Claxoane, nervi şi 50 de minute de publictate

Nu ştiu ce este în capul unui om care claxonează în continuu, timp de 15 minute, la ora 6 dimineaţa. Îmi imaginez că maşina sa era blocată de un alt deştept, ce refuza să audă zgomotul infernal din parcare şi dormea ca boierul în continuare; cert este că la ora 6 somnul meu s-a dus pe apa sâmbetei, iar şoferul îndrăgostit de claxon a primit multă carne în frigiderul său şi bag mâna-n foc că nu doar din partea mea.

6034271_460s

În altă ordine de idei, deşi aveam în plan să mă dau jos din pat cu zâmbetul pe buze, căci urmează weekendul mult aşteptat, m-am trezit în concert de claxoane şi toată starea mea de bine a dispărut. Sper să o recuperez pe parcursul zilei şi să nu rămân şi eu veşnic stresată, precum oamenii despre care vă vorbeam pe Belva.

Până atunci, îmi repar buna dispoziţie cu câteva articole faine din blogosferă şi vă recomand şi un film haios, care pe mine m-a făcut să râd în hohote aseară, alături de prietenii mei.

1. Se pare că nu sunt singura care a primit doza de nervi de dimineaţă. Vienela e şi ea supărată pe cei care îi cer ajutorul, ca apoi să îi scoată vorbe. Urâţi oameni, vă jur! Am întâlnit şi eu destui şi mi-e cam silă de ei… De asemenea, mă alătur cauzei sale şi vă rog şi eu să nu mă mai băgaţi pe toate grupurile posibile de pe Facebook!

2. Emil “Crispynescu” (sună funny rău de tot, Emile!)… Călinescu, de fapt, vorbeşte despre KFC şi vâlva stârnită în jurul noii sale campanii publicitare. Se pare că unii oameni au încetat să mai consume produsele KFC datorită campaniei. Mai multe aflaţi din articolul lui Emil.

Cât de mult îmi pasă mie de reclamele produselor de la TV? Având în vedere că deschid televizorul o dată pe săptămână… fix deloc! Din partea mea să fie 50 de minute de publicitate şi doar 10 de emisie/oră, poate aşa aş vedea mai puţine piţipoance pe ecran.Oricum, produsele pe care le cumpăr le aleg în funcţie de părerea pe care mi-am făcut-o testându-le şi nu în funcţie de cât de haioasă a fost reclama lor.

3. Elly ne stârneşte curiozitatea, pe blogul ei, cu o nouă recenzie pentru campania vALLuntar 2. E vorba de romanul “Vei fi acolo?” de Guillaume Musso. Vă las şi aici citatul menţionat de ea, care pe mine m-a convins să caut cartea:

“Când ţi se vor deschide în faţă mai multe căi şi nu vei şti pe care să apuci, nu alege la întâmplare, ci aşază-te şi aşteaptă. Aşteaptă oricât e nevoie. Nu te mişca, nu spune nimic, ascultă-ţi inima. Apoi, când o să-ţi vorbească, ridică-te şi urmează-i sfatul.”[Susanna Tamaro] [fragment din roman]

Sper că n-aţi uitat că şi eu particip la campania de plantat copăcei, vALLuntar 2: Manierele într-o societate modernă şi Captiv într-o relaţie toxică. Ce-i de făcut? Pentru fiecare 15 comentarii strânse la cele două articole, se va planta câte un copăcel. Nu ezitaţi să comentaţi!😉 Azi e ultima zi aşa că nu vă voi mai stresa cu acest subiect de-acum încolo…

Marmaduke

Iar, în final, vă recomand din tot sufletul filmul Marmaduke. Dacă vreţi să râdeţi pe burtă urmărind aventura unui câine pus pe şotii şi nu sunteţi genul critic care să mustăcească la orice, căci filmul n-are cine ştie ce efecte speciale, uitaţi-vă la Marmaduke! Mie mi-a înveselit seara.

9 responses to this post.

  1. Dap, stiu cum e, am patit-o si eu. Mi-am facut planuri, ore, minute, harti etc. ca sa imi iasa, iar a doua zi, weekend fiind, n-am fost in stare de nimic decat sa ma odihnesc si, totusi, sa merg la putin jogg-ing.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 4, 2013 at 13:44

      E cam neplăcut să-ţi fie date toate planurile peste cap… bine că se întâmplă rar în cazul meu.😀

      Like

      Reply

  2. Imi pare rau ca ti-a stricat omul cu frigiderul plin [ :)) ] ziua😦
    Multumesc mult pentru recomandare. Sa stii ca am mers si la cealalta recenzie pe care inca n-o vazusem si am comentat si acolo. E interesanta si acea carte.
    Sa stii ca si asta, “Vei fi acolo?” e o carte interesanta. Chiar foarte.

    O zi frumoasa!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 23, 2013 at 08:54

      Sper să o găsesc şi eu de împrumutat pe la bibliotecă. Momentan bugetul pentru cumpărat cărţi s-a terminat….:D

      Like

      Reply

  3. Crispynescu te saluta cu drag🙂

    Like

    Reply

  4. Posted by nespusdemult on March 22, 2013 at 09:34

    Cine urla mai tare are impresie ca are dreptate!

    Like

    Reply

  5. Cred ca nu am explicat eu bine ce s-a intamplat. Nu fata care imi ceruse sfatul m-a deranjat, ci o alta, anonima, care mi-a pus in gura vorbe pe care eu nu le-am scris nicaieri.
    Pe Emil l-am citit ieri si acum ma pregatesc sa intru la Elly. Sper sa am timp si pentru articolul de pe Belva.
    Noi avem concert in fiecare dimineata de la ora 7 chiar deasupra capului, datorita vecinului cu bormasina… :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 22, 2013 at 10:21

      aa…cred că de la nervi am înţeles eu greşit! :)) Bormaşini n-am mai auzit de ceva timp… sper să rămână aşa :))

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

