Joi, blogosfera cântă “Chemistry”!

A fost o vreme când ascultam numai rock. Mă identificam în melodiile zbuciumate şi toate grijile adolescentine îmi dispăreau atunci când dădeam din plete pe Metallica, Rammstein şi Pantera.

Apoi am crescut.

Acum timpanul meu se bucură când aude ritmuri vesele, tălpile nu mai stau locului când linia melodică atinge punctul culminant şi refuz să mai răspund la întrebarea “Ce muzică asculţi?” cu un gen anume. Ascult orice melodie mă face să zâmbesc, orice versuri îmi trezesc amintiri frumoase şi orice acorduri ce-mi provoacă o stare de bine.

aamusiclandscape

Şi ieri am descoperit o nouă artistă. Din câte am văzut, ea e destul de cunoscută prin blogosferă, aşa că ruşinică mie că n-am auzit mai devreme de ea. Ruşinică nu pentru că ţin neapărat să fiu în trend, ci pentru că are melodii atât de faine încât mi-e ciudă că nu le-am ascultat şi înainte. Stilul ei mă duce cu gândul la balul de absolvire prezent în filmele de dragoste; la balerini coloraţi, fuste mini, bluziţe îmbulinate şi codiţe împletite; la doi îndrăgostiţi în faţa primului dans împreună; la o gaşcă de prieteni, cu rolele pe faleză; la doi copii dându-se în leagăn, fiecare cu câte o îngheţată colorată în mână.

Dar mai bine ascultaţi şi voi cum cântă Aylin şi convingeţi-vă de talentul ei!

Videoclipul piesei va fi lansat exclusiv prin blogosferă, Joi, 4 aprilie, la ora 12.00. Aşa că fiţi pe fază!

Joi, blogosfera cântă “Chemistry”!

sursa foto: www.myspace.com

6 responses to this post.

  1. […] Alexandra, care a participat cu următoarele articole: Joi, blogosfera cântă “Chemistry”! și Aylin – actriţă şi voce […]

    Like

    Reply

  2. […] După cum v-am spus, Aylin lansează videoclipul piesei Chemistry exclusiv pe blogosferă. […]

    Like

    Reply

  3. Eu sunt cu rock-ul…de cand ma stiu.
    Desi… pot asculta si altceva macar ca sa fiu la curent cat de cat cu ce se mai intampla…🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 3, 2013 at 18:13

      Când mă doare capu nu pot să ascult rock… că mă agită şi mai tare! :)) Atunci prefer ceva mai relaxant…

      Like

      Reply

  4. Nu canta rau fata asta, dar melodiile ei pe mine nu prea ma misca. Parca ar fi la gradinita. :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 2, 2013 at 09:47

      🙂 Probabil pentru că lucrez acolo, mă atrag mai mult astfel de melodii. Yey, copilul din mine nu a murit!

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

