Miercurea fără cuvinte – în alte vremuri –

6678886_460s

Mai multe fotografii, participante la Miercurea fără cuvinte, găsiţi la Carmen.

11 responses to this post.

  1. Vreau si eu o vesta cu franjuri. Avea o prietena a mea cand eram domnisoare. M-am rugat de ea si am incercat sa o momesc cu tot ce aveam eu mai de pret, dar nu am reusit sa o conving sa mi-o dea. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 15, 2013 at 14:35

      Eu aş vrea nişte dresuri colorate ca ale fetelor din penultima imagine, dar n-am văzut pe nicăieri…:(

      Like

      Reply

  2. flower power; faine vremuri🙂

    Like

    Reply

  3. Intr-adevar, alte vremuri. Cand parca oamenii stiau sa zambeasca mai mult, mai sincer… Din hainele anilor respectivi insa nu m-au incantat decat anumite modele… In general dezavantajau silueta feminina…dupa parerea mea.
    O zi frumoasa, Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 14, 2013 at 15:40

      Nici mie nu-mi plac toate modelele…doar câteva. Dar se asortau foarte frumos cu zâmbetele lor sincere…O zi faină şi ţie!

      Like

      Reply

  4. Posted by abbilbal on March 13, 2013 at 20:22

    Cât eşti tânăr îţi vin bine orice haine îmbraci. După ce îmbătrâneşti oricât de elegante ar fi hainele încep să fie o problemă.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 13, 2013 at 20:37

      Din păcate tinerii nu prea gândesc aşa… mulţi se uită în oglindă şi se plâng că nu arată bine…

      Like

      Reply

  5. ce frumoase erau! zau ca mie imi plac :))
    happy WW!

    Like

    Reply

  6. […] Kadia, Gabriela, Ninulescu, Solidstater, Inginerul, Xaara, Addicted, Laura, Socrița, Stela , Alexandra, Adriana, Ella, Just […]

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

