Trandafir pe pervaz

De fiecare dată când se trezeşte câte un bărbat matur şi responsabil *hapciu* să mă întrebe, cu accent afectat şi superior, “Dar ce tot aveţi voi femeile cu florile?”, îmi vine să scot din buzunarul din spate, ca-n desene animate, o mănuşă albă şi să-l articulez peste figurină.

Florile sunt frumoase, delicate, miros frumos fără ajutor de aftershave, au culori minunate care îţi înseninează privirea şi luminează întreaga cameră unde sunt aşezate.

Când intri într-o casă fără urmă de petală, totul pare rece, închis, aproape respingător. Oricât de scumpă ar fi mobila şi oricât de atent situată de-a lungul încăperilor, dacă nu există un strop de culoare, oferit de petalele unei flori, degeaba… Bineînţeles că acesta este punctul meu de vedere! Nu mă aştept ca un burlac misogin să citească aceste rânduri şi să dea din cap aprobator, făcându-şi planuri de achiziţionare a 3 duzine de violete de parma roz, să le presare prin apartament.

În schimb eu, uitându-mă în camera mea, realizez că am rămas fără flori pe pervaz. Cu o grijă deosebită, mama mi-a mutat şi orhideea şi toate violetele de parma în bucătărie, respectiv sufragerie. Drept urmare, m-am hotărât să iau controlul situaţiei şi să-mi achiziţionez şi eu măcar o plantă pentru camera mea.

Trandafir pitic rosu

Pentru că nu am prea mult spaţiu la dispoziţie, nu-mi pot cumpăra o plantă de 3m, aşa că mă limitez la ceva mic, colorat şi gingaş, ce poate fi pus pe pervaz. Iar trandafirul roşu pitic pare a fi varianta perfectă. Cum eu sunt înnebunită după aceste minunate flori, aleg să-mi răsfăţ camera cu o plantă nouă şi îmi iau angajamentul de a avea grijă de ea zilnic.

Dacă mă descurc cu simpaticul trandafir şi nu îl traumatizez cumva, poate cândva îmi voi lua şi un animal de companie.

Până una alta, aştept primul salariu pentru a-mi cumpăra trandafirul roşu pitic de la florăria Floria.

Voi cu ce plante v-aţi decorat apartamentul?😀

7 responses to this post.

  1. 🙂 Si mie imi plac florile🙂

    Like

    Reply

  2. Înainte de orice, trebuie să ştii în ce condiţiitrebuie să păstreui floarea şi la ce intervale de timp trebuie udată. Altfel, se ofileşte.

    Like

    Reply

  3. Marturisesc, cu mandrie, ca nici eu nu as putea trai fara flori. Am foarte multe violete -vreo 15 :D-, o orhidee, un cactus pitic, doua muscate, un asparagus, doua Kohleria, un aloe, trei Poinsettia (Steaua Craciunului), o Dieffenbachia si cam atat. Cu ocazia asta, le-am facut si inventarul😀. La care se aduga modesta gradina a parintilor mei (implicit, si a mea, in concedii). Cat despre florile oferite de barbati femeilor, le consider cele mai delicate, distinse si grăitoare cadouri, dar vremea cavalerismului a trecut, asa ca sa nu avem asteptari prea mari de la semenii nostri maturi si responsabili, ,,educati” de ,,semenele” noastre cu preferinte spre cadouri nu atat de perisabile🙂.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 5, 2013 at 14:19

      Ce colecţie impresionantă ai!😀 Orhideele îmi plac şi mie foarte mult şi cred că o să o răpesc pe cea din sufragerie şi o să o aduc înapoi la mine în cameră.😀

      Like

      Reply

  4. Posted by nespusdemult on April 5, 2013 at 10:20

    Trandafirul rosu e mic si pitic? Dar are spini?

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

