Care este următorul pas?

happy_weekend-2824

Am prins atât de mult drag de prichindeii de la grădiniţă încât, când vine weekendul, chiar le simt lipsa şi mi se face foarte dor de ei. Mi-e dor de figurile radiante care mă întâmpină în fiecare dimineaţă, de chicotelile ce răsună în toată clasa, de întrebările lor sincere (“care este următorul pas?”), de visurile lor măreţe (“eu vreau să mă fac tundăreaţă, să-i rad în cap pe băieţi”) şi de fericirea ce-mi umple sufletul de fiecare dată când aud vorbele: “Doamna, mie îmi place de tine!”.

Fotografie0428

De aceea, această ediţie de Happy Weekend le-o dedic lor: micilor îngeraşi care-mi înseninează zilele şi-mi alungă orice urmă de stres. Dacă unii oameni se plâng când ajung la muncă, deoarece nu mai fac faţă oboselii şi grijilor, eu mă duc spre acest minunat loc de muncă pentru a scăpa de griji şi a mă rupe de orice urmă de problemă care mă apasă. Mă simt foarte norocoasă pentru că am acest job!

Fotografie0409

Şi cum să nu uiţi de orice problemă când, păşind în clasă, zece suflete în miniatură îţi sar în braţe şi se agaţă de tine, dându-şi coate unul altuia ca să-şi facă loc mai aproape? Cum să nu îi iubeşti atunci când le vezi seriozitatea cu care colorează desenul dat de tine, încercând pe cât posibil să facă ceea ce le-ai spus? Cum să nu-ţi vină să-i strângi în braţe când vezi că, deşi sunt mici şi cu poftă de joacă, stau atenţi la ora de engleză şi repetă entuziasmaţi toate cuvintele?

Fotografie0415

Chiar dacă am doar o lună de când îi cunosc, îmi sunt atât de dragi încât şi ochii mei lăcrimează dacă îi aud plângând şi fac tot posibilul să le alung supărarea.

Sunt mici raze de speranţă şi emană atâta energie, sinceritate şi voie bună, încât nici dacă fac vreo năzbâtie nu mă pot supăra pe ei.

“They’re so fluffy, I’m gonna die!” :))

Postarea participă la jocul Happy Weekend, iniţiat de Ellyediţia 16.

25 responses to this post.

  1. […] suflete în miniatură, timp de 3 luni. Cei care aţi mai citit articolele mele referitoare la prichindeii mei dragi de la grupa mică, ştiţi cât de mult ţin la ei. Mai mult de drag mă duceam la muncă şi nu […]

    Like

    Reply

  2. Posted by nespusdemult on April 21, 2013 at 13:14

    Una dintre cele mai frumoase meserii din lume!

    Like

    Reply

  3. E minunat să faci ceea ce-ți place și să fie chiar profesia ta, e un are noroc, atât pentru tine, cât și pentru micuții care îți înseninează zilele! Ferice de ei, le ești zână bună și frumoasă!🙂

    Like

    Reply

  4. Esti o norocasa dupa cum se vede!
    Te joci în fiecare zi cu “raze de soare” si un pic de “viitor”! :))
    Sincre, acum îmi pare rau ca pe vremea mea nu stiam de meseria de “tundăreaţă”!
    Regret amarnic! :))
    O seara faina îti doresc!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 21, 2013 at 19:22

      Trebuia să-mi vezi mie expresia când am auzit de meseria de “tundăreaţă”. Mă bufnea râsul dar mă abţineam căci mititica era foarte serioasă..:))

