O nouă provocare – cu îngeraşi

Astăzi este ziua de care toţi m-au avertizat! Astăzi e ziua de care toată lumea se plânge: familiei, străinilor la colţ de stradă, prietenilor pe facebook etc. Astăzi e luni!

Dacă până acum nu mă afecta prea tare ce zi a săptămânii era, de azi înainte o să fiu nevoită să ţin cont. Păi ar fi cazul, nu? Doar nu o să risc să mă duc la serviciu duminica!

Da, da, aţi citit bine! Începând de astăzi, 25 februarie 2013, Alexandra are un loc de muncă. Nu e nici pe departe ce-mi imaginam eu că voi face, dar sunt mai entuziasmată decât dacă aş fi făcut ceea ce mă aşteptam să fac. E o provocare pe care o accept cu braţele deschise! 

kindergarten_teachers_have_heart_card-p137079556070108261envwi_400

Voi lucra cu persoanele mici şi pline de viaţă, cu cele care abia acum fac primii paşi spre lume, care învaţă primele gesturi politicoase şi primele versuri dintr-o poezie. Da, aţi ghicit! Voi lucra cu o grupă de copilaşi, la o grădiniţă din oraş.

Începând de astăzi, Alexandra este ajutor de educatoare şi profesoară de engleză pentru grupa mică. Uraţi-mi succes în prima zi cu micii îngeraşi!

P.S: dacă aveţi sfaturi, vă invit să le lăsaţi într-un comentariu. Mulţumesc!

Sursa foto: zazzle.com

19 responses to this post.

  1. Posted by Cristina Dobrisor on July 7, 2013 at 02:31

    Mi-ar fi placut sa stiu si continuarea…eu tocmai sunt pe cale sa iau o decizie in acest sens, vreau sa ma reprofilez ca educatoare…asta simt ca vreau sa fac, imi plac teribil copiii, acum ce ma framanta pe mine: nu stiu cat ma ajuta rabdarea, cu ai mei copii acasa, uneori ma cam lasa si rabdarea…chiar as vrea sa stiu cum a fost intalnirea cu copiii si cum au decurs lucrurile ulterior…multa bafta si succes!!!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on July 7, 2013 at 08:21

      Eu când am primit propunerea de a lucra cu copiii la grădiniţă, m-am înspăimântat iniţial. Nu ştiam dacă o să mă descurc, dacă voi avea răbdare, dacă voi şti să le atrag atenţia… şi în primele ore a fost cam nebunie totală în clasă. Nu mă ascultau, ţipau şi alergau şi nu ştiam cum să-i stăpânesc. Dar, cu timpul, am încercat să-i cunosc mai bine, să îi ascult pe fiecare în parte, să mă joc cu ei în felul lor, să glumesc cu ei şi să le fac pe plac; şi au văzut în mine un prieten, nu o educatoare şi au început să mă asculte şi ei pe mine.
      Succes şi ţie!😉

      Like

      Reply

  2. Bravo, Alexandra! Poate ca nu este ceea ce ai visat, dar vei vedea ca este mult mai mult decat ti-ai fi imaginat. Copiii sunt fermecatori si ofere noi surprize, iti inveselesc ziua, te fac sa fii mandra de tine. Sunt sigura ca te vor iubi!
    Bafta!

    Like

    Reply

  3. Felicitari, Alexandra!
    Ce pot sa spun? E ceva frumos, stiu perfect despre ce este vorba. Mama, care este invatatoare, n-a avut post de invatatoare o perioada relativ lunga. Vreo 12 ani. In acea perioada a lucrat ca educatoare la ingerasi.🙂
    Sunt ei ingerasi dar nu e chiar usor cu copiii atat de mici.
    Iti doresc multa rabdare si sa-i iubesti.🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on February 25, 2013 at 19:26

      Ştiu că nu e foarte uşor, nu mă aştept să fie chiar floare la ureche. Dar îmi sunt dragi şi sper să am mereu răbdarea necesară…😀

      Like

      Reply

  4. Posted by Lari on February 25, 2013 at 15:14

    hehe..bravo:)…eu iti doresc rabdare😀 :))

    Like

    Reply

  5. Felicitări!! Mă bucur că ai găsit un loc de muncă și încă unul tare plăcut.E o meserie foarte frumoasă care îți aduce multe satisfacții.Totuși, o să întâlnești și persoane nu tocami drăguțe, așa că nu trebuie să te descurajezi. E vorba despre o grădinișă privată, nu?

    Like

    Reply

  6. Posted by Alexandra on February 25, 2013 at 13:32

    Vă mulţumesc! Săptămâna asta este, într-adevăr, mai mult de acomodare. Abia dupa 1 martie încep oficial, dar tot sunt entuziasmată chiar şi pt asta.

    Like

    Reply

  7. Felicitări, Alexandra! Nu-i puţin lucru să-ţi găseşti un job astăzi.
    Succes!

    Like

    Reply

  8. Posted by catalinachiuaru on February 25, 2013 at 12:07

    oau, dream job!😀 din experiență îți zic că atât timp cât ești în mintea lor, totul e bine🙂 spor și have fun! ti pup

    Like

    Reply

  9. Posted by manuela andreea on February 25, 2013 at 10:02

    multa bafta scumpa!sunt convinsa ca te vei descurca de minune :*

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

