Scena teatrului a înverzit pentru o seară

De cum am aflat că şi anul acesta se va organiza spectacolul cu tematică irlandeză, la noi în oraş, ardeam de nerăbdare să vină seara de joi şi să pătrund în sala Teatrului Dramatic “Fani Tardini”.

Astfel, joi la ora 17.30 am coborât din maşină în faţa teatrului şi am constatat că, deşi ajunsesem cu jumătate de oră mai devreme, coada din faţa intrării era destul de consistentă. Nu m-a surprins foarte tare, căci se anunţase că intrarea va fi liberă.

Am aşteptat un pic în faţa teatrului cu ai mei prieteni, timp în care a apărut şi o mascotă verde, foarte haioasă, doritoare de poze cu copiii; iar la ora 18.00 am intrat în sală şi am făcut tot posibilul să prindem locuri libere. Deşi ne doream să stăm cu toţii mai printre primele rânduri, să vedem mai bine, acest lucru nu a fost posibil căci hărmălaia era atât de mare încât am fost nevoiţi să ne oprim din înaintat şi să ne mulţumim cu locurile rămase libere din spate.

Din cauza unor mici probleme tehnice, spectacolul a început cu câteva minute mai târziu dar asta nu a fost o tragedie, întrucât voia bună era prezentă şi râsetele noastre au umplut timpul liber.

afis (1)Shannon Ceili Band au dat startul spectacolului cu câteva melodii irlandeze, pe care şi-au făcut apariţia şi dansatorii de la STEYsha, stârnind admiraţia şi aplauzele publicului. Cu coregrafii noi dar şi numere specifice de dans irlandez, dansatorii ne-au lăsat un pic cu gura căscată şi cu dorinţa de a vedea mai mult.

Punctul culminant al serii, însă, a fost apariţia pe scenă a formaţiei de cimpoaie scoţiene: Bordó Sárkány Régizene Rend, din Ungaria. Băieţii (şi fata) ne-au încântat auzul cu câteva melodii dedicate vinului şi cu acorduri medievale, invitând spectatorii să-i acompanieze, chiar şi lângă ei, pe scenă. Publicul a fost cam reţinut în privinţa asta, dar artiştii nu s-au lăsat cu una, cu două şi au insistat să cânte şi printre spectatori, coborând de pe scenă în finalul spectacolului.

Atmosfera a fost pe măsura aşteptărilor şi cred că fiecare dintre noi a dorit ca spectacolul să dureze cât mai mult. Cei de la Bordó Sárkány au fost încântaţi şi ei de cum a decurs concertul, afirmând în final că “publicul e very bun”.

Vă las şi o mostră din ce pot băieţii să facă pe scenă:

M-am hotărât: anul viitor voi face rezervare pentru locuri în faţă. Vreau să mă bucur de spectacol şi mai de aproape.

Sursa foto: steysha.blogspot.ro

2 responses to this post.

  1. Stiam ca nu o sa regret pt ca anul trecut stii ca ne prelingeam pe banci:)), asa ca anul viitor si pt mine un loc..

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