      Like

      Reply

  5. Alexandra, daca simti astfel, e clar ca tu ti-ai gasit vocatia. Vorbesti in articol exact ca mama mea. Mama a fost invatatoare si o vreme destul de indelungata (vreo 13-14 ani) a fost si educatoare pentru ca nu gasea post de invatatoare. Cu aceeasi dragoste vorbeste si zi despre copii, la destul de multi ani dupa ce s-a pensionat. A iubit si iubeste enorm copiii. Mama si-a dorit sa ma fac profesoara…insa mie nu mi-a prea placut. Am simtit ca nu am suficienta rabdare. Cu toate astea nu am scapat de a preda diverse. Dar la oameni mari:) Am tinut diverse cursuri de calificare🙂 Si aveam ceva talent…dar tot nu m-a atras foarte mult.
    Cred ca anumite persoane chiar sunt facute pentru a fi pedagogi.
    Iti doresc multa putere de munca si mereu aceeasi bucurie pe care o simti acum.🙂
    Happy weekend!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 20, 2013 at 17:57

      La început am fost reticentă faţă de ideea asta. Nu eram sigură că mă voi descurca, nu ştiam dacă voi reuşi să mă înţeleg bine cu copiii, nu aveam experienţă deloc şi îmi era un pic teamă. Dar după ce m-am acomodat cu mediul, mi-am dat seama că mi se potriveşte de minune.
      Mulţumesc, Elly!
      Happy Weekend! :*

      Like

      Reply

  6. Din cuvintele tale se vede ca pentru tine nu e doar un job,ca ceea ce faci de completeaza.Felicitari!Happy weekend!

    Like

    Reply

  7. Copiii sunt norocosi ca te au. Apreciez foarte mult oamenii dedicati unei cauze, unui job. Sa ai un weekend minunat!

    Like

    Reply

  8. Daca simti asa ceva, inseamna ca ti-ai gasit vocatia, aceea de a forma oameni. Esti o pasare rara!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 20, 2013 at 17:59

      Dacă-mi spunea cineva, acum câţiva ani, că voi simţi asta faţă de jobul meu, n-aş fi crezut. Mulţumesc!

      Like

      Reply

  9. Ah, ce grozav ar fi să ne bucurăm cu toţii aşa, când ne ducem la serviciu!

    Like

    Reply

  10. Eşti o fericită! Mă bucur pentru tine.
    Weekend plăcut, dragă Alexandra.

    Like

    Reply

  11. Cred și eu că este cea mai minunată meserie/profesie. Sunt atât de energici, încât numai cei la fel ca ei reușesc să țină pasul. Asta aș vrea să fac și eu: să lucrezi cu copiii, cu cei mici. Happy Weekend!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 20, 2013 at 14:14

      A fost o singură zi în care chiar eram lipsită de energie şi de poftă de viaţă, dar tot au reuşit să mă binedispună.😀 Happy weekend!

      Like

      Reply

  12. Copiii au nevoie de oameni ca tine, Alexandra, pentru a creste frumos, pentru a fi altfel decat cei de care ne plangem astazi. Imi amintesc cu mare placere de zilele in care casa mea era plina de copilasi, de parca as fi avut gradinita. Toti ar fi vrut sa fie luati in brate, sa ma joc cu ei , sa le spun povesti…😉
    Happy weekend!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 20, 2013 at 08:39

      Când mă joc cu ei chiar zici că sunt de vârsta lor…:)) era o vorbă: “dacă un copil de 3 ani îţi dă telefonul de jucărie şi îţi spune să răspunzi, o faci fără alte comentarii…” :)) Aşa şi eu…

      Like

      Reply

      • Felicitari pentru noul tau loc de munca! Nu stiam ca ai gasit unul si mai ales, care sa-ti placa atat de mult! Ma bucur ca esti fericita si ca ii faci si pe copilasi fericiti! Bravo! Si eu sunt unul din norocosii care vin cu placere la munca si ma bucur sa aflu ca mai sunt si alti care zambesc in drum spre locul lor de munca, chiar daca nu e cel pe care si l-au dorit! Te pup! Ai grija de tine si de copilasi!🙂

        Like

      • Posted by Alexandra on April 27, 2013 at 15:28

        Mulţumesc frumos!😀

        Like

Părerea voastră contează!

