Îi cunosc de undeva

V-am mai spus şi cu alte ocazii cât de rar deschid eu televizorul. Dar, uneori, din întâmplare, mai nimeresc cu ochii-n emisiuni sau ştiri, când intru în bucătărie sau când sunt în vizită la altcineva. Şi, de cele mai multe ori, sunt total nemulţumită de ceea ce văd pe sticlă.

Dar ieri m-a captivat o emisiune românească cum nu credeam că e posibil. Mă mai uitam eu la Vocea României şi eram fascinată de vocile concurenţilor; dar emisiunea peste care am dat acum a depăşit-o ca valoare pe cea menţionată anterior.

pepe-te-cunosc-de-undeva

E vorba de “Te cunosc de undeva”, de pe Antena 1. Nu ştiu dacă m-am îndrăgostit de emisiune datorită conceptului sau datorită prezenţei unui anumit artist. Ştiam de ceva timp de existenţa acestei emisiuni, ştiam care e ideea de bază şi îmi suna tare bine dar nu mă uitasem la niciun sezon complet, doar la câteva videoclipuri pe youtube.

Dar weekendul acesta am ajuns la concluzia că nu mai vreau să ratez emisiunea niciodată. Dacă nu o voi vedea sâmbăta din motive de ieşit prin oraş, cu siguranţă o voi urmări în reluare, duminica.

Artistul despre care ziceam mai sus, care a reuşit să mă convingă să urmăresc emisiunea, este Pepe. Omul asta dă dovadă de o flexibilitate ieşită din comun. Se adaptează la orice voce, la orice limbă, la orice mişcări, fără să pară că depune un efort extraordinar. E uimitor cât de bine a putut să îi imite pe Dan Teodorescu (Taxi), PSY (cel cu Gangnam style), Shakira, Eros Ramazzoti, Adele şi, în ultima ediţie, pe The Mad Stuntman. Să nu mai spun că are un stil de a se transpune în pielea altor artişti care te face să râzi cu lacrimi.

Pe mine chiar m-a impresionat şi m-a făcut să vreau să deschid televizorul în fiecare weekend, pentru această emisiune!

Vă las şi două filmuleţe, de probă, în caz de nu mă credeţi pe cuvânt:

Vouă vă place emisiunea? Care e concurentul preferat şi de ce?

P.S: şi Simona Nae îmi place. Are o voce minunată şi ar trebui promovată mai mult.

Sursa foto: www.agentiadepresamondena.com

5 responses to this post.

  1. […] de mult îmi pasă mie de reclamele produselor de la TV? Având în vedere că deschid televizorul o dată pe săptămână… fix deloc! Din partea mea să fie 50 de minute de publicitate şi doar 10 de emisie/oră, […]

    Like

    Reply

  2. Posted by nespusdemult on March 18, 2013 at 22:19

    Face show foarte usor! Talentat dansator si actor!

    Like

    Reply

  3. Pepe e un artist, nu doar un cântăreţ.

    Like

    Reply

  4. foarte tare.o să mă uit și eu de acum încolo .:D

    Like

    Reply

  5. Si eu urmaresc emisiunea si tot Pepe este preferatul meu.🙂

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

