Competiţie cu galbeni

După cum v-am mai spus, în ultima vreme am încercat să intru mai “în forţă” în lumea blogosferei. Am încercat să las comentarii cât mai pertinente la articole care mi-au atras atenţia (la unele nici dacă aş fi invocat zeităţi nu aveam ce să comentez, atât de stupide bune erau subiectele abordate, din punctul meu de vedere), am vizitat mai des blogurile din blogroll, am scris cât mai des posibil şi am participat şi la concursuri.

images

Întotdeauna am fost timidă când a venit vorba de a mă etala cu propria-mi muncă în faţa unui juriu. Mi-e o frică de ouă, roşii şi huiduieli de-mi tremură lenjeria. Probabil am sechele din copilărie, cu “ăi mai mari” din faţa blocului… dar asta e altă poveste.

Ideea e că am descoperit un site foarte fain, cu nişte concursuri creative, unde poţi să-ţi deşarţi sacul cu imaginaţie fără probleme.

E vorba de BlogAwards.ro, un site care mi-a atras atenţia prin campaniile promovate, la care, dacă participi, poţi câştiga premii consistente şi nu de tipul “un tricou cu un maimuţoi verde pe el”. Eu am câştigat la una din campanii o tabletă AllView, cu care mă distrez în fiecare seară înainte să adorm.  Deci, aţi înţeles ideea: oamenii sunt serioşi!

Şi acum BlogAwards a lansat o nouă provocare: cea mai importanta competiţie din Blogosfera românească, Clasamentul BlogAwards 2013. 

Astfel, cu cât te implici mai mult în campaniile BlogAwards şi cu cât promovezi mai mult tot ce ţine de Clasamentul BlogAwards 2013, cu atât primeşti mai mulţi galbeni blogosferici. La ce te ajută aceştia, întrebi? La obţinerea multor premii. Galbenii Blogosferici vor fi contorizaţi atât lunar, cât şi anual şi, în funcţie de averea acumulată, bloggerii vor primi cadouri surpriză !

Eu vă invit să vă înscrieţi la această competiţie, căci nu aveţi nimic de pierdut, doar de câştigat! Regulamentul îl găsiţi AICI. Spor la scris şi la cât mai mulţi galbeni!

Update: lista premiilor pentru luna martie.

Pentru reclamaţii, informaţii, întrebări, nelămuriri accesaţi pagina competiţiei.  Mulţumesc!

11 responses to this post.

  1. Am văzut concursul, dar nu şi premiile. Asta a fost surprinzător şi mi-a ajuns. Ce mari cadouri ar putea un singur om, dacă nu sunt implicaţi nişte sponsori? Şi nimeni nu-ţi dă nimic gratis.

    Like

    Reply

  2. si ce faci cu galbenii aia fata, salbe de pus la gat? ca eu tot n-am inteles…

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 17, 2013 at 16:21

      Am scris că se vor oferi premii. Nu ştiam că tre’ să subliniez ca să iasă în evidenţă.🙂 În funcţie de numărul de galbeni adunaţi vei ocupa un loc în top şi în funcţie de locul în top vei primi sau nu premii.🙂 Şi da, dacă nu voi primi nimic în final, îmi voi face o vestă anti-sarcasm din galbenii adunaţi!

      Like

      Reply

  3. Posted by nespusdemult on March 17, 2013 at 12:01

    Nu sunt rai, dar se pare ca uneori apreciaza prea mult copy/paste-ul, informatia multa si creativitatea putina!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 17, 2013 at 12:46

      Din câte am văzut eu contează mult creativitatea, dar şi popularitatea articolelor…poate de aceea, uneori ,câştigă un text mai puţin gândit dar mult mai promovat pe reţelele de socializare…

      Like

      Reply

  4. Thank you !

    Like

    Reply

  5. Da, muncesti pentru ei un an cu speranta ca poate la sfarsit primesti o pereche de cercei din tabla. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 17, 2013 at 11:24

      Măcar experienţă tot capeţi şi vizitatori în plus pe blog.🙂 Pe mine mă ajută mult participarea la campaniile lor.🙂 Dacă pe alte persoane nu, asta e… nu e vina mea :))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

