Tărâmul mireselor fericite

jolies nicole lanovia

O priveşte înmărmurită! Nu-i vine să creadă că în doar câteva săptămâni, prietena sa cea mai bună se va căsători. E atât de norocoasă: are bărbatul la care orice fată visează, o familie care face sacrificii pentru a-i îndeplini dorinţele şi, pe deasupra, a mai găsit şi rochia de mireasă perfectă.

Deşi la prima vedere i-a părut prea simplă, văzând-o acum pe trupul prietenei sale, conturându-i formele atât de frumos, şi-ar dori şi ea să o probeze măcar pentru câteva secunde.

–  S-a întâmplat ceva? rupe tăcerea vocea viitoarei mirese.

–  Nu, nu! Mă gândeam doar la ziua în care voi îmbrăca şi eu o astfel de rochie… Nu-i aşa că te simţi ca o prinţesă?

–  Da, aşa e! Sunt câţiva ani buni de când tot visez cum ar fi să intru în acest magazin şi să probez toate modelele de rochii de mireasa. Şi acum mă uit în oglindă şi mi-e greu să cred că am găsit rochia ideală.

–  Ai face bine să crezi! Parcă a fost făcută special pentru trupul tău.

Se apropie de ea, îşi sprijină capul pe umărul ei drept şi îi admiră voalul delicat, prins cu o clamă fină de cârlionţi. Timid, îşi lasă mâna dreaptă să alinte materialul corsetului şi oftează.

–  Tre’ să-mi găsesc un fiu de Bill Gates dacă vreau şi eu o astfel de rochie de mireasă, la nunta mea.

–  De ce, dragă?

–  Ori aşa ori să câştig la loterie…

–  Las’ că o să răsară soarele şi pe strada ta. Ce, crezi că eu mă aşteptam acum un an să întâlnesc un băiat de nota 10 şi să mă şi mărit cu el aşa repede? Şi uite că s-a întâmplat! Dar chiar nu înţeleg de ce îţi faci atâtea griji în privinţa banilor. Nici măcar nu eşti obligată să cumperi rochia de mireasă.

–  Cum aşa?

–  Uite, aici au şi rochii de mireasa de inchiriat! Te-ai mai liniştit acum? Şi tu te vei simţi tot ca o prinţesă când va veni ziua nunţii tale, te asigur eu! N-ai cum să te simţi altfel!

Se îmbrăţişează şi încep amândouă să râdă şi să chicotească. Sunt prietene de 10 ani şi întotdeauna au reuşit să se încurajeze una pe alta, în momente de cumpănă. Curând va fi nunta uneia dintre ele şi, poate, nu peste mult timp, o va urma şi cealaltă pe tărâmul mireselor fericite.

Sursa foto: lanovia.ro/rochii-de-mirese/rochie-mireasa-jolie-13298.html

3 responses to this post.

  1. Dar dacă i se spune Javra, cine se supără_!

    Like

    Reply

  2. Cum este posibil ca rochia care imi place mie sa nu aiba nume, ci doar un amarat de numar? Uite, le dau eu voie sa ii puna numele Vienela rochitei cu numarul 1843. :))

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

