Grendha şi acomodarea

Se spune că începutul e mai greu în orice situaţie, că apoi te obişnuieşti. În ultima perioadă mi s-a tot demonstrat că aşa e şi am început să-mi asum mai multe riscuri şi să fac mult mai multe lucruri pentru prima oară.

M-am gândit că nu am nimic de pierdut dacă ies puţin din confortul rutinei şi mai fac paşi şi-n alte direcţii.

Şi o astfel de “direcţie diferită” a sunat la uşa mea acum câteva zile. După îndelungi aşteptări şi o Alexandra exagerat de nerăbdătoare, papucii de la ZorileStore au ajuns la destinaţie. Nu erau balerinii pe care mi-i dorisem din tot sufletul, dar m-am adaptat condiţiilor şi am acceptat cu aceeaşi bucurie şi perechea de papuci Grendha.

grendhaŞi acum să vă explic de ce este asta o direcţie diferită. Nu am purtat în viaţa mea papuci cu separator la degetul mare. Mi s-au părut foarte incomozi şi simţeam că-mi pierd echilibrul de fiecare dată când probam astfel de papuci. De aceea, niciodată nu mi-am cumpărat.

Acum, având o astfel de pereche de papuci în casă, m-am simţit cu musca pe căciulă şi mi-am zis: “Poate e din cauza mea. Dacă atâţia oameni poartă papuci de acest gen şi se simt foarte bine în ei, eu de ce nu pot?”. Drept urmare, am început să-i port prin casă, căci vremea de afară încă nu-mi permite să-i scot la plimbare.

Deşi la început mi se părea că am două picioare stângi şi mă împiedic de propria-mi umbră, după 2 zile de “exersat” am reuşit să traversez holul apartamentului fără nicio problemă. Papucii s-au acomodat cu mine, eu cu ei şi ne simţim bine împreună. Au talpa chiar flexibilă, fiind din cauciuc, iar modelul a început să-mi fie foarte drag, fundiţa fiind pe stilul meu.

Abia aştept să vină vara cea mult aşteptată, să plec în vacanţă la mare şi să-mi răsfăţ picioruşele pe plajă, alături de noii mei papuci.

Mulţumesc ZorileStore pentru campania realizată!

Şi acum, vă întreb pe voi, dragi cititori, ce fel de papuci preferaţi? Cu sau fără separator?

Sursa foto: zorilestore.ro

4 responses to this post.

  1. Posted by passionatepirate on April 20, 2013 at 10:54

    Haha ce tare e topicul.Eu am cu separator, e mai barbatesc as zice🙂 Dar sa stii ca tine si de calitatea separatorului aluia…

    Like

    Reply

  2. Cei fara separator sunt mai comozi, dar am avut multe perechi cu separator si m-am obisnuit, imi plac mult acum. Pana si sotul meu are o pereche de papuci cu separator. :)) Baiatului nu prea ii plac. :))
    Sa ii porti cu placere, Ale!

    Like

    Reply

    • Posted by Alexandra on April 20, 2013 at 08:38

      M-am obişnuit şi eu cu ei acum, dar înainte nu-i suportam deloc. :)) Acum să vedem cum va fi cu ei în afara apartamentului…:D
      Mulţumesc! :*

      Like

      Reply

Părerea voastră contează!

