Atât de aproape…

Mai sunt două săptămâni până când dorinţa mea cea mai mare va fi îndeplinită. Două săptămâni până voi păşi din nou pe malul mării. 

ec442c9178d82f4419757c18f936e9e9Abia aştept clipa când voi auzi din nou cântecul valurilor. Îmi doresc să mă plimb printre fire de nisip, să las vântul să-mi adie prin păr şi să roşesc sub raze sclipitoare de soare. 

Poate marea are răspunsul la întrebarea ce mă cam macină de ceva timp. Poate îmi va şopti un sfat, poate îmi va alunga temerile. 

iwillhaveyou.tumblr.com

Ce dor îmi e de Vama Veche! Nu-mi vine să cred că, după 2 ani, voi păşi din nou în locul unde mă simt atât de liberă şi fericită. Şi de data asta nu voi mai lăsa pe nimeni să mă întristeze. Nu voi mai permite nimănui să încerce să-mi şteargă amintirile. 

Vreau sunet de chitară! Vreau să stau întinsă în nisip şi să ascult doar spiritul libertăţii cum se strecoară printre corzile tremurânde. Vreau cântec şi-un suflet liniştit! Vreau amintiri cu haiduci şi vinovaţi fără vină! Vreau chiar şi “râpa” de a cărei versuri s-a plictisit toată lumea. Vreau ca nisipul să zgârie lin, iar marea să fie murdară!… “să încerc să m-ascund de iubire, dar să nu te mai pot uita…”

Vreau dans la stuf până în zori de zi! 

Vreau să treacă timpul mai repede şi să se facă 1 Mai!

Sursa foto: pinterest.com

14 responses to this post.

  1. […] că v-am tot bătut la cap cu dragostea mea pentru mare, pentru plaja din Vama Veche, aşa că m-am gândit să vă povestesc […]

    Like

    Reply

  2. Vei merge in Vama de 1 mai?
    Inca iti mai place vama prin cate schimbari a trecut?🙂 Eu am fost vara ce tocmai a trecut pe acolo doar o zi si sincer m-a intristat peisajul..noroc ce Stuffstock altfel..chiar ca se ducea de rapa toata atmosfera vamei…

    Like

    Reply

  3. Nu am fost niciodata in Vama veche, dar ma bate gandul sa incerc anul acesta. Iubirea mea este Costinesti. Acolo ma simt libera si fericita.

    Like

    Reply

  4. Frumoasa postare !

    Like

    Reply

  5. Posted by Lucian Moldovan on April 15, 2013 at 15:07

    And yet so far…🙂

    Like

    Reply

  6. Da, important nu e neapărat să ai zile senine,
    ci să trăieşti sentimentul de relaxare pentru care ai plecat de acasă. Un bob zăbavă!

    Like

    Reply

  7. Sper sa prinzi vreme superba si sa ai parte de o relaxare sublima.
    Noi am avut noroc si am prins la munte o vreme placuta, doar cu un pic de ploaie…. ca de vara.🙂

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 15, 2013 at 14:57

      Şi eu sper să fie vremea frumoasă dar nu mă supăr nici pe câţiva stropi de ploaie. Să ajung cu bine acolo e tot ce contează.😀

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

