A fost timpul

Pe măsură ce timpul trece, unii dintre noi se schimbă, alţii nu.

Eu nu aş fi ales schimbarea nici acum dacă viaţa nu m-ar fi silit. Probabil tot aceeaşi fată rebelă dornică de cât mai multă distracţie aş fi rămas. Dar când soarta se încăpăţânează să-ţi dea o lecţie, nimeni nu o poate opri.

middle-difficulty-lies-opportunity-15016351

Chipul meu a căpătat un rid al durerii acum 40 de zile iar raţiunea m-a tras de urechi şi mi-a spus că e timpul să cresc. M-am maturizat forţat şi, deşi pe alocuri am rămas fata zâmbăreaţă cu glume la bord, am început să văd altfel lumea şi să mă concentrez pe alte lucruri, mai importante.

Nu am scăpat uşor nici cu aceste schimbări, fiind condamnată de câţiva care n-au de unde să ştie cum e să fii împins spre un alt ritm, spre o altă cale. Dar am ales să-i ignor şi pe aceştia, căci ei încă mai copilăresc. Bravo lor! Sper să nu fie nevoiţi niciodată să simtă ceea ce am simţit eu.

În cazul meu, nimic nu mai e la fel cum era acum 2 luni. Totul în jurul meu s-a dărâmat iar eu încerc acum să-mi clădesc ceva nou. Am luat-o de la capăt şi pentru prima oară în viaţa mea refuz să mă mai întorc din drum. Privesc înainte şi, deşi nu ştiu ce-mi mai rezervă viitorul, nu mă mai inspir din trecut decât pentru a evita aceleaşi greşeli.

Pentru mine a fost timpul să cresc. Pentru restul nu ştiu când şi dacă va fi. Eu sunt mulţumită cu ceea ce am reuşit să fac în aceste câteva săptămâni de la incident şi sper să-mi meargă din ce în ce mai bine în continuare.

Iar în final, vreau să mulţumesc din nou tuturor celor care mi-au fost alături şi m-au ajutat să mă ridic când credeam că nu o voi mai putea face niciodată. Mulţumesc pentru mâna de ajutor, pentru încurajări, pentru comentariile de pe blog şi mesajele de pe facebook! Contează foarte mult pentru mine!

Sursa foto: dreamstime.com

9 responses to this post.

  1. […] în parte, înainte de a-i elimina complet. Nu contest nici asta! Dar rămân de părere că, atunci când vrei să ai un fresh start şi să nu mai repeţi aceleaşi greşeli, trebuie să te rupi de tot ceea ce ţi-a făcut rău […]

    Like

    Reply

  2. Îmi pare rău să știi. Așa e viața și cu bune și cu rele, dar tu trebuie să mergi înainte pentru că ești tânără. Trebuie să fii tare, asta e tot ceea ce contează. Îmi place mult felul tău de a vedea lucrurile, ai grijă de tine.

    Like

    Reply

  3. Da, îmi pare rău că te-ai maturizat fără să vrei, fără să cauţi asta. Putea fi un proces mai puţin abrupt şi nu atât de dureros, ci lent, firesc, aşa cum e în multe cazuri.
    Sprijină-te în continuare pe familie şi prieteni! Şi ei au nevoie de tine.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 7, 2013 at 15:04

      Mulţumesc pt. sfat! Aşa este, pe ei mă sprijin şi le ofer şi eu, la rândul meu, un umăr pe care să se sprijine.

      Like

      Reply

  4. Parerea mea personala este ca trebuie sa acceptam de la viata orice provocare buna sau rea, sunt singurele lucruri care ne vor ajuta sa evoluam. Ca si sfat: bucurate de tot ceea ce primesti bun sau rau te va face mai puternica. Stiu ca suna putin aiurea sa te bucuri de necazuri, dar cand ai unul incearca sa vezi si partea plina a paharului. Dumnezeu nu da nimanui mai mult decat poate sa duca.

    Like

    Reply

  5. Pacat ca maturizarea noastra este uneori fortata, ca nu depinde doar de noi si de dorintele noastre. Sper doar sa poti merge pe drumul ales si sa nu intalnesti obstacole de netrecut. Imi place mult felul in care gandesti, faptul ca vrei sa mergi mai departe plina de curaj.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 7, 2013 at 09:45

      Obstacole sunt convinsă că vor mai fi, dar o să încerc să le depăşesc cât mai eficient… Mulţumesc, Vienela! :*

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

