Ziua poate începe…

O rază de soare strecurându-se printre jaluzele…

Un cântec lin în mintea mea…morning_sun-1920x1200

Dimineaţa asta pare a fi mai senină decât celelalte de până acum. M-am trezit zâmbind şi am rămas câteva minute cu ochii-n tavan, moţăind.

Dacă ai fi fost lângă mine, ai fi râs şi mi-ai fi spus “hai, trezeşte-te, alintato! A răsărit soarele demult!”; iar eu m-aş fi întors cu spatele la tine şi aş fi mârâit un “mai stau 5 minute!”.

Acum sorb din cafea şi mă gândesc că greul trece treptat şi frumosul se reinstalează în viaţa mea, la fel de treptat. Nu mă mai grăbesc niciunde! Nu mai am de ce. Nu mă mai fugăreşte nimeni cu indicaţii şi sfaturi, cu “aşa e bine” şi “aşa nu!”. I-am lăsat cu mult în urmă şi le ignor glasurile răguşite ce încearcă să mă descurajeze. Prefer să mă agăţ de optimism şi să visez doar fluturaşi coloraţi. Viaţa şi-aşa e grea, fără să mă mai concentrez şi eu pe ceea ce e negativ…

Până acum am obţinut cam tot ce am vrut cu puterea gândului pozitiv! Doar pentru că am mai şi pierdut, nu înseamnă că trebuie să renunţ…

Încă o gură de cafea şi gata, ziua poate începe!

Mă voi gândi la tine mai des decât crezi şi-mi voi feri privirea de fiecare dată când vei bănui ceva. Voi face planuri şi le voi anula cu câteva secunde înainte să le pun în aplicare. Îmi va fi teamă uneori şi voi cere siguranţă. Îmi va fi bine alteori şi privirea mea nu se va mai bloca în zare. Mă voi foi, mă voi învârti, voi căuta răspunsuri şi mă voi bosumfla când acestea nu vor corespunde dorinţelor mele.

Dar va fi bine… treptat.

O duminică însorită şi răsfăţată, tuturor!

Sursa foto: bhmpics.com

3 responses to this post.

  1. Eu nu am avut norocul tau sa ma trezesc zambind…ci m-am trezit rupt de mijloc si acum merg ca o rata…sa tot zambesc..mac mac!

    Like

    Reply

  2. Imi place cand te vad optimista si plina de curaj. Cu aceeasi senzatie m-am trezit si eu. Probabil la starea mea a contribuit soarele care mi-a batut in geam, dar si febra care a disparut. :))
    Sa ai o duminica minunata, Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 3, 2013 at 10:17

      Ce coincidenţă! :)) Şi eu aveam febră aseară şi, la fel, a dispărut când m-am trezit azi dimineaţă.😀

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

