La cumpărături online

De la măsuţe de cafea, la corpuri de iluminat, covoare şi cosmetice, o diversitate de produse mi-a acaparat astăzi atenţia şi m-a ţinut în faţa monitorului câteva minute bune. Fiind obosită după o zi de stat la cozi şi cu ochii pe copilaşi, m-am relaxat într-un final, analizând ofertele celor de la Homeycomb.

Probabil v-am mai spus despre mania mea de a face schimbări prin casă odată la ceva timp. Dacă nu, aflaţi acum! De când am învăţat să merg pe două picioare, am tot profitat de dăţile în care mama îşi ajuta cunoştinţele să cumpere mobilă. Probabil din cauza ideilor ei trăsnite, toată lumea apela la ea când venea vorba de renovarea unei camere sau chiar a întregului apartament. Ce pot să zic, are gusturi bune!

Astfel, şi eu am prins drag de vizitele dese prin magazinele cu mobilă şi mi-am dezvoltat mania renovării camerei mele. Tocmai de aceea m-a relaxat maxim astăzi, răsfoind ofertele celor de la Homeycomb. Cine or mai fi şi cei de la Homeycomb vă întrebaţi? Homeycob este un club privat de shopping online, cu acces la produse home&deco, semnate de cei mai cunoscuţi designeri, şi colecţii faimoase realizate de branduri de renume, printre care se numără Versace, Kenzo Casa, Arthur Price, Ballarini, Pezzani, Bergers, Serge Lesage sau C. Makinntosh. MakeThumbImage Da, Homeycob nu vă oferă doar mobilier şi decoraţiuni, ci şi o gamă largă de produse cosmetice şi accesorii pentru femei şi multe variante de cadouri pentru cei dragi, fie că e vorba de nepoată sau de căţelul verişorului.

Dar să revenim la camera mea. Cum credeţi că aş dormi cu o astfel de lenjerie pe pat? MakeThumbImage1 Vă spun eu: cu siguranţă n-aş dormi ca un bebeluş, căci nu m-aş trezi nici cu fanfara la ureche. Aş avea un somn liniştit şi visele m-ar purta prin cele mai frumoase locuri din lume. Momentan am lenjerie cu Tweety şi îl visez numai pe Silvester…

Şi pentru că tot mi-a plăcut mie această lenjerie, mi-am făcut cont pe Homeycomb.ro pentru a putea beneficia de livrarea gratuită şi de voucherul de 20 de lei. Da, dragii mei, cei care devin membri Homeycomb.ro au beneficii pe măsură: un voucher cadou la înscriere şi livrări gratuite pentru toate produsele. Mai mult, dacă vă răzgândiţi, aveţi retur gratuit în primele 30 zile de la livrarea comenzii.

Aşadar, dragi cititori, bucuraţi-vă şi voi de privilegiile  www.homeycomb.ro si înregistraţi-vă pe site! Eu am făcut asta deja şi am fost cucerită de lenjeria de pat Naturals, cutia de bijuterii de la Inart si de Oja Flash Galm FX de la Orly.  

Vă invit şi pe voi să vă înregistraţi pe site, accesând acest link! Mulţumesc! 

Oja Flash Glam FX, Orly - 36 ron

8 responses to this post.

  1. Buna dimineata ! Vreau sa te anunt ca te-am nominalizat la Very Inspiring Blogger Award.
    Detalile le gasesti aici: http://strictpersonal.wordpress.com/2013/04/04/very-inspiring-blogger-award/.
    Iti doresc o zi superba !🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 4, 2013 at 13:45

      Mulţumesc frumos. Voi răspunde şi eu provocării cât de curând!😀 O zi frumoasă şi ţie!😉

      Like

      Reply

  2. Da, oja aia o aşteptam, să dau pe gheare cu ea…

    Like

    Reply

  3. Oja este absolut grozava!!! De mult imi doresc o astfel de oja.

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

