Ora 8.00 şi Cafe Journal

Dacă timp de 3 ani am profitat de programul lejer al facultăţii, acum a venit vremea să spun la revedere trezitului la ora 10.00 şi să îmbrăţişez ora 8.00 dimineaţa.

Deşi programul meu la grădiniţă începe la ora 11.00, am descoperit că dacă mă trezesc mai din timp, pot rezolva mult mai multe lucruri înainte de a pleca la serviciu.

Pentru că micii îngeraşi sunt ca nişte biluţe de energie şi se foiesc non-stop, eu nu trebuie să îi pierd din ochi şi  trebuie să fiu mereu pe fază, în caz de unul dintre ei are vreun surplus de ambiţie şi decide să se caţere pe undeva. De aceea, când vin după-amiaza acasă, sunt epuizată şi lipsită de orice chef pentru a scrie pe al meu blog. Drept urmare, o fac dimineaţa.

Mă trezesc la ora 8.00 (uneori chiar şi mai devreme), îmi beau liniştită ceaşca de cafea şi încerc să-mi pun imaginaţia în mişcare. De multe ori nu am o idee bine stabilită pe care să o transpun aici, dar răsfoind paginile internetului, găsesc întotdeauna un subiect ce merită menţionat sau dezbătut.

426496_508716429174948_1610967503_nAstăzi, de exemplu, mi-am adus aminte (cu ajutorul facebook-ului) de filmul realizat de câţiva actori gălăţeni: Cafe Journal. Scris şi regizat de Ciprian Braşoveanu, filmul surprinde povestea tânărului Tudor şi a cafenelei în care este condus într-o noapte, cafenea existentă doar pe timpul nopţii. Din câte am auzit, premiera va fi pe 25 mai 2013, iar printre actorii din spatele personajelor se numără: Ciprian Braşoveanu, Iulia Grigoriu, Ioana Baciu, Petronela Buda, Oana Gheorghe, Cristina Uja, Cristian Gheorghe, Toma Florin, Gheorghe V. Gheorghe, Ana-Maria Ciucanu.

Mai multe informaţii despre locaţiile de filmare, bugetul filmului şi iniţiativa ce a dus la realizarea acestui proiect găsiţi în articolul publicat de Viaţa Liberă: “Primul film gălăţean e pe masa de montaj! “Cafe Journal” – un proiect independent, iniţiativa actorului Cristian Braşoveanu”

Trailerul m-a făcut foarte curioasă şi, deşi data de 25 mai pare a fi mult prea departe, va trebui să am răbdare până atunci:

Voi ce părere aveţi? Oare ce se ascunde în spatele misterioasei cafenele?

Sursa foto: facebook.com/pages/Cafe-Journal/508696372510287

5 responses to this post.

  1. Posted by nespusdemult on March 5, 2013 at 22:42

    Trezitul devreme sau mai tarziu nu e un criteriu real de a emite o judecata de valoare asupra unui om. Fiecare are propriul sau bioritm, iar ce ramine dupa o zi sau dupa o perioada e mult mai important.

    Like

    Reply

  2. De cand ma stiu m-am trezit de la 6,30-6,45… Mai putin in vacante/concedii, desigur. De cateva luni insa, mi-am scos parleala😉 :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 5, 2013 at 22:01

      Am impresia că în curând o să încep să dorm şi după-amiaza, când vin de la munci….:))

      Like

      Reply

  3. Dupa ce mi-am dat demisia, primul lucru a fost sa spun ca voi dormi in fiecare zi pana la 11. Si am dormit… vreo doua saptamani, pana mi-am facut blogul. Acum ma trezesc de la 5. :))
    Pare interesant filmul, dar pana nu il vezi pe tot, e greu sa dai un verdict.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 5, 2013 at 20:01

      Eu, după gimnaziu şi liceu când aveam ore de la 7 dimineaţa, am zis că pe timpul facultăţii pot să am ore cu cel mai rău profesor de la 8 că tot nu mă mai trezesc aşa devreme. Şi bineînţeles că aşa am făcut :)) Norocul meu a fost că profesorii erau de treabă şi orarul destul de lejer.

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

