Achiziţie nouă, de primăvară

Au trecut aproximativ 2 luni jumătate de când mi-am abandonat viciul mâncător de bani (fumatul). Şi portofelul meu a simţit schimbarea. Nu se mai simte abandonat şi nu mai plânge din cauza pânzelor de păianjen din compartimente. Acum are drept companie câteva bancnote în plus, în fiecare zi…

Şi pentru că în prima lună am sărbătorit reuşita mea cu o sesiune de shopping, m-am gândit că ar fi bine să procedez la fel şi cu cea de-a doua lună. Un mic răsfăţ nu strică niciodată, nu?

Drept urmare, am răsfoit paginile internetului în căutare de ceva care să-mi încânte privirea. Mare mi-a fost mirarea când am descoperit că o foarte bună prietenă de-a mea îşi deschisese o mică afacere cu hăinuţe.

Astfel, am aruncat o privire printre articolele pe care le avea la vânzare şi ochii mi-au rămas fixaţi pe două dintre ele: o cămaşă jucăuşă, numai bună de purtat pe timpul zilei, la serviciu (în cazul meu, la grădiniţă), şi o bluză elegantă, roşie, perfectă pentru o seară în club, cu prietenii.

P1140413-001

Mi-am calculat bugetul şi am ajuns la concluzia că trebuie neapărat să le adaug la garderoba mea. Oferta a fost chiar avantajoasă, la un articol cumpărat, îl puteai lua pe al doilea la jumătate de preţ. Şi chiar aşa am şi făcut. Cu doar 25 de lei, mi-am îmbogăţit colecţia de bluziţe :

P1140403-001P1140400

Vă invit şi pe voi să aruncaţi o privire la Gabriela Hăinuţe, poate vă face ceva cu ochiul! Eu, una, abia aştept să se mai încălzească afară, să mă pot făli cu ale mele noi achiziţii.

P.S: În poza din stânga bătea soarele, în poza din dreapta n-a mai bătut, ci a fugit printre nori. În caz de vă întrebaţi de ce bluza pare mai închisă la culoare….:))

11 responses to this post.

  1. Iti sta tare bine cu bluzita rosie. Pentru mine ar fi mai potrivita cea in carouri.😉 Intru putin pe linkul Gabrielei, sa vad ce mai are…
    Desi nu am reusit inca sa ma las de fumat… :))

    Like

    Reply

  2. Felicitari ca ai putut sa te lasi de fumat, iti sta foarte bine .😀

    Like

    Reply

  3. Bluza rosie e foarte frumoasa si-ti vine si foarte-foarte bine🙂
    Adica o prefer chiar daca si prima e draguta.
    Sa le porti cu placere!

    Like

    Reply

  4. Mii de multumiri pentru articol!! Iti sta foarte bine! Te pup!!

    Like

    Reply

  5. […] Vladen, Adelina, Minnie, Floarea, Ionuţ, Raluca, Mixy, Emil, Andera, Digodana, Mirela, Carmen, Alexandra, Rudolph, […]

    Like

    Reply

  6. Personal imi place a doua poza🙂

    Like

    Reply

  7. Culoarea veşmintelor din ultima poză te prinde foarte bine.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

