Aventură cu şerveţele nazale şi ploaie

La ce vreme minunată este afară nu m-a mirat să realizez că mă paşte o răceală cruntă. Drept urmare, aseară am luat o pastilă, m-am băgat sub pătură şi am aşteptat să mi se taie simţul mirosului.

Iar dimineaţă m-am trezit aşa cum mă aşteptam: cu nasul cât un borcan, cu o teribilă durere de cap şi cu ceva frisoane pe ici, pe colo.

Şi normal ar fi, pentru mine, să rămân astăzi în pijamale, să beau (obligat-forţat) numai ceaiuri calde şi să îmi pierd privirea într-un movie marathon. Dar pentru că studenţia s-a încheiat şi acum nu îmi mai pot face programul cum vor muşchii mei, în câteva ore tre’ să-mi fac curaj să ies în potopul de afară şi să mă duc la “munci”. Senzaţii tari, ce mai! O să mă simt ca Bilbo Baggins din The Hobbit, când anunţă pe toată lumea că el pleacă într-o aventură...

Bilbo Adventure gif

Dar nu-i nimic, o să mă înarmez cu un pulover gros, cu o pereche de blugi cu talia până-n gât, o geacă cu glugă, care să mă apere de stropii impertinenţi de ploaie şi un bax de şerveţele nazale.

Preconizez durata acestui scenariu la 3-4 zile, căci mai devreme de atât nu scap eu de răceală. Abia după aceea, o să mă pot îmbrăca cum vreau eu şi nu cum trebuie şi îmi va reveni entuziasmul pentru părăsirea celor patru pereţi ai camerei mele. Apropo de haine, cum ar fi să te îmbraci pentru jobul la care visezi şi nu pentru cel pe care-l ai?

6319123_460s

Eu probabil mi-aş face apariţia în costumul Wonder Woman.  Sau îmbrăcată cu o rochie de epocă…Voi?

P.S: promit să revin pe blog cu articole mai interesante decât răceala care m-a pălit. Până una alta, vă invit să aruncaţi un ochi pe părerea mea despre mersul unora pe tocuri prea înalte.

Sursa foto: 1.bp.blogspot.com

12 responses to this post.

  1. Sunt în aceeaşi situaţie, Alexandra, nasul meu picură ca un robinet cu garnitura stricată. Dar nu ne punem noi pe picioare? Atunci să se ţină bine blogosfera!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 13, 2013 at 09:19

      Nasu ca nasu…dar, mai nou, am început să şi tuşesc şi vorbesc ca o babă care fumează de 50 de ani MT. Sper să nu se sperie copiii de la grădiniţă de vocea mea! :))

      Like

      Reply

  2. Credeam că sunt singura care răcește pe ”nepusă-masă”. Însănătoșire grabnică!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 13, 2013 at 09:18

      Mulţumesc, la fel! Da, păi când mi-e lumea mai dragă atunci mă loveşte răceala din plin…

      Like

      Reply

  3. Posted by nespusdemult on March 12, 2013 at 20:44

    The Hobbit – merita!

    Like

    Reply

  4. Ar fi tipic romanesc :)) eventual sa si decupeze cineva masca si sa isi scoata bretonul rasucit pe sub ea :))

    Like

    Reply

  5. Eu iti urez insanatosire grabnica si multa inspiratie!
    Cat despre intrebarea ta, e foarte interesanta, dar unde ar mai fi originalitatea daca fiecare ar purta hainele cuiva? Presupunem ca un gunoier viseaza sa fie bancher si se imbraca in costum intr-o zi. A doua zi marea majoritate a colegilor sai va arata la fel. Apoi, daca unii viseaza sa fie super-eroi, nu au prea multe optiuni si automat vor aparea zeci de Batman-i, Superman-i si Wonder Woman-e pe strada. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 12, 2013 at 14:43

      Din câte am auzit pe la băieţi ar fi destui super-eroi, chiar dacă nu sunt aşa mediatizaţi ca Batman şi Superman….nu mă pricep dar cică aşa ar fi…:)) voi cerceta!😀

      Like

      Reply

      • Eh, eu i-am ales pe cei mai cunoscuti, dar oricati ar fi, nu depasesc populatia activa, deci tot ar exista macar o coincidenta :))

        Like

      • Posted by Alexandra on March 12, 2013 at 15:04

        Asta-i clar… dar putem adapta costumele personajelor şi după personalitatea noastră. Cum ar fi să vezi un Batman cu puţin roz? :))

        Like

Părerea voastră contează!

