, unul mai prost ca altul. “Rock of ages” pe care nu l-am suportat până la capăt; oricât de drăguţ ar fi Tom Cruise, nu mi-a plăcut deloc cum îl imita pe Axl Rose. Şi “Fun size”, care a fost un pic mai amuzant, dar cu momente şi personaje aproximativ la fel de idioate.

Şi nu e doar părerea mea, eram 4 persoane care ne uitam şui la monitor. Ori avem noi gusturile prea “rafinate”, ori filmele chiar erau de cea mai proastă calitate. Ne plac musicalurile, ne uităm cu drag la ele. Ne plac şi comediile cu adolescenţi tâmpiţi şi frustraţi sexual, de tipul Project X; dar aceste două filme păreau realizate într-un moment de beţie.

Aşa că, dragi vizitatori ai grădinei mele, vă rog să îmi recomandaţi câteva musicaluri şi vreo 2-3 comedii pentru care voi aţi plăti un bilet la cinema (la preţ întreg)!

Sursa foto: wmagazine.com

11 responses to this post.

  1. Dragut e ca tot timpul asteptam o varsta noua ca sa devenim mai seriosi si hmm, de fapt, seriozitatea nu e in relatie directa cu anii din buletin.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 22, 2013 at 15:24

      Aşa este, n-are nicio legătură cu vârsta.🙂 Doar că de multe ori conştientizăm că trebuie să adoptăm o atitudine mai matură abia când realizăm că vârsta nu ne mai permite să fim infantili.🙂

      Like

      Reply

  2. […] spuneam zilele trecute că am văzut două filme extrem de proaste. Revin la acest subiect cu o mică adăugare: după ce că acţiunea era teribil de cretină, […]

    Like

    Reply

  3. Posted by elly weiss on February 18, 2013 at 22:36

    Ai gasit? Am inteles ca Mizerabilii, ca musical, e foarte reusit. Nu stiu daca ai chef de asa ceva. Dar stiu ca e foarte laudat.
    Eu am sa-ti urez LA MULTI ANI! asa, in avans. Vreau sa fiu prima🙂
    Te pup si iti doresc numai bine!

    P.S. – Vino sa razi putin la mine pe blog.🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 19, 2013 at 08:54

      Merci, Elly!😀
      Am descărcat Mizerabilii dar încă nu m-am uitat la el. Pe internet, părerile despre el sunt cam împărţite… probabil depinde mult de gusturile fiecăruia. O să-l văd şi eu curând şi revin cu o părere.
      Intru de îndată ce-mi beau cafeluţa, să râd puţin.😀

      Like

      Reply

  4. ala de fapt e BLANK Check . Am scris eu aiurea😀

    Like

    Reply

  5. Balnk Check ( 1994 ) , Sinister ( asta e horror ) , The Fourth Kind 😀

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

