Unii evoluează, alţii nu…

Din motive necunoscute mie, cei de la RDS s-au hotărât să-mi ofere, săptămâna aceasta, internet cu porţia. De aceea nu am reuşit să intru foarte des pe blog, nici să scriu, nici să moderez comentarii. Am reuşit, cu greu, de pe tabletă să mai fac ordine pe ici, pe colo, dar nu suficient. Sper ca săptămâna viitoare să fie cu noroc şi să-mi reiau activitatea în forţă!

De aceea, ediţia numărul 9 de Happy Weekend va fi scurtă şi la obiect, până nu-mi taie ăştia internetul de tot şi rămân cu buza umflată şi fără articol în weekend.

6538055_460s

Evoluţia mentalităţii feminine:
Anii 1970: Iubeşte-mă, dar fără să mă atingi!
Anii 1980: Atinge-mă, dar fără să mă săruţi!
… Anii 1990: Sărută-mă, dar fără să mai faci altceva!
Anii 2000: Fă-mi orice, dar nu spune la nimeni!
…din 2011: Fă-mi ceva, altfel spun la toată lumea că nu poţi face nimic!…

evolutia-televizorului_732e500f9fac0e

Şi pentru că tot am abordat subiectul evoluţie, vreau să spun că şi eu am evoluat la capitolul blogosferă: nu mă mai las afectată de comentariile menite să mă descurajeze, ci le răspund cât mai politicos posibil şi merg mai departe. Astăzi mi s-a atras atenţia că probabil mă cred deşteaptă făcând o asemenea recenzie la cartea 50 shades of Grey. Nu-mi amintesc să fi făcut romanul cu ou şi cu oţet dar, aparent, am jignit una din fane cu părerea mea. Nu asta mi-a fost intenţia! :)) Eu nu am putut desprinde nicio învăţătură esenţială din acel prim volum, poate ea a reuşit. O felicit!

Să evoluăm, zic! Căci cu jigniri, subtile sau nu, poate să arunce şi un boschetar de la colţul blocului!😉

P.S: Să nu înţelegeţi greşit, vă rog! Nu accept comentarii în care anumite organe sunt pe post de semne de punctuaţie. Pe acelea nici nu mă obosesc să le citesc până la capăt!

8 responses to this post.

  1. Excelenta postare!
    Altfel spus: oricum o dai, oricum o rasucesti, tot nu-i bine! Sau, din contra: e foarte bine!🙂
    Ca o paranteza: si pe mine ma pune la incercare RDS! Inghit in sec si ma las dusa de… undele electromagnetice!
    Duminica minunata iti doresc!
    P.S. Dau o fuga sa citesc recenzia de care amintesti!
    Succese!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 4, 2013 at 08:33

      Mulţumesc mult!😀 Sper să-şi revină ăştia de la RDS mai repede, că îmi pierd răbdarea. :))
      O săptămână frumoasă!

      Like

      Reply

  2. Am fost surprinsa si furioasa cand mi-a venit pe mail acel comentariu. Am intrat la tine cu gand sa ii raspund fetei, dar in ultima clipa m-am razgandit. Nu merita efortul.
    Din 2010-2011, sloganul este: imi faci sau nu imi faci ceva, eu tot ma voi “lauda” la tv ca mi-ai facut. :))

    Like

    Reply

  3. Stai să vedem cum e în 2013!
    Până atunci, Weekend fericit!

    Like

    Reply

  4. 🙂 Cred ca zi de zi evoluam. Cu totii, chiar fara a fi intotdeauna foarte constienti ca ni se intampla.
    Toate cele trei tipuri de evolutie pe care le-ai ilustrat aici sunt savuroase dar nu doar atat. Pentru cine are ochi de vazut🙂
    Te felicit pentru evolutia proprie. Din fericire, de la inceput am inteles exact cum sta treaba in blogosfera. Am tratat cu seriozitate si un comentariu favorabil si unul mai putin. Fara sa ma las descurajata cand un astfel de comentariu a incercat sa ma jigneasca sau sa-mi minimalizeze munca. Adevarul e ca nu mi s-a mai intamplat de foarte mult timp. Doar pe la inceput se intampla.
    Happy weeknend iti doresc!
    Si iti mai urez sa ai o primavara minunata, plina de soare si bucurii🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 2, 2013 at 22:08

      Nu primesc nici eu prea des asa comentarii dar inainte ma afectau un pic…acum imi dau seama ca nu toti ma vor intelege si nu vor fi de acord cu mine mereu. Si e normal asa…
      Happy weekend si o primavara cu multe zambete! :*

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

