Iubi se transformă

happy_weekend-2824

Deşi există femei ce par mereu a fi în “perioada aia naşpa a lunii”, unele dintre ele trec prin transformări doar în decurs de câteva zile. Astfel, bărbaţii au învăţat deja că dacă gagica scoate flăcări pe nas, e timpul să se retragă, timp de 72 de ore, într-o direcţie opusă şi să o lase să-şi revină.

Uitându-se în ochii iubitei, dacă un bărbat vede o mică sclipire diabolică, strigă “STOP! Semaforul e pe roşu!” şi fuge.

period1

Dar unii bărbaţi vor să-şi demonstreze curajul şi stăpânirea de sine şi aleg să rămână alături de micul Transformers, ce obişnuia să fie “iubi” în zilele de glorie. Aceştia au descoperit vorbele magice, care închid cutia cu nervi şi groază a multor femei:

period 2

Bărbaţii sunt cât de precauţi posibil, căci aşa cum a spus un personaj din “South Park”: nu poţi şti ce poate face o fiinţă ce sângerează timp de cinci zile şi nu moare!

Şi, la final, vă las şi un banc pe aceeaşi temă:

“O femeie era pe STOP…

şi doi poliţişti se chinuiau să o dea jos.”

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 15.

Sursa foto: pinterest.com

23 responses to this post.

  1. In toata viata mea am intampinat probleme de doar doua ori, la inceput, cand eram micuta si sensibila. In rest, imi este la fel de bine ca in zilele obisnuite. Invidiati-ma!😛

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 16, 2013 at 13:54

      Eu te invidiez, căci am momentele mele de irascibilitate când bărbatţii se feresc din calea mea! :)) Am câţiva foşti iubiţi care ar garanta asta. :))

      Like

      Reply

  2. Zi frumoasa iti doresc!

    Like

    Reply

  3. 🙂 amuzante variantele safe!
    dar cu ultima (vinul) nu merge la mine! :))
    wekend plăcut!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 14, 2013 at 10:34

      Poţi înlocui vinul cu orice lichid te linişteşte pe tine. Poa’ să fie şi lapte cu tăieţei!😀
      Weekend plăcut! :*

      Like

      Reply

  4. Mancatul excesiv e optional :)) Restul…e cam adevarat. Foarte buna ideea!Happy Weekend!

    Like

    Reply

  5. Îţi poţi închipui cum ar face bărbaţii, dacă ar avea problema asta?!

    Like

    Reply

  6. :)) Am ras. Pentru mine toata chestia asta, desi sunt femeie, e un fel de mit. Am fost intotdeauna curioasa cum este. Am mai citit intamplator sau am mai auzit, tot intamplator, si m-am amuzat pentru ca daca n-o patesti nici nu ai habar decat din povesti. Ce sa zic? In afara de o oarecare, nu pofta de mancare ci doar pofta de ceva dulce, altceva nu am experimentat niciodata. Cateva zile inainte mananc mai multa ciocolata ca de obicei. Si dulceata, dar dulceata adevarata,facuta in casa, care sa fie foarte dulce. :))
    Atat. Si nimic mai mult. Nu nervi, nu plansete, tipete nici atat. Uneori uit complet…si ma trezesc ca sunt acolo :))
    Deci…nu e mit? Caci inca nu sunt convinsa ca ar fi adevarat.
    Nice articolul. Sper sa nu se sperie baietii :)) Cei care nu sunt deja.😉
    Weekend placut, Alexandra!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 14, 2013 at 10:32

      Nici eu nu scot flăcări pe urechi dar sunt ceva mai irascibilă cu câteva zile înainte şi mănânc mai mult în timpul perioadei.😀
      Happy weekend!😀

      Like

      Reply

  7. Muhahaha :)) asta da articol documentat =)) o sa revin pe aici sa vad ce comentarii o sa’ti lase barbatii :))

    Like

    Reply

  8. =))) funny as hell

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

