Happy weekend la nuntă

happy_weekend-2824

Pentru că e atât de frumos să ai lângă tine o persoană care să te accepte fix aşa cum eşti, cu toate defectele tale dubioase, m-am gândit că subiectul ar fi potrivit pentru ediţia aceasta de Happy Weekend.

Te simţi cu adevărat împlinit atunci când ţii de mână o persoană ce te iubeşte în ciuda tuturor piticilor de pe creierul tău. Când tu te analizezi şi nu-ţi convin: aluniţa de pe umărul stâng, firul 14 de păr de pe cap care nu vrea să stea culcat niciodată, unghia de la arătător care ţi se agaţă mereu şi kilogramul în plus pe care l-ai pus pe şolduri, e absolut minunat să constaţi că o anumită persoană te consideră perfect(ă).

6535322_460s

Dar, se pare că unele lucruri se schimbă pe măsură ce avansăm în relaţie. Să vedem cum decurg lucrurile înainte şi după căsătorie:

Înainte de căsătorie:

În sfârşit. Am aşteptat asta atâta timp.
Femeia: Vrei să plec?
Bărbatul: Ai înnebunit? Nici să nu te gândeşti la asta!
Femeia: Mă iubeşti?
Bărbatul: Bineînţeles! Tot timpul!
Femeia: M-ai înşelat vreodată?
Bărbatul: Doamne fereşte! Bineînţeles că nu.
Femeia: O să faci sex numai cu mine?
Bărbatul: Sigur ca da. Cu orice ocazie.
Femeia: O să mă loveşti vreodată?
Bărbatul: Ai înnebunit?
Femeia: Pot să am încredere în tine?
Bărbatul: Da!
Femeia: Iubitule!

După căsătorie:
Citiţi dialogul de jos în sus!

Aşa să fie? Să ne spună cei experimentaţi în ale căsătoriei!😀

Până una alta, să ne distrăm puţin cu câteva imagini de la nuntă. Dansul mirilor pare unul normal la început… dar oare aşa va fi pe tot parcursul filmării?

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 12.

P.S: m-am hotărât, la nunta mea dansul mirilor nu va intra la categoria “Normal”.

22 responses to this post.

  1. Haha :)) bancul asta este unul dintre cele mai ‘old school’ si nu o sa isi piarda niciodata hazul. Nu cred ca un om poate sa inceteze sa te surprinda, pentru ca dupa cum prea bine stim, nu iti ajunge o viata sa cunosti un om. Este placut sa stii ca in fiecare zi poti descoperi ceva nou, sa astepti cu interes ziua de maine. Una peste alta, cu bune si cu rele, sunt ai nostri, si daca stiu sa ne si surprinda intr-un mod placut (pe langa toate lucrurile pe care le fac pentru noi), eu cred ca e minunat😀

    Like

    Reply

  2. Hehehe, michteaux! HWW!

    Like

    Reply

  3. Amuzant.😉

    Like

    Reply

  4. 🙂 minunat! ne-am amuzat copios! mulţumim!
    weekend plăcut, draga mea! pup

    Like

    Reply

  5. Mda, mireasă în adidaşi…
    Weekend plăcut!

    Like

    Reply

  6. Mi-a placut articolul tau si clipul deasemenea! !
    Happy Weekend:)

    Like

    Reply

  7. Dansul este de’a dreptul mortal:x :))si prima imagine foarte simpatica:x
    Bancul este si el bun, deisgur;))
    Happy Weekend:)

    Like

    Reply

  8. :)) Dialogul ala e mortal!
    Ca tot de virbeste de incaltaminte, aia a fostce am observat n primul moment cand s-a ridict rochia miresei. Ca e in adidasi :)) Cred ca putea dansa si in altceva. Mi s-a parut destul de inestetic, ca tocmai de aceea mi-a sarit in ochi. :))
    Nu reusesc sa vad tot clipul. Se tot intrerupe, deja de vreo 5 ori in 3 minute si am renuntat. Am probleme cu net-ul. De aceea am si “reusit” sa public atat de tarziu azi.
    Mie nu-mi prea plac nuntile si nici clipul nu m-a convins sa-mi schimb parerea. :)) Dar sunt si eu cam defecta, vorba Vienelei. Exista un dans al mirilor? Habar nu aveam🙂
    Happy Weekend sa ai, Alexandra!

    Like

    Reply

    • * Se vorbeste… si altele…
      Am vazut acum greselile…;)

      Like

      Reply

    • Posted by Alexandra on March 23, 2013 at 14:01

      Da, există. De obicei e un vals pe care-l admiră şi aplaudă toată lumea. Dar un dans mai colorat mi se pare mai spectaculos decât un simplu vals.😀 Poate sunt şi eu defectă…. :))
      Happy wekeend şi ţie! :*
      P.S: şi eu am probleme grave cu netu. Îmi pică fix când îmi e lumea mai dragă.

      Like

      Reply

  9. hihihi… poate mirii au vrut sa spuna o poveste?! …concluzia a fost mortala!…relativ la concluzie: barbatul este capul, dar femeia este gatul (poate rasuci capul dupa cum vrea ea🙂 ) !!🙂
    Happy Weekend!
    P.S. Ai remarcat ca mirii au acelasi tip de incaltaminte? :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 23, 2013 at 13:39

      Nu remarcasem încălţămintea! :)) Oricum e de înţeles… că nu putea mireasa să danseze aşa pe tocuri cui! :))

      Like

      Reply

  10. Chiar si dupa atatia ani, eu sunt tot uimita de Mihai al meu, care se extaziaza si de ceea ce eu consider ca este defect. Singurul lucru mai serios care nu ii place la mine este faptul ca fumez mult. :))
    Happy weekend, Ale!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

