Suflet patruped

dog2 dog4 dog6 dog7 dog8 dog9 dog11

Postarea participă la Miercurea fără cuvinte, joc iniţiat de Carmen.

Fotografii realizate de Jessica Trinh.

P.S: dacă aveţi căţel sau pisicuţă, vă recomand pentru ei: pachet purina pro plan (se vor linge pe botic) şi tablete dorntal plus (vor scăpa de paraziţi).

15 responses to this post.

  1. Daca stau sa ma gandesc bine, cred ca nici un prieten nu mi-a fost atat de credincios pe cat mi-au fost cainii pe care i-am avut. :))
    Imi place mult prima poza…

    Like

    Reply

  2. Suflet frumos🙂 Care nu stie ce-i rautatea si invidia…

    Like

    Reply

  3. tare tare faine ipostazele in care a fost fotografiat acest prieten patruped!
    happy WW!

    Like

    Reply

  4. Posted by abbilbal on April 17, 2013 at 21:52

    Până acum nu am avut treabă cu maidanezii şi sper ca nici de acum în colo să nu am treabă cu ei. Ne tolerăm reciproc.

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 18, 2013 at 08:53

      De maidanezi mă cam feresc pe stradă…:) că am avut 2 experienţe neplăcute şi am rămas cu sechele…

      Like

      Reply

  5. Suflet frumos si credincios! :))
    Zi faina!

    Like

    Reply

  6. Suflet drag !

    Like

    Reply

  7. Posted by dordefemeie on April 17, 2013 at 10:10

    minunat catel, ochisorii din prima imagine m-au fascinat…

    Like

    Reply

  8. Oare din cauza ca are patru picioare,are suflet mai mare decit al nostru?

    Like

    Reply

Părerea voastră contează!

