Un show misogin

După cum vă spuneam ieri, am ales să-mi petrec seara de duminică la un show de stand up comedy. Nu fusesem niciodată la un stand up realizat de Tibi Neuronu şi, fiind o cititoare fidelă a blogului său, mi-am zis să nu ratez ocazia şi să-l văd pe om şi live.

one-linere-Tibi-Neuronu

N-am ales prost, căci show-ul său a fost destul de haios şi am avut şi onoarea de a sta chiar la prima masă, din faţa scenei. Bineînţeles că, de cum am aflat că voi sta la masa aceea, mi-am dat seama că voi fi şi eu ţinta glumelor sale. Dar până să înceapă show-ul am avut timp să mă acomodez cu ideea. Însoţită fiind de iubitul meu şi de încă un prieten, m-am gândit că se va lega mai mult de ei decât de mine dar, apoi, mi-am adus aminte că spectacolul său se numeşte “Misogin show” şi am realizat că nu mai am nicio scăpare.

După cum a menţionat şi el, femeia are întotdeauna dreptate. Astfel, s-a dovedit că şi eu am avut căci, după cum am intuit, glumele cele mai “murdare” au fost paraşutate la mine în căpşor. Le-am primit pe toate cu zâmbetul pe buze şi l-am lăsat să-şi facă treaba şi să distreze publicul. Trebuie să recunosc: omul a avut şi glume bune, chiar dacă unele au fost pe seama mea!

În alte condiţii m-ar fi deranjat anumite vorbe, dar având în vedere că nu mă cunoaşte, nu am luat-o personal. În locul meu ar fi putut sta oricine şi ar fi fost fix acelaşi scenariu. Şi pentru că a făcut mişto inclusiv de el, n-aveam cum să mă supăr.

În mare parte, am concluzionat că ori a avut ghinionul să dea numai peste femei nebune, ori are prieteni cu o vastă experienţă în piţipoance, care dau 300 de  lei la coafor pentru vopsirea rădăcinilor (!!!), ori are imaginaţia extrem de bogată; dar unele poante erau prea ilare ca să nu fie inspirate din realitate.

Partea bună e că am aflat că încă mai am figură inocentă de liceancă, par timidă şi silitoare, mai ales la geografie. Ciudat, căci geografia nu a fost niciodată punctul meu forte; când ieşeam la hartă mă simţeam ca la emisiunea “Iartă-mă”: stăteam cu ochii pe uşa clasei mai rău ca pe butelie şi aşteptam să se deschidă, să intre vreo cunoştinţă de-a profului, cu chef de vorbă. Dar niciodată nu se întâmpla asta şi nu scăpam de “răspuns la lecţie”.

Oricum, revenind la Tibi Neuronu şi show-ul său misogin, nu mi-a părut rău că am mers dar, cu siguranţă, data viitoare îl voi ruga pe al meu iubit să rezerve o masă mai în spate. Să mai râdem şi de alţii, zic!😀

Probabil, la cât cârcotesc despre lumea din jurul meu, era cazul să-mi găsesc şi eu naşul, măcar pentru o seară:

P1140421-001

În concluzie, dacă vine Tibi la voi în oraş, nu ezitaţi să vă duceţi la show-ul său! Dar, dacă aveţi ceafa lată, spatele cât dulapu sau n-aveţi ţâţele cât Australia, aşezaţi-vă mai în spate sau veţi avea o săgeată cu luminiţe deasupra capului.

4 responses to this post.

  1. Show-urile de genul acesta mi se par potrivite pentru a fi privite în faţa unui monitor, de pe youtube, din punctul meu de vedere.😆 Asta pentru că nu-mi place să fiu ţinta nimănui şi cu atât mai puţin centrul atenţiei. Plus că sunt câţiva din tagma asta care trec pragul glumelor de bun gust şi fac atac la persoană, de-a dreptul. Te felicit pentru curajul de a sta în prima linie!😀

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on March 25, 2013 at 15:31

      Adevărul e că a forţat nota un pic cu mine spre final dar am preferat să mă abţin de la a-i răspunde. La sfârşit şi-a cerut scuze când a venit la masa noastră să împartă cărţi de vizită şi am apreciat gestul.
      Unii oameni aplaudă mai mult genul vulgar de umor, căci e simplu şi uşor de înţeles. Având în vedere că sala râdea, a fost ok. Dacă-i făcea să plângă pe seama mea, atunci era o problemă. Dar aşa, lumea s-a distrat, lui i-a ieşit show-ul…
      Mulţumesc de felicitări!😀

      Like

      Reply

  2. Deci tu erai cu geografia din primul rand.:))Foarte bun showul :D!

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

