Mă urmăreşte Murphy!

Când simt că zidurile mă apasă şi că nu pot evada, fac orice ar face un om sărit de pe fix: haz de necaz. Drept urmare, m-am gândit să fac o listă cu legile lui Murphy care se aplică, din ce în ce mai des, persoanei mele.

6920166_460s_v2

1. Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori îngraşă.

Adaptată la viaţa mea, legea ar suna cam aşa: tot ce îmi doresc, ori e imoral, ori e prea scump pentru buzunarul meu, ori nu se lipeşte de mine. Dacă mă uit întâmplător pe vreun catalog cu haine şi din 100 de articole pun ochii doar pe unul, ăla are cele mai multe zerouri la preţ. De asemenea, nu de puţine ori am pus ochii pe câte un cavaler la care nu aveam cum să ajung, să-i clipesc din gene. De pildă, Johnny Depp sau Michael Jackson. Glumesc… ochii mei pică şi au picat şi pe oameni care nu au fane ce leşină din cauza lor, pe stradă. Dar, cumva, majoritatea crush-urilor pe care le-am avut, au rămas la stadiul de iubire platonică. Şi, bineînţeles, când mă gândesc că voi reuşi să fac carieră pe un anumit domeniu, universu’ îmi dă câte una peste ochi şi mă îndreaptă în cu totul altă direcţie: de la visul de a fi medic am trecut prin: dorinţa de a fi actriţă, ideea de a ajunge jurnalist, necesitatea de a da examen pentru un post de bibliotecară şi acum sunt profesoară de engleză la grădiniţă. Na-ţi-o p’asta, Alexandra! :)) Nu înţelegeţi greşit, nu mă plâng! Sunt încântată de jobul meu; e doar ilar traseul pe care l-am parcurs până aici.

2. Când îţi faci bagajele pentru vacanţă, ia-ţi jumătate din haine şi dublu bani.

De fiecare dată când plec în vacanţă îmi iau prea multe haine. Din toate articolele vestimentare pe care le iau cu mine, ajung să port doar un sfert. Să vă explic: dacă atunci când îmi fac bagajale mă gândesc “hai să îmi iau nişte haine pentru eventualitatea în care va fi frig“, când ajung în locul respectiv, pe toată durata şederii mele, vremea e frumoasă şi nu am nevoie de muntele de haine groase. Dacă înainte să plec mă gândesc că ar fi bine să-mi iau mai multe haine subţiri, căci sigur vremea va fi frumoasă, când ajung acolo vine tornada.

În privinţa banilor am avut probleme o singură dată când am plecat din oraş. În rest, mereu îmi iau o rezervă cu mine.

3. Dacă pleci din staţie, autobuzul va sosi exact în momentul în care te afli la jumătatea distanţei dintre staţii.

Nu comentez prea mult la asta, căci fix aşa mi se întâmplă mereu. Doar menţionez că, aproape mereu când ajung eu în staţie autobuzul e plecat de doar 10 secunde şi apoi, timp de 15 minute, nu mai vine nici măcar unul care să ducă în altă direcţie decât am eu nevoie… aproape că văd rotocoale de praf pe mijlocul şoselei.

4. Dacă te simţi bine, nu fi îngrijorat, va trece!

Cu toţii avem în viaţă clipe fericite şi clipe de tristeţe. E perfect normal. Dar uneori am impresia că cineva acolo sus se joacă cu nervii mei. Când am parte de cel mai fericit moment şi simt că sunt în extaz, pentru că nu am mai simţit asta de foarte mult timp, atunci se găseşte cineva să-mi “frece ridichea” (ce expresie ciudată, nu?). Nu cred că a existat vreun moment de fericire deplină, în ultima vreme, care să nu fie destrămat de vreun individ sau de vreun eveniment.

5. Dacă nu-ţi iese din prima, saltul acrobatic cu paraşuta nu e pentru tine.

Asta o voi explica fix aşa cum e: bătălia între îngeraşul de pe umărul drept şi drăcuşorul de pe umărul stâng. “Alexandra, nu mai face asta… o să te răneşti singură!” – “Fă-o, Alexandra! Nu ai nimic de pierdut dacă mai încerci o dată!” – “Nuuuuuu!” – “Daaaaaaa!”

Ideea de bază e că sunt încăpăţânată. Deşi ştiu că ceva ce nu a mers o dată, nu va merge nici a doua oară până la capăt şi se va strica undeva pe parcurs, eu insist şi vreau să cred că pot să repar orice, doar cu puţină ambiţie. Parcă sunt “Nea Ion” care refuză să arunce conserva de peşte la gunoi, căci sigur îl va ajuta la un moment dat, când va repara scurgerea lu “Nea Vasile”. Ştiu că o să fiu dezamăgită când mi se va demonstra că nu merge, ştiu că o să regret că m-am aruncat în cap şi a doua oară… dar nu mă las până nu mai încerc o dată. Prefer mereu să mai insist un pic, decât să mă gândesc cum ar fi fost dacă mai încercam… şi asta mă cam răneşte de multe ori.

Cam astea ar fi cele care se aplică cel mai mult în cazul meu. Voi aveţi vreo lege a lui Murphy de care nu puteţi să scăpaţi?😀

Sursa foto: 9gag.com

14 responses to this post.

  1. Posted by dvmp01 on April 19, 2013 at 13:34

    Și totuși, chiar dacă nu se întâmplă mereu cum vrem noi, tot vom reuși să ne bucurăm de ceva. Atâta timp cât nu suntem orgolioși și încăpățânați.

    Like

    Reply

  2. Posted by Lucian Moldovan on April 19, 2013 at 12:19

    Da. Daca ceva poate sa mearga prost, atunci cu siguranta va merge prost.

    Like

    Reply

  3. Nu te ingrijora, Alexandra. Pe toti ne urmareste domnul Murphy cu cel putin o lege… Cea cu chestii bune, dar mereu prea scumpe mi se aplica foarte des. :))

    Like

    Reply

  4. Ehhh, cateodata se aplica.
    Daca insisti pentru ceea ce iti doresti iti va iesi.
    Intr-un final.
    Cu mult efort si ignorand legile lui Murphy😀

    Like

    Reply

  5. Avem noi, toţi românii, o lege a lui Murphy: “Zâmbeşte, mâine va fi mai rău!”

    Like

    Reply

  6. îți împărtășesc și eu sentimentele :))

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 18, 2013 at 20:54

      Mă simt mai bine să ştiu că nu doar pe mine mă urmăreşte Murphy…:))) credeam că are ceva personal…

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

